Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whispertje schreef:hij hangt echt niet, er is namelijk erg weinig druk op de teugels. Ik heb soms wel mijn teugels wat te lang, dit kan ook een reden zijn dat hij daardoor iets uit elkaar loopt.
Niet vergeten dat de pony gewoon op L-niveau loopt, en dus niet helemaal bij elkaar te lopen hoeft. Hij loopt dus niet echt bij elkaar, maar voor de L is dit wel genoeg.
Whispertje schreef:bedankt voor jullie posts!
Het onderwerp topfjord is al uitgebreid besproken, maar iedereen vind als het goed is zijn eigen paard het leukst, net als ik dus. Ik ben het met je eens dat Taco zeer zeker een topfjord is, maar het zou heel goed kunnen dat Whisper dit alles ook in zich heeft.
Nerootjeh schreef:
Dat weet ik niet of jou fjordje dat ook in zich heeft,
Taco spettert als ie loopt, je ziet de werkwilligheid van hem.
Bij jou fjordje vind ik dat niet.
christel1857 schreef:Nerootjeh schreef:
Dat weet ik niet of jou fjordje dat ook in zich heeft,
Taco spettert als ie loopt, je ziet de werkwilligheid van hem.
Bij jou fjordje vind ik dat niet.
Ik vind van wel! En zo hebben we allemaal onze eigen mening. Laten we wel even niet vergeten dat whisper op l niveau loopt, als kelly hem bijvoorbeeld het z in zou rijden zou hij al veel meer spetteren. Ik vind het gewoon niet objectief om twee paarden met elkaar te vergelijken die én op een ander niveau zitten en én een andere ruiter hebben. En boven alles blijven het slechts foto's dus wie ben jij dan om te zeggen dat een paard niet spettert
Nerootjeh schreef:Waarom zou een pony in het L minder kunnen spetteren als in het Z?
leg dat eens uit
en wat heeft er mee te maken dat het slechts foto;s zijn?
jij vind dat ie wel spettert of foto's ikke niet?
Hoe kun je er dan over oordelen als het slechts foto;s zijn dat ie wel spettert
en wie ben jij om te zeggen dat ie wel spettert