Heel leuk om de vorderingen zo te mogen volgen!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) Heel aansprekend hoofdje en uiteraard ook een schitterend hoofdstel! Het mag nog iets geslotener (vooral galop), maar dat komt vast en zeker goed! Succes! Choicielover schreef:Prachtig paard hoor! (en prachtige foto's, voor de fotograaf: mooi werk in een binnenbak, kom je bij mij ook even langs?) Heel aansprekend hoofdje en uiteraard ook een schitterend hoofdstel! Het mag nog iets geslotener (vooral galop), maar dat komt vast en zeker goed! Succes!
Choicielover schreef:Prachtig paard hoor! (en prachtige foto's, voor de fotograaf: mooi werk in een binnenbak, kom je bij mij ook even langs?) Heel aansprekend hoofdje en uiteraard ook een schitterend hoofdstel! Het mag nog iets geslotener (vooral galop), maar dat komt vast en zeker goed! Succes!

)
Sjuimpje schreef:Klasse Mar!
Ziet er top uit! (De foto's zijn ook super)
Hoofdstel en frontriem zijn GEWELDIG!
Sjuimpje schreef:Is dit nu een cob maat met full maat frontriem?
De rest is idd cobmaat!
youngster schreef:EEYYY..
![]()
Ik was zo blij met jullie..
Die vallen in het niet bij deze merrie!
MissJ schreef:
Kan beter je peesjes lelijk vinden dan je paard toch?![]()
![]()
![]()
Maar ik hou wel van je.
Needje schreef:Peesjes?Die vallen in het niet bij deze merrie!
![]()
Needje schreef:![]()
ik had serieus de peesjes niet gezien totdat er opmerkingen over kwamen

?
het veulen van Model gaat inrijden ..het is echt geen zicht .Ik zou passend bij het hoofdstel zwarte BR peesjes aanschaffen die staan erg goed ..heb ik ook youngster schreef:
Ja en een full neusriem. Ze heeft een breede kaakDe rest is idd cobmaat!
Sjoert schreef:youngster schreef:
Ja en een full neusriem. Ze heeft een breede kaakDe rest is idd cobmaat!
Euhm.. ik dacht dat het volbloed maat was?

youngster schreef:Volgens fugers was dat ook een cobmaat
Ach what the hell.. het past