Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
My_Lady schreef:Ik vind het echt knap dat je deze discussie laat gaan.
Ik zou dat niet kunnen.
IK trek me zulk soort dingen erg aan.
Kom op he je bent goed bezig.
Zou een westernzadel niet iets voor je zijn?
pubelia schreef:miss_welsh schreef:Hahaha, wat een prachtige topic is dit toch... ik lig gewoon dubbel!!!
En ik blijf erbij - ondanks wat de moderators roepen - ik vind het geen gezicht jij op zo'n klein paardje.Het kan gewoon niet en het mag niet. Plus het feit dat je er in je "outfit" belachelijk uitziet. Tis gewoon een schande in die paarse ribbroek en vieze gimpies, dat ziet een kind van drie nog. Dit zou verboden moeten worden.
En dan heb ik het nog niet eens over het aantal kilo's dat dit arme beestje op zijn ruggetje moet dragen...
Jij hetb zelfs geen lef om zelf foto's te plaatsen, dus ik neem aan dat je een penny bent en ik trek me dus niks van jou aan!
pubelia schreef:miss_welsh schreef:Hahaha, wat een prachtige topic is dit toch... ik lig gewoon dubbel!!!
En ik blijf erbij - ondanks wat de moderators roepen - ik vind het geen gezicht jij op zo'n klein paardje.Het kan gewoon niet en het mag niet. Plus het feit dat je er in je "outfit" belachelijk uitziet. Tis gewoon een schande in die paarse ribbroek en vieze gimpies, dat ziet een kind van drie nog. Dit zou verboden moeten worden.
En dan heb ik het nog niet eens over het aantal kilo's dat dit arme beestje op zijn ruggetje moet dragen...
Jij hetb zelfs geen lef om zelf foto's te plaatsen, dus ik neem aan dat je een penny bent en ik trek me dus niks van jou aan!
Charos schreef:Dat baseer op het feit dat jij in een ander topic meld over de 100 kg te zijn en dan gaat 'rijden' op een haflinger van 1.44.
Vet is ook minder fijn voor je paard omdat had neerklotst als je gaat lichtrijden, spieren kan je zelf besturen, vet niet.
MissHaffie schreef:Kleine aanvulling:
Gaarne geen opmerkingen wat betreft dat ze te zwaar zou zijn.
Tips zijn altijd welkom.