Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaestroE schreef:Binnenteugel mag je wel eens wat verduidelijken, maar vraag dan ook met je binnenbeen;)
Verder proberen die hals/hoofd wat meer ontspannen te krijgen.
Waarom rij jij nou trouwens geen wedstrijd?
Wouter24 schreef:talented schreef:Je moet jezelf maar eens verdiepen in nakomelingen van deze hengst, misschien dat je het dan wél begrijpt!
dat vind ik onzin, ik ken ook zat gribels die liever klein als groot gaan, je moet je rijden niet aanpassen op de vader van je paard maar aan het paard zelf
Citaat:Wat jij zegt is nog een grotere onzin. Ik heb ook al een groot aantal gribaldi's gereden en vrijwel allemaal gingen ze zo achterlijk lopen zweven van zichzelf. Dat stekende voorbeen is toch echt wel iets wat Gribaldi doorgeeft aan zijn nakomelingen. Natuurlijk zijn er ook weer uitzonderingen....
LoisenLouise schreef:Citaat:Wat jij zegt is nog een grotere onzin. Ik heb ook al een groot aantal gribaldi's gezien en vrijwel allemaal gingen ze zo achterlijk lopen zweven van zichzelf. Dat stekende voorbeen is toch echt wel iets wat Gribaldi doorgeeft aan zijn nakomelingen. Natuurlijk zijn er ook weer uitzonderingen....
yep ik ken ook alleen maar gribaldi's die dat doen en ik galop zijn het net hertjes....
talented schreef:Wat jij zegt is nog een grotere onzin. Ik heb ook al een groot aantal gribaldi's gezien en vrijwel allemaal gingen ze zo achterlijk lopen zweven van zichzelf. Dat stekende voorbeen is toch echt wel iets wat Gribaldi doorgeeft aan zijn nakomelingen. Natuurlijk zijn er ook weer uitzonderingen....
talented schreef:Wat jij zegt is nog een grotere onzin. Ik heb ook al een groot aantal gribaldi's gezien en vrijwel allemaal gingen ze zo achterlijk lopen zweven van zichzelf. Dat stekende voorbeen is toch echt wel iets wat Gribaldi doorgeeft aan zijn nakomelingen. Natuurlijk zijn er ook weer uitzonderingen....
ShannaY schreef:En hoe ontstaat een stugge voorkant dan?
Wouter24 schreef:
ontopic: Gribaldi uber alles
ShannaY schreef:MaestroE schreef:Binnenteugel mag je wel eens wat verduidelijken, maar vraag dan ook met je binnenbeen;)
Verder proberen die hals/hoofd wat meer ontspannen te krijgen.
Waarom rij jij nou trouwens geen wedstrijd?
Binnenbeen + buitenteugel.
Buitenbeen + binnenteugel.
Altijd compenseren, en niet scheef maken
Pipo schreef:Wouter24 schreef:
ontopic: Gribaldi uber alles
Bij jou is het ook: Hoe de wind waait, staat je petje of niet.
Enige tijd geleden sprak je heel anders over Gribaldi nakomelingen.............
talented schreef:Vrijwel alle Gribaldi's hebben een zweverige beweging in de draf. Wanneer je hem iets of wat meer terug laat komen, voelt het voor een leek aan als een passage achtige beweging. Echter wordt het dier dan enkel trager van achter wat in een passage alles behalve de bedoeling is. Even heel kort samengevat!
Riant schreef:Nou binnehand en binnen been werken toch ook weldegelijk samen hoor