Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lianne14 schreef:Lianne
Ik ben 14 jaar.
Ik woon in hogeveen..
Heb 3 honden en 1 kat en wat van die goudvissen..
Hobby's & intresses: Paardrijden, of op mijn vz ezels
En foto's maken en dan mooi bewerken!
Paarden info:
Ik rijd op de manege en ik heb 3 verzorg ezeltjes. die mag ik ook rijden enz.
Ik ben nieuw hier, dus heb dit profiel effe heel snel gemaakt, zal binnenkort wel normaal maken
Mijn ouders zijn gescheiden, helaas.
Mijn vader heeft een paard. En ik heb 3 shetten. En mijn beste vriendin is myrthe, zij heeft ook shetten, en die staan hier, bij mijn vader op stal. Ik woon bij mijn vader, naar in het weekend om de week bij mijn moeder!
dit is mijn profielen penny? wat is dat??
_kleinee_ schreef:lianne14 schreef:Lianne
Ik ben 14 jaar.
Ik woon in hogeveen..
Heb 3 honden en 1 kat en wat van die goudvissen..
Hobby's & intresses: Paardrijden, of op mijn vz ezels
En foto's maken en dan mooi bewerken!
Paarden info:
Ik rijd op de manege en ik heb 3 verzorg ezeltjes. die mag ik ook rijden enz.
Ik ben nieuw hier, dus heb dit profiel effe heel snel gemaakt, zal binnenkort wel normaal maken
Mijn ouders zijn gescheiden, helaas.
Mijn vader heeft een paard. En ik heb 3 shetten. En mijn beste vriendin is myrthe, zij heeft ook shetten, en die staan hier, bij mijn vader op stal. Ik woon bij mijn vader, naar in het weekend om de week bij mijn moeder!
dit is mijn profielen penny? wat is dat??
ZitAa schreef:wel een mishandel penny
Lilian1991 schreef:Mischien volgende keer je benen in de knoop legen met rijden die sporen in de vuilnisbak. En een andere dingen met je shet gaan doen ipv rijden.. wandelen, voor de kar, longeren? je bent duidelijk te groot en je benen slingeren alle kanten op..(of zoek een klein bijrijtstertje)
ik ben klaar hier met deze discussie.
_kleinee_ schreef:ZitAa schreef:wel een mishandel penny
dat helaas wel ja en ik zit hier te stuiteren op mijn stoel van kwaadheid
heb al bijna een pakje sigarette op gewoon omdat ik hier NIET tegen kan
Lilian1991 schreef:Mischien volgende keer je benen in de knoop legen met rijden die sporen in de vuilnisbak. En een andere dingen met je shet gaan doen ipv rijden.. wandelen, voor de kar, longeren? je bent duidelijk te groot en je benen slingeren alle kanten op..(of zoek een klein bijrijtstertje)
ik ben klaar hier met deze discussie.
doerakje schreef:Dit is het omgekeerde van de penny.. de penny bedoelt het vaak goed en gaat extreem ver in het vertroetelen van haar lieveling.. dit is exact het omgekeerde..
moeten we miss een naam voor verzinnen?:
Marjolein_18 schreef:doerakje schreef:Dit is het omgekeerde van de penny.. de penny bedoelt het vaak goed en gaat extreem ver in het vertroetelen van haar lieveling.. dit is exact het omgekeerde..
moeten we miss een naam voor verzinnen?:
Ik zit nu al een programma te verzinnen. Extreme Penny Make-over..