Stado schreef:Volgens mij heeft iedereen zijn punt wel gemaakt toch? Ik denk dat de boodschap duidelijk is.
Dit meisje heeft op goed geloof de pelhalm gebruikt omdat die werd aangeraden door een volwassen paardenmens. Als 12 jarige, beginnende paardeneigenaar ga je daar niet tegenin, kom op...hoe waren jullie?
Nu weet ze echter dat deze keuze niet de goede is geweest en dat het anders moet. Mag ze dan nu ook de kans krijgen om dat te gaan doen?
Het heeft toch geen zin om alle negatieve feedback opnieuw te herhalen? Als ik hier moderator was geweest had ik de boel op slot gezet.
Lisanne, ik hoop dat je ervan geleerd hebt. Veel plezier en succes met dinja!
Hoe ik dus was ??
Ik ging niet met een pelham rijden als ik er zelf nog niet veel van af wist (misschien doet ze dan wel maar laat ze dat niet echt zien) en als ik met haar in de bak zou rijden of andere mensen kunnen ze haar best is als een normale tip mee geven dat ze niet zo hoeft te "trekken" kijk iedereen maakt fouten daarvan moet je leren. maar ik denk inderdaad dat ze het nu wel weet.
maar als ik mag vragen waar sta jij dan. iemand moet jouw toch dan is een tip of aanwijzing hebben gegeven of als je les hebt ofzoiets