Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
) avanti4ever schreef:justbeproud wel tactisch gezegt

justbeproud
maar rij nu eigenlijk nooit meer zonder laarzen.. avanti4ever schreef:ja was complimentjustbeproud
ik reed vroeger ook met gympenmaar rij nu eigenlijk nooit meer zonder laarzen..
even sparen (als je leren wilt) en dan weet je eigenlijk wel dat je veilig(er) bezig bent.. 

dan onze excuses voor het off topic
Als je weer wat commentaar wilt aannemen dan kun je heel misschien een topic openen met toezicht van een MoD 

AniiQue schreef:@ kissielover: ik heb volgens de eigenaar wel een goede zit, maar vandaag was hij heel erg aan het iemelen (klieren) dus met zijn hoofd trekken (vloog ik weer uit het zadel) degene die de foto's heeft gemaakt *vriendin van mij* kan niet bepaald goede foto's maken.. ok best wel. .en als ik scheef zat had hij net gebokt. binnenkort krijg ik les eerst moet die galop er eens goed ingeplant worden en springen ietsjes beter (en de eigenaar geeft me ook advies en beetje les)
Marjolein_18 schreef:Vind het een ontzettende mooie pony! Ik ga geen commentaar geven, is al genoeg gegeven. 7 pagina's vol met dat gezeik over de gympen. Echt jammer. Je zou nooit meer foto's op Bokt durven zetten.