Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. chalotje schreef:Volgens mij wordt hier van Z-ruiters altijd gelijk verwacht dat ze dag in dag uit op stang en trens rijden ofzo.....![]()
Er zijn zoveel mensen die op een trensje rijden en alleen de S&T erin hangen op een wedstrijd of één keer in de week op een training.

Anoukie schreef:Dat van die sporen was eigenlijk gewoon een grapje...![]()
Katja schreef:Veelste laag...Sammie schreef:Onvoorstelbaar dat iemand op zo'n niveau nog daar met d'r handen zit.
Zonde. Ziet er verder wel netjes uit.
Wat is er nou weer mis met haar handen?
Sammie schreef:Ik vind háár handen te laag punt.

Sammie schreef:Ik vind háár handen te laag punt.
Sammie schreef:Je bent sneller en het ziet er imo gewoon nét iets netter uit.

Sammie schreef:Ik vind het gehele plaatje er netjes uitzien, maar had haar handen graag wat hoger boven de schoft gezien. Consequenties, weet niet of je daar van zou kunnen spreken, te groot woord denk ik. Je bent sneller en het ziet er imo gewoon nét iets netter uit.
Miss_Petit schreef:Sammie schreef:Je bent sneller en het ziet er imo gewoon nét iets netter uit.
Hoezo sneller?
Dat hangt imo toch van de teugellengte en spanning af?
En dit is, volgens mij training, kan mij voorstellen dat je tijdens een wedstrijd wel, zoals ik van jouw begrijp, het plaatje helemaal af en netjes is.
Mause schreef:Ik vind het er iig niet storend uitzien, het is tenslotte een training en dan ben je functioneel aan het rijden en niet "voor het mooie plaatje"...
. Storend is een ander verhaal, maar imo net ietsje mooier als ze hoger zaten. Storend is het zeker niet, ik heb het wel eens erger gezien tot mutsfroeten aan toe. Sammie schreef:Mause schreef:Ik vind het er iig niet storend uitzien, het is tenslotte een training en dan ben je functioneel aan het rijden en niet "voor het mooie plaatje"...
Doe je tijdens een proef (als we dat er dan bij gaan halen) niet functioneel rijden dan? Ik neem aan van wel. En volgens mij ben je tijdens je training toch altijd voor die jury aan het trainen (snap overigs wel wat je bedoelt)
Als hier foto's worden geplaatst, dat is een moment opname. Iedereen baseert zijn mening hier op, mijn mening is inmiddels bekend. Storend is een ander verhaal, maar imo net ietsje mooier als ze hoger zaten. Storend is het zeker niet, ik heb het wel eens erger gezien tot mutsfroeten aan toe.