prachtig al die bloopers k heb er genoeg dus hier er paar over waren bak kabouters en als je dan in galop zit en in 1 keer een onzettende enge shetlander ziet, die er altijd al staat moet je natuurlijk wel volop op de rem gaan
Haha, waarom denk je dat ik geen blooper plaats dat ik eraf val? Omdat ik er nooit afval En als mijn paard valt vind ik het écht vervelend dat ik geen goede cap voor hem heb kunnen vinden
die opmerking sloeg gewoon nergens op van Au3. Dat had ze dan ook bij mij kunnen zeggen Nu moet ik zeggen dat ik buiten wedstrijden en sponsor foto's wel altijd braaf m'n cap op heb hoor
Laatst bijgewerkt door Kathleen_vW op 03-04-06 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
jullie foto`s zijn allemaal erg leuk ik heb niet echt rijfoto`s maar meer stal foto`s dus heb niet echt iets te plaatsen maar maak ook bloopers genoeg hoor. geniet ook wel van jullie bloopers. ga zo door
Wat een grappige foto's allemaal!!! Ondanks dat die van mij wel eens draken kunnen zijn heb ik geen goede bok/steiger/val foto's Maar dit vind ik ook wel grappig Karlos schiet weg Baily in staking met open bek. Ook hee charmant Karlos zet hier af om te steigeren Hier scheet ie in zijn broek voor de jury, omdat die verkleed was
Ik heb er ook nog een heleboel http://www.youtube.com/watch?v=ZKpGytrQkso meisje op wedstrijd (ik dacht haar eerste) hadden we toevallig op video staan. (staat ook bij springbloopers maar hoort hier ) http://www.youtube.com/watch?v=HJQfs2GBclk filmpje wedstrijd, hij zag weer bakkabouters ofzo deze staat ook al bij springbloopers maar hoort hier vast ook wel meneer zag weer eens spoken en volgens mij zat ik hem een beetje uit te lachen ofzo
Wanneer je eerst tien minuten rodeo gehad hebt, je hem op geen enkele wijze tot stilstand krijgt, dan besluit je maar met een zachte ophouding wat indruk te maken :
Geweldige foto's Zelf heb ik ook al wat ervaring, ja dan ben je "gewoon" je proefje aan het rijden en gaat het even mis. Of dan stap je op en heeft iedereen vette verwachtingen van je gaat je pony zo hard rennen ( terwijl je nog niet eens zit ) dat je zowat flikkert *schaam schaam*