june voorjaars fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle86

Re: june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 14:53

maar goed de zon schijnt ik ga me omkleden en lekker even rijden.
ze heeft 3 dagen niet hoeven rijden dus!
ze was gister lekker rustig toen ik er uit de wei ging halen

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 16:32

helaas baterijen leeg van de camera.
damn ging het net zo goed ondanks de harde wind.
hoop dat het volgende week ook een dag goed weer is.
dan maak ik weer nieuwe fotos

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 17:44

june20 schreef:
ME PONY WORDT BEN ZO BLIJ:D
in mei gaat het gebeuren dinsdag gaan we kijken voor een hengst in NB

june20 schreef:
maar goed de zon schijnt ik ga me omkleden en lekker even rijden.
ze heeft 3 dagen niet hoeven rijden dus!
ze was gister lekker rustig toen ik er uit de wei ging halen

Het is over het algemeen niet de bedoeling dat je je hele levensverhaal en dat van je paard gaat vertellen op bokt, (lees in een HAW topic)

Maargoed, ach dat eerste meisje, ze heeft best een mooie zit, als ze de beugels wat langer had, dan had ze echt wel een super mooie zit

ze is wel ietwat streng Vork

en jijzelf, rijd het beste op je pony

en de jongen rijd hem best ontspannen, ook in je profiel te zien

Veel succes er nog meee!

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 19:15

vanmiddag ging het ook super.
die vriendin van me rijdt nog niet eens zo slecht vind dat ze mooi rechtopzit normaal heeft ze shaps aan met andere schoenen maar omdat we vlug we wilde had ze snel haar nikes aan gedaan ik zal wel eens fotos erop zetten van haar en haar arrabier die ze eerst verzorgde erg leuke combi vindt ik dan

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 19:26

Afbeelding,
dit was de eerste keer dat ze op hem zat.
ik zou hier wel een ding uit kunne halen wat ietsje minder is wat ze op de fotos op mijn pony wel goed doet der hakken naar beneden drukken Vork Knipoog
he noeky:P

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:31

june20 even lezen wat amie_x_mij net heeft gezegt Knipoog

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 19:31

dat was 3 jaar geleden heb trouwens gister ook weer mooie fotos gemaakt.
hieronder had ze weer eens gerold
Afbeelding,
Afbeelding,
Afbeelding
Afbeelding
dat waren ze

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:32

hardhorend Clown

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:02

ik zie je foto's nu staan
ik ken tim over het algemeen rijdt hij keurig netjes op paarden ik heb zijn vorige pony overgekocht en die liep ook altijd netjes en was altijd erg blij als zijn baasje bij hem kwam,

Foto's zijn natuurlijk moment opnames en geven daardoor niet altijd het juiste weer
je hebt een mooie pony, hij ziet er goed uit
en het rijden komt vanzelf goed, wel heb ik net als anderen het idee dat je zadel niet helemaal goed ligt maar heb je topic niet helemaal doorgelezen dus weet niet wat daar verder over gezegd is
goed oefenen goed lessen komt het allemaal wel goed
groetjes fabske

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:03

June; je moet helemaal zelf weten wat je doet; Eerst nam je onze adviezen seer serieus.

Vervolgens praat je er over heen en verklaar je dat dat meisje 'helemaal zo slecht nog niet rijdt'. Sorry, maar deze dame vind ik gewoon niet op jouw pony horen; ook op bovenstaande foto is haar houding niet goed, en plukt ze teveel in de mond. ook zíj zet haar handen vast en probeert het paard in de krul te trekken.

ik heb nog niets over lessen gehoord van jouw kant:

Krijg je wel lessen (privé) op je EIGEN pony, en dat meisje ook?
We hebben nu zo'n beetje wel genoeg tips en adviezen gegeven lijkt mij Knipoog Maar verder moet je dit zélf in de praktijk brengen.
En dan nog maar eens ter herhaling, omdat je schijnbaar niet goed kunt lezen:

Het is hier NIET de bedoeling om telkens verhaaltjes te plaatsen van 'ik ga nu rijden' 'heerlijk weer' of 'kijk, nieuwe foto's, ze heeft weer eens gerold'. Dat soort prietpraat hoort niet in een topic van HAW

Knipoog

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:05

helemaal met JoyCiej007 eens Lachen

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 20:21

srry dan bij deze Blond
en ja ik les op manege t zandeind in riel een hele goede fnrs manege met 4**** sterren ze geven er super goed les!!!
maar heb sinds 1 jaar niet meer les gehad, en ben daarmee pas 2 maanden geleden weer begonnen en ja da rijdt ik me eigen pony... NATUURLIJK! Haha!
vriendin van me lest heel soms op me pony.
maar echt heel negatief wordt er niet op haar gereageerd maja kweet het nimmer ff.
binnekort maak ik wel een nieuw topic met nieuwe fotos en die zullen vast een beter en netter vriendelijker beeld geven

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:29

Als er niet negatief wordt gereageerd op haar rijstijl, zal ik toch een ander lesgeefmens gaan zoeken Clown
Als ik zo ga zitten op warina trekt Miran me er hoogstpersoonlijk vanaf Haha! Als Warina het al niet gedaan heeft tenminste Schijnheilig

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:50

OMG. Noem je dit rijden? Vreselijk. Jullie trekken heel erg in de mond, en idd de beugels van dat eerste meisje zijn heel kort. Lijkt me trouwens ook niet verstandig om met een sigaret in je mond te gaan rijden. Ik weet niet of hij dat heeft hoor, maar het lijkt wel zo! En ja mischien kan je beter lessen nemen, is ook beter voor de pony denk ik.
Sorry weet er niks positiefs over te zeggen. Alleen dat ik het een heel mooi paardje vind.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:53

june20 schreef:
srry dan bij deze Blond
en ja ik les op manege t zandeind in riel een hele goede fnrs manege met 4**** sterren ze geven er super goed les!!!
maar heb sinds 1 jaar niet meer les gehad, en ben daarmee pas 2 maanden geleden weer begonnen en ja da rijdt ik me eigen pony... NATUURLIJK! Haha!
vriendin van me lest heel soms op me pony.
maar echt heel negatief wordt er niet op haar gereageerd maja kweet het nimmer ff.
binnekort maak ik wel een nieuw topic met nieuwe fotos en die zullen vast een beter en netter vriendelijker beeld geven

Ja sorry, maar ik snap het even niet meer hoor. Lees de vorige pagina's eens! Er wordt hier afgeraden die vriendin van je nog op je paardje te zetten.

Je reageert er totaal niet op, behalve met reacties van 'oh, trek ik haar in haar mond? arm paardje, da's zielig voor haar....'

Als je advies wilt, doe er dan ook wat mee, en anders, vraag er dan niet om.....

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:55

Dess schreef:
OMG. Noem je dit rijden? Vreselijk. Jullie trekken heel erg in de mond, en idd de beugels van dat eerste meisje zijn heel kort. Lijkt me trouwens ook niet verstandig om met een sigaret in je mond te gaan rijden. Ik weet niet of hij dat heeft hoor, maar het lijkt wel zo! En ja mischien kan je beter lessen nemen, is ook beter voor de pony denk ik.
Sorry weet er niks positiefs over te zeggen. Alleen dat ik het een heel mooi paardje vind.

Als je niets hebt toe te voegen kun je beter je reactie voor je houden, dat wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd. Lees de vorige reacties eens. Knipoog

Er is dúidelijk te zien dat die jongen GEEN SIGARET in zijn mond heeft; da's puur een puntje van zijn kraag van zijn jas/vest.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:02

1 tip, ga er voortaan alleen zelf op rijden, neem goede les, en laat die vriendin nooit meer rijden.
het ziet er nl niet uit

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 21:41

ik doe er echt wel iets aan!!!!!!! Boos! Extreme duivel lees alles dan maar eens terug.
en hallllloooo het is wel een vriendin van me die ga ik niet de grond in boren hoor.dat jullie dat willen oke doe dat.
ze trekt zich er niets van aan en lacht erom hoe arrogant de reacties soms zijn nogmaals dit is wat ze zo tegen me zegt hoor dus dit zijn niet mijn woorden! heb vandaag weer heel goed gereden en het ging super.
en heb op de punten en tips gelet

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:45

nou ik geef mijn vriendin juist advies bij het rijden als ik haar zie rijden en ik erger me aan iets bij haar onder het rijden dan geef ik haar advies hoe ze het beter kan doen etc.. en ze neemt het me ook niet kwalijk hoor ze vind het juist fijn en ze leert er van.. je vriendin moet de kop gewoon niet in het zand steken maar wat doen aan deze reactie's inplaats van er keihard om te gaan lachen.. nu houd ze zichzelf voor de gek en zou ze dus nooit verder in de sport komen..

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 21:48

als ik een topic lees waar banketstaaf dingen in staan tegenover iemand ga ik er juist ook iets positiefs bij zetten.
mensen kleineren en de grond in boren is erg en vooral als je al een onzeker persoon bent.

maaaarjaaaaaaaa zo ben ik!! aardig sociaal en tog eerlijk

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 21:51

klopt ook wel el beautie.
maar we willen beiden gewoon recreatief blijven rijden.
en lekker op de manege rijden en buitenritten maken.
dus voor wedstrijden geen tips want daar zou ik nl nog niets van bakken Bloos Verdrietig
maar ik weet zeker dat er binnekort fotos komen waarop er veel verandering te zien is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:53

june20 schreef:
ik doe er echt wel iets aan!!!!!!! Boos! Extreme duivel lees alles dan maar eens terug.
en hallllloooo het is wel een vriendin van me die ga ik niet de grond in boren hoor.dat jullie dat willen oke doe dat.
ze trekt zich er niets van aan en lacht erom hoe arrogant de reacties soms zijn nogmaals dit is wat ze zo tegen me zegt hoor dus dit zijn niet mijn woorden! heb vandaag weer heel goed gereden en het ging super.
en heb op de punten en tips gelet

Wij zijn arrogant?
Het feit dat ze zichzelf goed vind rijden is pas arrogant!

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:10

ik heb nog nooit gezegt dat ik goed kan rijden.
dat gaat echt te ver laat mij dan eens iets zien waarop ik zeg dat ik goed kan rijden ROFL ROFL zeg nou juist telkens erbij dat ik ervan baal dat ik zo slechte houding heb hallo ik ben ook geen z dressuur ruiter net als de meeste hier wat ze zeggen dan! en van de gene met het grofste comentaar staan er geen fotos van in het profiel Cool das pas zielig.
wie zegt dat diegene dan wel zo goed rijden als ze zelf geen fotos in profiel hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:13

june20 schreef:
ik heb nog nooit gezegt dat ik goed kan rijden.
dat gaat echt te ver laat mij dan eens iets zien waarop ik zeg dat ik goed kan rijden ROFL ROFL zeg nou juist telkens erbij dat ik ervan baal dat ik zo slechte houding heb hallo ik ben ook geen z dressuur ruiter net als de meeste hier wat ze zeggen dan! en van de gene met het grofste comentaar staan er geen fotos van in het profiel Cool das pas zielig.
wie zegt dat diegene dan wel zo goed rijden als ze zelf geen fotos in profiel hebben

Het gaat niet over jou, maar over je vriendin

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:13

en voor een meisje van 12 ben jij denk ook best arrogant ofniet??
ik heb hier op bokt iidgeval nog nooit iemand afgezeken op een poedersuiker manier maar er zijn er hier een paar die erg wat van kunnen.
en het mooiste lijkt me dat as ze zelf comentaar krijgen ze boos worden als het op een rot manier gezegt wordt BOK!!! die zit