Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
june20 schreef:ME PONY WORDT BEN ZO BLIJ:D
in mei gaat het gebeuren dinsdag gaan we kijken voor een hengst in NB
june20 schreef:maar goed de zon schijnt ik ga me omkleden en lekker even rijden.
ze heeft 3 dagen niet hoeven rijden dus!
ze was gister lekker rustig toen ik er uit de wei ging halen

Maar verder moet je dit zélf in de praktijk brengen.

Als Warina het al niet gedaan heeft tenminste
june20 schreef:srry dan bij deze![]()
en ja ik les op manege t zandeind in riel een hele goede fnrs manege met 4**** sterren ze geven er super goed les!!!
maar heb sinds 1 jaar niet meer les gehad, en ben daarmee pas 2 maanden geleden weer begonnen en ja da rijdt ik me eigen pony... NATUURLIJK!![]()
vriendin van me lest heel soms op me pony.
maar echt heel negatief wordt er niet op haar gereageerd maja kweet het nimmer ff.binnekort maak ik wel een nieuw topic met nieuwe fotos en die zullen vast een beter en netter vriendelijker beeld geven
Dess schreef:OMG. Noem je dit rijden? Vreselijk. Jullie trekken heel erg in de mond, en idd de beugels van dat eerste meisje zijn heel kort. Lijkt me trouwens ook niet verstandig om met een sigaret in je mond te gaan rijden. Ik weet niet of hij dat heeft hoor, maar het lijkt wel zo! En ja mischien kan je beter lessen nemen, is ook beter voor de pony denk ik.
Sorry weet er niks positiefs over te zeggen. Alleen dat ik het een heel mooi paardje vind.

lees alles dan maar eens terug.
june20 schreef:ik doe er echt wel iets aan!!!!!!!![]()
lees alles dan maar eens terug.
en hallllloooo het is wel een vriendin van me die ga ik niet de grond in boren hoor.dat jullie dat willen oke doe dat.
ze trekt zich er niets van aan en lacht erom hoe arrogant de reacties soms zijn nogmaals dit is wat ze zo tegen me zegt hoor dus dit zijn niet mijn woorden! heb vandaag weer heel goed gereden en het ging super.
en heb op de punten en tips gelet
zeg nou juist telkens erbij dat ik ervan baal dat ik zo slechte houding heb hallo ik ben ook geen z dressuur ruiter net als de meeste hier wat ze zeggen dan! en van de gene met het grofste comentaar staan er geen fotos van in het profiel
das pas zielig.june20 schreef:ik heb nog nooit gezegt dat ik goed kan rijden.
dat gaat echt te ver laat mij dan eens iets zien waarop ik zeg dat ik goed kan rijden![]()
zeg nou juist telkens erbij dat ik ervan baal dat ik zo slechte houding heb hallo ik ben ook geen z dressuur ruiter net als de meeste hier wat ze zeggen dan! en van de gene met het grofste comentaar staan er geen fotos van in het profiel
das pas zielig.
wie zegt dat diegene dan wel zo goed rijden als ze zelf geen fotos in profiel hebben