Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beauty_fan schreef:HET IS MIJN PONY NIET, DUS ALS IK NIET LONGEER OF EVENTJES RIJ DAT DOET IEMAND ANDERS DAT WEL!!!
wemkelover schreef:Hey marielle en saskia en anOukkj. Lezen jullie het topic wel helemaal ???
Eerst lezen dan commetaar geven.
Ik reageer gewoon op haar vraag of het teveel is voor dr pony... Dagie schreef:Ja 3/4 in de week 40 min ongv is zeker teveel ik weet niet van welk jaar ze is of ze dit jaar 3 word of 4 word iniedergeval is het teveel om er dan ook nog is een les van uur erbij te rijden en nog te longeren!
Wij rijden ze in januari van het jaar dat ze 3 worden in ( dit zijn wel pony's voor de handel!!!) en dan 4x in de week 20 min maar deze gaan na enkele maanden als ze B klaar zijn meestal ook weg..
Maar ik moet er niet aan denkeen om nu een zadel op zijn rug te leggen, hij is misschien nu 1.60 maar je kan zo zien nog láng niet volgroeit, ik ga er niet eerder op dan dat hij 3 is! en bitje is geen belasting, vind ik het werkt alleen zo dat je het 'rustig' kan opbouwen! 
Snappen ze dan niet dat ze hun paard kapot maken?beauty_fan schreef:nou, ik denk aan mn paard, blijkbaar kun jij dus niet lezen
beauty_fan schreef:nou, ik denk aan mn paard, blijkbaar kun jij dus niet lezen
Maar ik vind het toch al een verbetering dat ze een stuk minder is gaan rijden! Ik sta bij haar op stal dus ik kan haar goed in de gaten houden haha
Sorry erg lang verhaal geworden....