Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Hej Annemarie,
Leuk om je aan het werk te zien.
Ik had je graag eens in het echt bewonderd.
Jammer dat je vandaag geen wedstrijd hebt gereden op Magrette
Veel succes met trainen en hopelijk mogen we je snel eens in het echt bewonderen op wedstrijd?
Olrike schreef:Sfiejj schreef:Ik vind het er ook goed uit zienEn sas_dancer, wij kunnen alleen maar van de foto's beoordelen, en ze plaatst de foto's, dus dan krijgt ze ook commentaar op de foto's. Ik vind het vanaf de foto's er ook niet echt uitzien als Z. Het is het totaalplaatjes, foto's zijn momentopnames, dus vat het niet verkeerd op, ik beoordeel op wat ik hier zie!
Vertel dan wat er in jou ogen beter zou kunnen gaan, zodat deze combinatie voor jou persoonlijk wel Z waardig wordt gezien?
Cinzano schreef:Jiill_ schreef:Ik heb mijn pony ook van '' Wei '' naar Z1 ( Z2 ) gereden. Ehm der staat bij dat filmpje < eenvoudige wissel .. Maarehm dat is galop stap galop.. je wisselt niet![]()
Agjhaa Whateverwou ik gewoon even kwijt
En jij hebt Z gereden
Edit, ik lees het al in je profiel, je hebt Z paarden, maar rijdt er zelf B onderling mee
karin1985 schreef:hey, mooie pony.
Commentaar: het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat je wat te veel naar achter hangt op een aantal foto`s. En dat je benen dan weer iets naar voren liggen. De lijn schouders heupen hakken is zeg maar niet recht. Kan ook moment opname zijn.
verography schreef:Cinzano schreef:
En jij hebt Z gereden
Edit, ik lees het al in je profiel, je hebt Z paarden, maar rijdt er zelf B onderling mee
idd Cinzano, Jiill_ je denkt dat je het weet, maar je opmerking laat te wensen over. Een eenvoudige wissel is juist galop stap galop, ze noemen het niet voor niets eenvoudige wissel.
.
krumel schreef:het IS ook wel galop, stap, galop. Maar wisselde hierbij niet van galop (dus linkergalop, stap linkergalop) snappie?