MissJ schreef:Pennyvolk? Misschien wel ja. Maar iedere bokker met een beetje verstand ziet dat dit meisje gewoon harstikke leuk met die shet rijdt, en ze veel lol samen hebben. Ik zou niet weten wat ik hier op aan te merken zou moeten hebben, of Sjoert het nu opent, of iemand anders.
Dat is het 'm nou juist. NU ziet iedereen het als leuke gezellige lollige foto's. Maar als dit van een niet-mod/erg jong meisje zagen jullie dat NIET zo in.
Tigger schreef:Waarvan?
Ik vind jouw posts een beetje stemmingmakerij..
Dit is toch gewoon lachen?
Dat meisje en Alfje hebben gewoon ontzettende lol en wij ook..
Ik zie het probleem niet...
Het is ook nooit goed, nou wordt er een keer leuk gereageerd, vallen we daar weer over...
Wat wil je nou? Dat we elkaar afzeiken of gewoon blij zijn voor elkaar..? Allemensen...
Als een shetland topic nou vaker zo ging had ik er geen problemen mee maar 8 van de 10 shetland topics worden zodanig de grond in getrapt met de meest onn*zele reacties. Wat niet waar is/wat er niet toe doet.
En nu heb je opeens zo'n soort zelfde topic als dat er vaker is geweest, en nu is het opeens allemaal lollig.
Wás bokt nou maar zo dat die er iedere keer de lol van inzag. Maar 8 van de 10 keer is dat geval dus NIET zo.