Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nessah schreef:Daarnaast wil ik zeggen dat ik het onverantwoord vind om zonder been bescherming over een stalen (redelijk vaste) hindernis.
Ik vind je houding erg storend en denk ook zeker dat je je paard tegen zit in de beweging.
Siebjelover schreef:ja dat weet ze nou wel....pff...
Siebjelover schreef:ze luisterd er wel degelijk naar, wat zou jij vinden als jij een topic start van jou met je verzorgpaard en iedereen zegt in maar liefst ZEVEN bladzijdes hetzelfde dat ze te groot is, onverantwoord en blablabla.
De TS heeft wel degelijk gereageerd, maar de mensen gaan door, ik zou er dan persoonlijk ook knettergek van worden en niet meer reageren!
) Siebjelover schreef:ze kan de waarheid wel degelijk aan, maar sommige mensen moeten zo nodig 100x zeggen dat ze te groot is!
Dat weet ze nu echt wel.
Zoek een andere hobby dan haar afzeiken pff...het is na zeven pagina's haar toch echt wel duidelijk!!!!!
Siebjelover schreef:ik had het tegen Mmaaike
Siebjelover schreef:Misschien pannenkoek zadel....is inderdaad moeilijk voor zo'n klein beestje
Paste nouwelijks op de 1.20 m welsh van een vriendin van me.Mmaaike schreef:volgens mij niet toch?
maar is het trouwens haar eigen shetje?
misschien als het beestje het leuk vind, dat ze een bijrijdertje kan zoeken voor de andere dagen?

Siebjelover schreef:ze accepteerd het wel meid...maar na 100 x dit gelezen te hebben, dan word ze er ook wel schijtziek van
Mmaaike schreef:oke ik stop wel....laat maar zitten...we willen alleen mar helpen met de waarheid,,maar als dat niet geaccepteerd wordt... maarja ik snap het wel hoor, ben zelf ook eigenwijs dusse
Mistic schreef:Mmaaike schreef:oke ik stop wel....laat maar zitten...we willen alleen mar helpen met de waarheid,,maar als dat niet geaccepteerd wordt... maarja ik snap het wel hoor, ben zelf ook eigenwijs dusse
Weet je wat ik van jou jammer vind?
Eerst kraak je TS af, dan doe je even aardig omdat er een mod in het topic was. Nu er weer een aantal mensen afbrandopmerkingen maken, doe je weer lekker mee.
Heb je niets beters te doen ofzo?
TS weet wat de meningen van de mensen hier zijn en imo heeft ze allang gezegt dat ze het gaat afbouwen en daarna gaat vd'en.
Bij deze TEM ik weer.
Mistic schreef:Mmaaike schreef:oke ik stop wel....laat maar zitten...we willen alleen mar helpen met de waarheid,,maar als dat niet geaccepteerd wordt... maarja ik snap het wel hoor, ben zelf ook eigenwijs dusse
Weet je wat ik van jou jammer vind?
Eerst kraak je TS af, dan doe je even aardig omdat er een mod in het topic was. Nu er weer een aantal mensen afbrandopmerkingen maken, doe je weer lekker mee.
Heb je niets beters te doen ofzo?
TS weet wat de meningen van de mensen hier zijn en imo heeft ze allang gezegt dat ze het gaat afbouwen en daarna gaat vd'en.
Bij deze TEM ik weer.
Citaat:Kan toch dat ze van mening veranderd?
Als iemand tegen me zegt, A is geel (dan denk ik dat ook).
Maar als dan 2 andere mensen me wijs maken dan A groen is, ja wat ga je dan denken. (heel dom voorbeeld maargoed).