_KiMbErLeY_ schreef:HengstAron schreef:Een eigendunk heb je ook wel he. Wij kunnen wel rijden.
Voor de duidelijkheid iedereen die een paard rond kan sturen kan rijden. Alleen rijden die niet goed, maar rijden doen ze en ze kijk ik ook tegen jou foto's aan.
nou, het is maar net wat je onder "rijden" verstaat, en als je vind dat ik eigendunk heb vind ik dat prima hoor!!
en trouwens IK heb niet gezegd dat julie niet kunnen rijden!
Dat is ook mijn mening en ookal zou jij dat niet prima vinden doet het me nog niks
. Moet wel toegeven dat jij snel op je teentjes getrapt bent
.Ten eerste heb ik niks over mijn eigen rijkunsten gezegd en ten tweede heb ik geen foto's op dit forum staan. Valt dus ook weinig over te zeggen. Denk dus dat je het verkeerd opgevat hebt wat ik daar heb staan. Het zinnetje wat ik daar heb staan van wij kunnen wel rijden slaat op jou en niet op mijzelf. Ik geef wel toe dat ik niet goed kan rijden. Moet dan ook toegeven dat ik liever groom ben dan zelf rijd, maar op die manier leer je wel beter hoe een paard moet lopen en hoe hij loopt als hij goed/ niet goed loopt en wat er dan aan veranderd kan worden. Wat weer betekent dat je andere mensen kunt helpen met het rijden van paarden. Maar goed dat terzijde en voordat je daar commentaar over gaat geven. Ook dat kan ik nog niet goed.

Ze heeft hier echt wel van geleerd.