Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elite sport is het trouwens niet hoor, je kunt je gewoon inschrijven of via via met een jacht mee doen.

Nessah schreef:@Angeliek: In je profiel gekeken.. Stonden maar 3 foto's.. Maar op die foto's is een goede zit van de ruiter te zien die het paard niet tegenzit. Op de galop foto gaat de ruiter iets vooroverzitten en zit het paard niet onnodig in de mond. Dit is waarschijnlijk ( of het zijn momentopnames.. maar ja het zijn ook maar 3 foto's) een ruiter die kan rijden.. En dan kan je het niet vergelijken met dit topic. Want de mensen van topic kunnen niet rijden
(begin me af te vragen hoe oud je bent)
Welshcobfan schreef:Ik zie overigens maar 2 ruiters die slecht over de sprong gaan...

Angeliek schreef:@ Nessah, nou dankjewel voor je compliment![]()
Ik praat het niet goed dat sommige ruiters niet mee kunnen zitten. Sommige kunnen wel wat verbetering gebruiken, maar als een paard niet goed uitkomt op een sprong, kun je niet alles meezitten. En op zo een sloot moet je wel in je/boven je zadel blijven zitten. En dat ziet er niet altijd even 'charmant' uit.
) voorkomen. Farruquito schreef:Angeliek schreef:@ Nessah, nou dankjewel voor je compliment![]()
Ik praat het niet goed dat sommige ruiters niet mee kunnen zitten. Sommige kunnen wel wat verbetering gebruiken, maar als een paard niet goed uitkomt op een sprong, kun je niet alles meezitten. En op zo een sloot moet je wel in je/boven je zadel blijven zitten. En dat ziet er niet altijd even 'charmant' uit.
klopt, maar je moet nooit achter de beweging zijn...
Mango15 schreef:Heej Simone,
Leuk foto's hoor!!
Jammer dat ik niet kon komen kijken.
volgend jaar doe jij ook mee hahaah :p Bolhvj schreef:Mango15 schreef:Heej Simone,
Leuk foto's hoor!!
Jammer dat ik niet kon komen kijken.
hee dankjevolgend jaar doe jij ook mee hahaah :p
Myukii schreef:Ik weet niet of alle mensen die hier zitten te zeuren over de slootspringers, zelf wel eens een slootje hebben gesprongen te paard?
Want dan piep je wel anders. Omdat het geen opwaartse sprong is, heeft het geen nut om voorover te gaan zitten, want dan kletter je er aan de overkant net zo hard weer af. Ik ben het eens dat het nétter kan, maar een slootsprong, is heel wat anders dan een steiltje oid![]()
Ik wil zelf niet zeggen dat ik goed kan rijden, maar durf toch wel te zeggen dat ik na 9 jaar rijden, toch redelijk een rondje kan dressuren en springen. Maar toen ik over een slootje vloog, was er van al die rijervaring niets meer te merken.
Dat is hetzelfde als dat je paard over een bruggetje, of zeiltje 'schiet'. Je hebt van die paarden die met 1 grote sprong over iets plats willen gaan. En mij kun je niet wijsmaken dat je dan netjes mee gaat met de beweging![]()
En als je even goed naar die 'konijn'-foto's kijkt, zie je dat je op geen enkele manier de vorm van een konijntje daarin kan zien.
Voordat iedereen gaat miepen over dierenmishandeling, kunnen ze zich beter eerst even verdiepen in het onderwerp
volgend jaar doe jij ook mee hahaah :p
wahaa k zie het al voor me