@ Youngster: Ik denk dat hij in jou tijd veel moeilijker was
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kinuh schreef:Bedankt voor de leuke reacties![]()

youngster schreef:kinuh schreef:Bedankt voor de leuke reacties![]()
Hij was in iedergeval wel wat drukker denk ik![]()
Op concours hebben we ook het nodige met hem meegemaakt, hij was nogal gehecht aan Sunny ( onze oude pony).
Hij is nu ook nog druk, maar in jou tijd toch wel drukker denk ik

Liesjuh schreef:Z2 in de titel vind ik een beetje onzinnig, maar goed dat vind ik bij elk topic
Commentaar geef je zelf voor een groot gedeelte al. Probeer je ellebogen niet vast te zetten, je armen zijn nu recht en dus niet flexibel. Miss dat ik het verkeerd zie door de jas
Hele leuke pony heb je!
We hebben het mega gezellig samen

OrissE_GipsY schreef:hmm, vind het een beetje raar dat iedereen loopt te zeuren over dat z2 gedoe en aan de teugel lopen, wat ik wel vind is dat je hem wat meer teugel mag geven, zodat het dier misschien wat meer ontspannen "toont " vind het dus eigenlijk wel een iets gesspannen beeld....
maar voor de rest is het een leuek leerpony toch!!!
beetje jammer hoor..
ik zou zeggen luister naar het commentaar wat enigzins nuttig is... en kritiek mag best maar dan moet je er wel wat mee kunnen.. en laat dat gezeur over die titel gewoon wat het is!
Lydian schreef:WAT EEN GEZEUR OVER EEN TITEL!!!
Een iemand begint erover en alle makke schaapjes volgen![]()
Oké mischien was de titel niet echt goed gekozen, en was het beter geweest om een andere titel te nemen. ( ze bedenkt zich nu vast wel 2 keer voordat ze een topic post)
Kijk die titel staat los van die training, ook al verwacht je wat anders. Geef dan gewoon commentaar op het rijden en niet op die titel?!
En lotjj veel anders dan behalve geklets over de titel had je niet te melden... Om zo tegen dit topic aan te schoppen alleen om de titel?beetje jammer hoor..
![]()
@ Kinuh sorry wist niet dat je pb box werd overladenik zou zeggen luister naar het commentaar wat enigzins nuttig is... en kritiek mag best maar dan moet je er wel wat mee kunnen.. en laat dat gezeur over die titel gewoon wat het is!
![]()
Groetjes!
OrissE_GipsY schreef:hmm, vind het een beetje raar dat iedereen loopt te zeuren over dat z2 gedoe en aan de teugel lopen, wat ik wel vind is dat je hem wat meer teugel mag geven, zodat het dier misschien wat meer ontspannen "toont " vind het dus eigenlijk wel een iets gesspannen beeld....
maar voor de rest is het een leuek leerpony toch!!!

heel veel plezier ervan enne op naar de Z2 hè
Hedwig18 schreef:zo had even wat tijd nodig om het topic door te werken haha. Ik vind je hoofdstel heel erg mooi en je pony is ook super mooiheel veel plezier ervan enne op naar de Z2 hè
![]()
![]()
Ik denk dat de Z nog even moet wachten