Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:44

Jezus je kan ook overdrijven. Laat dat paard lekker wat stevig zijn. Vind het een heel fijn plaatje om te zien.

Maar 6 pagina's over een wat stevig paard.. Ik zal echt niet beweren dat ie dun is, maar te dik is tie ook niet. Je kan ook echt overdrijven, ga je tijd lekker ergens anders verdoen of zo.

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 22:48

weet je,ik heb mijn verhaal hier al tig keer gedaan...maar voor de mensen die het hier evt willen weten,het paard heeft genetisch bepaald zeer slechte pezen,dat wil zeggen dat zelfs met een keer dollen(los lopend zonder belasting) zijn pezen kapot gaan,we hebben nu 2 voorbenen gehad en momenteel hersteld hij hopenlijk van een peesblessure aan zijn achterbeen,welke hij opliep met spelen in de sneeuw...

daardoor wordt hij dus niet gereden,en staat hij steeds weken op rust..(en weken worden maanden,nu dus wederom 5 maanden totale rust!!!)

op het moment gaat het redelijk en kan hij in ieder geval in een vlakke wei of bak lopen,maar het kan ieder moment weer fout gaan,aan mij is het om ooit de knoop door te hakken,en deze wil ik graag even nog uitstellen,daar hij mijn "grote" liefde is...

andafries,thanks!!maar het gaat er echt niet in,zelfs niet als ik foto's plaats zonder zadel waar men hem dan niet dik vind,maar ja,het levert alweer zoveel pagina's gezeik op,dat zorgt er nu voor dat ik geen foto's meer plaats van hem onder het zadel...

Abiola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:54

Kimmie261: ik vind het helemaal geweldig als je zoveel om je paard geeft en hem alle kansen gunt om te herstellen. Ik wil je dan daar ook echt niet op aanvallen, maar...
Als hij zo zwak op zijn benen staat, en je weet dat, waarom maak je er dan geen gezelschapsdier van?

_flo_

Re: Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 22:55

Zit jezelf niet te verdedigen Kimmie, je weet immers zelf beter !

Mooi paard, enorme body, wat een spiermassa

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 22:57

@PattyOosten:wat denk je dan dat ie nu is????

dat nicky met reuma en alle andere ellende een rondje op hem stapt en een stukje draaft is niet teveel gevraagd...

maar zolang hij leeft is hij zeker een gezelschapspaard...ik heb geen ambities meer met hem,die zijn over...voorbij...

maar gun hem wel verder een goed leven,en hij vind werken echt zooo vreselijk leuk,dat paard gaat echt door het vuur voor je,en wil zoveel voor je doen..dus als er iemand zo eens op hobbelt is het hartstikke leuk voor hem...

Abiola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:01

Dan moet ik excuses maken, en dat doe ik dan ook hierbij. En ik zal voortaan iets beter lezen! Ik hoop dat je nog heel lang plezier van hem zult hebben!
Patty

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:34

Hey...ik heb een tip
Verf het paard zwart
Dat kleedt lekker af....dan heeft niemand het er meer over...wedden?

Oh....maar ja.....dan had ie net zo goed Fries kunnen zijn....

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 00:07

kimmie261 schreef:
ik heb ze geupload bij imageshack....

en over de dikte van maestro...hij valt echt heel erg mee,maar toont onder het zadel heel dik,maar goed kan dit 100x zeggen,volgens bokt is dit niet zo....

dus kom maar op met 6 pagina's dat ie te dik is...

daarnaast is hij al heel veel afgevallen,en ik vind hem eigelijk wel goed zo..dus sorry,meer zal hij niet afvallen....

quote van pagina 1 nou jij hebt je zin

Ik vind em nog altijd even te gek Ongeacht of ie nou dik zou zijn, of niet mooi is ie

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:49

Wouw wat een knappe vent is het toch!
Ik vind hem zo gaaf, heb nog nooit zo'n fotogeniek paard gezien!

Hij ziet er toppie uit!

Robby_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:04

Wat een kwijlpaard zeg !Ik vindt hem toruwens ook niet te dik .
Echt leuk kimmie dat je hem nog een kans heeft en hij gebruikt die kans wel goed

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:16

Super gaaf paard blijft het! Leuk dat Nickyu er even op heeft kunnen rijden na die ellende..

Volgende keer wel ff de staart wassen he.

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:46

denice schreef:
dat beest heeft gewoon een onderkin. als je als mens te dik bent heb je dit (meestal) aan jezelf te danken. als paard eet je wat je voor je krijgt.

ik vind het erg onverantwoordelijk. Als je een instelling hebt van het is Mijn paard en Ik mag ermee doen wat ik wil... tsja :s
en dan nog zal het paard NOG dikker zijn geweest, nu is het dat nogsteeds.

jammer dat je er niet tegen kan, als dat gezegd wordt. Bokt is niet alleen om je fotos de hemel in te prijzen, maar ook om kritiek te leveren. of dat nou op rijvlak is of op medisch.

ik hoop dat je nog lang plezier kunt hebben van dit paard. en nogmaals, vast namens vele bokkers, we hebben het este voor, en zeggen gewoon wat we vinden. als dat al verboden is:S

Jij bent best sneu althans je reacyie dan, wat nou onverantwoordelijk! Dat paard KAN bijna niks meer doen! Ten tweede hij krijgt bijna niks te eten?! Hij ziet ergelukkig en gezond uit... wat is dan jou probleem??? En wat een gezeur zeg, er past niks onder die keelriem, mischien dat die gewoon wat strak zat of dat het een te kleine maat is.. weet jij veel.

Ik vind je reactie echt overtrokken, en daaruit blijkt wel dat je het topic niet goed doorgelezen hebt! Beetje jammer hoor...

@ liza hoezo de staart wassen, die is toch gewoon schoon?

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:59

Superstoere knol hoor

En voor de mensen die denken dat hij dik is: even een kijkje in het profiel, en je ziet dat het gewoon een normaal gevuld paard is.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:24

Maestrootje.
Fijn om em weer eens onder het zadel te zien!

En wat zeurt iedereen nou, Maestro is gewoon een knappe vent.

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:29

@Lydian: sorry dat ik het zeg maar jij wakkerd discussie's aan want je gaat door op dingen...(bijv. over de staart, als iemand dat vind nou fijn, laat dat lekker zo)

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:30

@denice: ben ik helemaal met je eens.

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:51

talented stuurd me een pm met dat ik maar eerst eens beter nederlands moet gaan leren....ik heb dyslexie I'm sorry!!
btw heb dan het lef om het gewoon in het topic te zetten.

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:06

ik vind het erg jammer dat het zo'n zeiktopic moet worden.. De foto's zijn geplaatst voor Nicky, die in een rotperiode zit en bij fem de kans kreeg om even lekker af te schakelen. Ze rijdt hem ook nog eens hartstikke netjes. En wat komt ervan? zeven pagina's gezeik over een paard dat niet te dik is en de al dan niet vuilheid van zijn staart? Komop zeg mensen, het is duidelijk nu.. Als je niks leuks kunt plaatsen laat het dan achterwege.

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:09

als je alleen maar leuke reactie's wil plaats het dan niet. hier krijg je commentaar....

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:11

nog een keer de foto's bekeken....die reactie van zijn staart snap ik niet helemaal...maargoed....

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:12

alleen maar leuke reacties hoeft ook niet, maar 7 pagina's gezeik is weer het andere uiterste hoor.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:13

ligt eraan Alano! Nicky heeft Kanker, en ondergaat een heftige kuur op dit moment, ondertussen is van de week haar moeder heel plotsteling overleden.

Kimmie261 heeft Nicky een middag aangeboden waar ze even niet over al haar troubles hoeft na te denken.

Troubles als in, haar gezondheid, haar gezin, haar huisdieren, haar moeder en de begravenis. en hoe dit allemaal te regelen, NU en in de toekomst, die nog steeds erg onzeker is.

Lijkt me dan dat iedereen best even commentaar in kan slikken en gewoon weg even kan genieten van een zeer geplaagd mens, met enorme problemen die gewoonweg even op een paard van een meelevende bokker dr sores vergeet.

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:13

Aw wat een geweldig mooi paard En Nicky rijd hem zeker netjes,en ze heeft ook nog eens die 500€ euro teruggevonden .

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:20

maar kiwiko ik heb het ook niet over de ruiter. volgensmij heeft iedereen het over het paard. maar je hebt wel gelijk....1 pagina met gezeik is genoeg....en toch kon ik het ook niet laten om een reactie over het paard te geven en ik denk dat heel veel mensen dat hebben...maar je hebt wel gelijk.

wematje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:24

Tjee zeg wat een gezeur Maestro is echt een heerlijk paard