Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..
)
.

.
omdat iemand toch al een foto had gezien waar andere hangende elementen gesignaleerd zijn lijkt het mij toch een hengst .. wij zijn gewoon blind
Sorry TS!
het klinkt stom maar vind 'm ook wel wat weg hebben van een lippizaner of andalusier of anders paans ras
maar zal wel aan mij liggen
nikkiej_86 schreef:we zijn geen ZEIKERDS jullie vragen hier toch zeker om commentaar krijg je het is het weer niet goed en het is geen zeiken HEt is ZEGGEn wat we zien en WAT we er van vinden toch????????
. 
en ik ben 't met sherwood eens over die 2 hengsten.. of beter gezegd.. ene hengst en andere merrie ben ik bang voor.. je kan 't beter toegeven.. we worden ECHT niet boos! pinda_timo__ schreef:Haha wij zijn geen zeikerds wij doen gewoon aan duidelijkheid tegen mensen die denken dat een paard geen gevoel heeften ik ben 't met sherwood eens over die 2 hengsten.. of beter gezegd.. ene hengst en andere merrie ben ik bang voor.. je kan 't beter toegeven.. we worden ECHT niet boos!
. De foto's die ik als laatste heb geplaats zijn in de ZOMER gemaakt, die van nu heeft ie nog een wintervacht, met veel haren op ze neus. Uhuhh nogal logisch allemaal hea 
Heb even ingezoomd op de 1ste foto in dit topic en hij heeft wel degelijk een aantal stippen op zijn neus
renskek schreef:Wintervacht op zijn neus. Hebben die van mij volgens mij nooit...

loetjuh schreef:renskek schreef:Wintervacht op zijn neus. Hebben die van mij volgens mij nooit...
uuhmm de mijne wel... kleine kort bruine haartjes en zomers is dat gewoon bloot
Pieletje
Whahahaa Arme beest.. 
! ) veel mannelijkheid hangt er niet
( sorry, kon het niet laten ) 

rudi schreef:uuhmm de mijne wel... kleine kort bruine haartjes en zomers is dat gewoon bloot
Citaat:HAHA indd en dat bedekt natuurlijk zo erg dat de hele kleur verandert