Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kyralovertje schreef:Leuke pony!
Tja, die schoenen, ik denk dat dit veiliger is dan sportschoenen die menig andere paardeneigenaren dragen (vnl. in de zomer).Hier zit tenminste een hok onder. In Amerika rijden hier toch ook 'cowboys' mee? Alleen dan zijn ze niet wit

WildWings schreef:Nog altijd geen antwoord op mijn vraag, maar weer een omhaal? *zucht* Ik kan het niet duidelijker vragen.. ik vroeg inmiddels niet HOE jij nagevelijkheid bereikt, want dat had je al redelijk kort uitgelegd, maar WAT het volgens jou is? Wat is nagevelijkheid dan, volgens jou, in je eigen woorden?
Kom op.. zo moeilijk is die vraag toch niet, en ik zou het ontzettend prettig vinden als je gewoon zonder uitvluchten te zoeken of over iets anders te beginnen gewoon een direct antwoord op de vraag zou geven.

sorayalover1 schreef:gekkeils schreef:Maar als je daar ook noit op rijd is het toch geen exuus om zo te rijden. hoe ben je eropgekomen met die ((afschuwelijke)) laarzen? zal hij ook fijn hebben gevonden en als je die laarzen aandoet voor de foto, kan ze beter uitdoen voor de foto het is stik lilijk!
Uhhmm dat is geen excuus om zo te rijden hoor :S Ik zeg alleen dat ik ook les heb maar neit op soraya :S
Dus ik weet niet waar jij over praat!

Arabian_Girl schreef:vanaf dat ik ze heb liepze met dr hoofd omhoog..ze heeft ook altijd mogen race daar. ze wilde na de renbaan met dr enzo..
maar we hebben toen dr rug na laten kijken en konden ze niks aan vinden..
er heeft een paar keer iemand opgereden die echt goed rijd en niet zaagt en trekt ook en dan kan mevrouw opeens alles...en loopt ze heel netjes..ze weet ook bij mij dat als t niet lukt dat ik gewoon stop en niet door blijf vragen. vind dat niet bepaald leuk rijden..
maar met les enzo ging t wel goed..
dat ze heel weinig doet maakt er denk ook wel aan uit. ze heeft dan natuurlijk geen zin om ineens weer wel iets moeten doen..naar buiten vind ze wel leuk..
heb ook even hierboven een paar foto's gezet, maar vind niet dat ik ze zelf naar beneden trek...

peetjhu schreef:ja ok niet egt op alle paarden!!maar de makkelijkste moet je dan tog wel kunnen rijden als je goed les krijgt, ik loop sinds kort stage en daar moet ik ook de paarden rijden, daar kan je niet aankomen met ja maar ik kan niet op deze paarden rijden om dat ik er geen les op heb!!!
sorayalover1 schreef:@WildWings Anoek is naar haar paardje toe..

) WildWings schreef:sorayalover1 schreef:@WildWings Anoek is naar haar paardje toe..
Dan kan ze me toch later als ze online is gewoon antwoord geven?
(Hoewel ik ook wel benieuwd ben naar jouw antwoord op de vraag, niet aanvallend bedoeld. Maar omdat je het zelf wel over 'voorwaarts neerwaarts' hebt, maar ik het niet zo terugzie in de foto's)
HaileysComet schreef:Jullie zien het verkeerd. Die laarzen zijn het nieuwste model van Cavallo...
Je hoeft er geen sporen aan te doen, die zitten op dit type laars aan de voorzijde ingebouwd.
Leuke pony trouwens!