lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idineb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:12

karoliena schreef:
@ Liennuh: Niemand is eprfect natuurlijk, maar dit is op de lange termijn zeker wel schadelijk voor de pony, dus als zij dat neit weet word het tijd dat ze dat gaat begrijpen voordat de pony al een verwonding op loopt

dit is de eerste keer dat ze zo doet want noormaal is ze heel lief ze is soms wel wat schieterig maar alleen als er keiharde wind staat, bijna niet dus. noormaal loopt ze altijd heel rustig en reageert ze gelijk op mijn hulpen en dan zit ik wel goed op haar rug.

natasja50

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:16

TriscaDelia schreef:

dit is de eerste keer dat ze zo doet want noormaal is ze heel lief ze is soms wel wat schieterig maar alleen als er keiharde wind staat, bijna niet dus. noormaal loopt ze altijd heel rustig en reageert ze gelijk op mijn hulpen en dan zit ik wel goed op haar rug.

Tjee wat een rotsmoesjes....je wilt niet eens toegeven dat deze mishandeling stelselmatig en constant door jullie gedaan wordt.

Stelletje kleuters!!!

Probeer dit eens bij een paard wat wel sterk genoeg is om jullie terug te pakken.

Het paardje heeft nog een kleine kans....je draagt geen cap !!

Om te laten zien dat de mishandeling vaker voorkomt hier een foto uit het profiel van een van jullie:

Afbeelding

moet je zien hoe de benen om de borst zijn geslagen......
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 15-03-06 09:23, in het totaal 2 keer bewerkt

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:22

Ben het helemaal met je eens Natasja50!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:23

TriscaDelia schreef:
karoliena schreef:
@ Liennuh: Niemand is eprfect natuurlijk, maar dit is op de lange termijn zeker wel schadelijk voor de pony, dus als zij dat neit weet word het tijd dat ze dat gaat begrijpen voordat de pony al een verwonding op loopt

Jullie moeten gewoon gaan inzien dat dit niet meer kan. Niet iedereen hier verzint deze dingen hoor! Iedereen hier probeert jullie de ogen te openen zodat jullie zelf ook gaan zien dat het zo niet kan.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:23

Dit is inderdaad Lol met knol, maar of de knol zoveel lol heeft dat betwijfel ik.

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:15

Citaat:

Met jou lengte én zonder zadel kán je niet goed zitten.....
Kijk er aljeblieft eens kritisch naar.
Als jij zo om die pony geeft - dat neem ik aan van wel - dan moet je kijken wat voor haar het beste is.
Kun je eerlijk zeggen dat wat jij doet het beste voor haar is ...
Of mischien dat je er beter niet meer op kan gaan rijden?

celintjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:51

Zozo... Het gaat daar niet goed!!
Je pony heeft er bepaald geen lol in..
Nee dit is niet leuk!
Ik vindt het zoizo meestal al niets als grote mensen op een kleine schet rijden, maar nu is het wel heel erg!
Dit vindt je ponytje niet leuk!!!

Anneke

Re: lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 11:15

Zo wat een nare foto's zeg.
Echt jammer dat er veel shet's zijn die zo worden behandeld, toch best triest?

Is er geen leuke d pony of zo in de buurt?

doerakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:02

De enige foto dat de pony haar oren naar voren heeft is de foto dat er niemand op zit.. HOE zou dat nou komen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:07

Sorry...foutje....het verzenden ging een beetje vreemd.
Laatst bijgewerkt door polly2 op 15-03-06 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:10

natasja50 schreef:
TriscaDelia schreef:

Tjee wat een rotsmoesjes....je wilt niet eens toegeven dat deze mishandeling stelselmatig en constant door jullie gedaan wordt.

Stelletje kleuters!!!

Probeer dit eens bij een paard wat wel sterk genoeg is om jullie terug te pakken.

Om te laten zien dat de mishandeling vaker voorkomt hier een foto uit het profiel van een van jullie:

Afbeelding

Och ja...dit is idd een goed voorbeeld van sielugh voor de pony. Echt een goed voorbeeld van stelselmatige mishandeling..... Arm beestje....wat heeft het veel te lijden....

Sorry dat ik het zo in het belachelijke trek...maar overdrijven is echt een vak, zoals ik al eerder zei....

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:11

vind je het niet zielig? een mexicaanse neusriem is volgens mij niet nodig, en misschien lijkt het alleen maar op de foto's maar ben je niet een beetje te groot voor die pony?
en volgens mij hebben jullie lol en de pony niet. Kan er ook alleen maar op lijken, ik weet het niet.
Misschien is het beter om dit topic te sluiten als je niet meer commentaar wilt hebben

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:11

Nog een foutje...sorry
Laatst bijgewerkt door polly2 op 15-03-06 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

tamira_ellen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:12

DIT IS ABSOLUUT GEEN MISHANDELING!! hallo zo rijd je nou eenmaa op een eigewijze shet, jullie mensen hebben misschien allemaal goede dressuurpaarden,, hun hebben hun shet, ze trekt wel op sommige foto's maar wat noemen jullie nou mishandeling!! ALS JE ECHTE MISHANDELING ZIET, BESEF JE PAS WAT JE VOOR IETS RAARS OVER DIT ZEGT!!,,

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:13

natasja50 schreef:
TriscaDelia schreef:

Stelletje kleuters!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=JJVGXWIR[/img]

Och ja...dit is idd een goed voorbeeld van sielugh voor de pony. Echt een goed voorbeeld van stelselmatige mishandeling..... Arm beestje....wat heeft het veel te lijden....

Sorry dat ik het zo in het belachelijke trek...maar overdrijven is echt een vak, zoals ik al eerder zei....

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:13

LovesSaartje schreef:
Is dit lol hebben MET je pony? volgens mij hebben alleen jullie lol, want het straalt nu niet bepaald van die shet af datie lol heeft!

Mee eens.

doerakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:14

TriscaDelia schreef:

als we haar willen vangen of de eigenaar wil haar vangen om te borstelen of wat dan ook staat ze ook altijd te rennen en te bokken met haar oortjes naar voren.
[/quote]

erg knap dat een pony kan staan RENNEN... verder denk ik dat je zelf ook wel kan bedenken waarom ze dat doet, om te voorkomen dat een kind dat veel te groot is met haar gaat springen in de sneeuw over een balk van 70 CM!!!!!!!!!!! hoe oud is de pony? lang mee gaan zal ze niet doen als je zo blijft rijden...als je m gewoon opvoed heb je al helemaal een mexicaanse neus riem nodig

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:15

En nog een foutje...de pagina liep niet door...in mijn ongeduld een paar keer aangeklikt...tja...dat komt er van...nogmaals sorry
Laatst bijgewerkt door polly2 op 15-03-06 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:16

tamira_ellen schreef:
DIT IS ABSOLUUT GEEN MISHANDELING!! hallo zo rijd je nou eenmaa op een eigewijze shet, jullie mensen hebben misschien allemaal goede dressuurpaarden,, hun hebben hun shet, ze trekt wel op sommige foto's maar wat noemen jullie nou mishandeling!! ALS JE ECHTE MISHANDELING ZIET, BESEF JE PAS WAT JE VOOR IETS RAARS OVER DIT ZEGT!!,,

Zelfs een eigewijze shet heeft gevoel
En wie heeft hier beweerd dat het mishandeling is? Alleen dat die shet nou niet bepaald vrolijk is.
@Polly2: hoelang blijf je aan de gang om dat te herhalen?

[edit] heb zelf ook een tijdje een kleine pony gereden die ontzettend eigewijs was(nog steeds eigelijk) Wou ze harder? oke, dan gaan we ook harder, en stopte we pas als ik het zei!

tamira_ellen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:20

LovesSaartje schreef:
tamira_ellen schreef:

Zelfs een eigewijze shet heeft gevoel
En wie heeft hier beweerd dat het mishandeling is? Alleen dat die shet nou niet bepaald vrolijk is.

[edit] heb zelf ook een tijdje een kleine pony gereden die ontzettend eigewijs was(nog steeds eigelijk) Wou ze harder? oke, dan gaan we ook harder, en stopte we pas als ik het zei!

Zo bedoel ik het nou, ook

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:22

In je bericht komt het anders over

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:23

LovesSaartje schreef:

Ja...dat was dus niet de bedoeling...maar het liep niet door, dus klikte ik nog maar een keer met als gevolg dat er ineens drie of vier dezelfde reacties van mij stonden...dat was dus niet mijn bedoeling...één keer is genoeg toch?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:25

Anneke schreef:
Zo wat een nare foto's zeg.
Echt jammer dat er veel shet's zijn die zo worden behandeld, toch best triest?

Is er geen leuke d pony of zo in de buurt?

Misschien een andere hobby zoeken
Dan worden er niet nog meer pony's verziekt

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:27

oooh ik ben die shettopics zo beu
Ik wist gister al dat het vandaag 7 pagina's zouden zijn.
Het mag dan lollig voor jou zijn, het is niet zo lollig om naar te kijken.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:27

tamira_ellen schreef:

Mishandeling is inderdaad een groot woord. Maar dit is niet de manier om op een eigenwijse shet te rijden. Als je zo groot bent hoor je er niet meer op te rijden eigenwijs of niet.

Het is wel het grootste excuus om te zeggen hij is eigenwijs dus ik mag er op rijden ook al ben ik veel te groot.

Deze meneer is een eigenwijse dekhengst. En zoals je ziet kan ook een kind heel makkelijk een eigenwijze shet rijden. Dus dat is gewoon onzin.

Afbeelding

En dan nog de pony hoeft toch niet bereden te worden? Laat hem lekker staan.