MissJ schreef:Misschien kan je eens ophouden aangezien dit niet jouw topic is??Het is nu wel duidelijk wat jij vindt. En waarom excuses maken als je toch doorgaat met je negatieve uitlatingen?
Okee, prima, ik kom niet meer op dit topic.
Tot ooit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissJ schreef:Misschien kan je eens ophouden aangezien dit niet jouw topic is??Het is nu wel duidelijk wat jij vindt. En waarom excuses maken als je toch doorgaat met je negatieve uitlatingen?
Renza schreef:Is idd niet dr eigen paard en paard staat op de stal van de instructrice, dus geloof ook niet dat ze van iemand anders les kan nemen (iig niet met dit paard).
Zep schreef:Zo zie je maar weer dat je deels "geluk" moet hebben met de mensen die je tegen komt, en deels zelf kritisch moet blijven.

Ik heb dit topic al even in de gaten gehouden en ik wil even een en ander kwijt

Een aantal hebben juist het beste met jou en je paard voor en probeer dan ook de tips aan te nemen in plaats van je er tegen verzetten. En laat sommige mensen maar kletsen, haal een keer diep adem
Dát is nou eenmaal Bokt. Esperanza schreef:Wat verwacht je dan? Slof en dan zulke oeffeningen doen? Waar is de basis? Dit valt regelrecht onder het kopje mishandeling. Hoe denk je dat dit voelt voor een paard? Hij kan niet protesteren want hij zit vast. Nee echt geweldig dit!
MissJ schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je de TS nog niet eens zo vreselijk veel kwalijk kan nemen. Ze rijdt het paard van iemand anders, onder begeleiding van een instructice waar ze alle vertrouwen in heeft. Die instructrice, die zou zich dood moeten schamen.
Citaat:Hemingway kan de oefeningen, en als Juf tegen mij zegt dat ik moet gaan appuyeren is het niet aan mij om te zeggen ja daahaag,
). Zet hem bijvoorbeeld op de volte, buig links in een paar passen, stel hem recht, en laat hem rechts inbuigen ( dwz NIET TREKKEN maar vriendelijk met behulp van je been naar je handen rijden). Dit gaat natuurlijk niet in een keer, maar zal beetje bij beetje beter worden. Wanneer je het lang volhoudt zul je zien dat je na een poos bijna je paard dubbel kan vouwen
. Let wel op dat je je buitenteugel er goed bij houd en je buiten been zodat hij niet scheef gaat lopen of over de schouder wegloopt.

Renza schreef:Beetje flauw Sjoert, denk dat je zelf ook wel snapt dat ze die foto's er bewust afgegooid heeft.