Op verzoek: Sjors in cognac setje @ dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Re: Op verzoek: Sjors in cognac setje @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:45

Volgens mij zijn stompe wielsporen juist een stuk minder scherp als 'gewone'sporen hoor. Ziet er alleen heftiger uit
Moet je ze maar eens over je hand laten glijden, voel je haast niets van.

Je zit al op de 7 pagina's, hoe doe je dat toch

Tigger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:47

Babette1 schreef:
Op zich hebben je sporen niets met die slof te maken, dat klopt wel.
Maar het feit dat je met zulke grote sporen rijdt, geeft wel aan dat je iemand bent die forse hulpmiddelen gebruikt.
[...]
Ik ben bepaald geen voorstander van het rijden met slof, maar rijden met sporen vind ik geen enkel probleem.
En nu svp wat meer serieuze reacties dan de vorige keer !

Ik snap niet wat je nu wil zeggen, sporen vind je geen probleem, maar ze rijdt met forse hulpmiddelen, omdat ze een wielspoortje gebruikt?

Ik zie weleens sporen voorbij komen waar ik meer jeuk van krijg dan een stomp wielspoortje...
Zullen we alle foto's even gaan uitvergroten? Misschien zien we nog lood in de bandages, misschien zit er wel stroom op de spoor, staat in de hoek een instructeur met lange zweep Sjors omhoog te tikken.... Je kan ook gaan muggenziften.

De spoor die zij heeft is een vrij normale veel gebruikte spoor en de slof hangt los, whats the deal???? En dat ze de cap niet op heeft is haar zaak...

Yokie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:50

Van slof naar cap naar sporen.

Het enige dat nu nog mist is idd de S&T en dan heb je alle hotboktitems wel weer te pakken

Grof hulpmiddel of niet, het is en blijft een HULPmiddel. En voor de meeste van dit soort dingen geldt: goed gebruik is hulp en kan geen kwaad.

Net zoals Anoukie dus haar hulpmiddelen gebruikt.

Pava

Re: Op verzoek: Sjors in cognac setje @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:51

1 item hebben we nog niet gehad. Als we dat aan gaan roeren, dan haalt dit topic de 7000 pagina's wel Zullen we het over de manier van trainen van Anoukie hebben? Anoukie train jij LDR of klassiek?

Ik snap niet waar al die opmerkingen over de slof of de sporen voor nodig zijn. Volgens mij heeft Anoukie les van hele goede instructeurs en ik denk dat ze heel goed weet waar ze mee bezig is. Ik vind het er op de foto's in ieder geval goed uitzien.

Sjel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:57

Gut, ik was net even van plan om te kijken 'hoe groot die sporen wel niet waren'!
Maar de foto's doen het helaas niet meer.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:13

Ja ik zie het, ik had er niet op gerekend dat er zoveel mensen naar mijn foto's zouden kijken . Ik zal ze van het weekend wel elders opnieuw uploaden (ehm, denk ik ).

_Rijkie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:14

Haha doe maar, het ziet er vast goed uit, daar twijfel ik niet aan

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:18

Met deze sporen reed ik eerst:
Afbeelding

De lengte zal nu iets korter zijn en met een stompe wiel eraan (dus geen scheermesjes zoals ik ze altijd noem ).

joelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:22

Wat jammer, ik kan de foto's niet zien, ik was wel benieuwd naar je cognac setje!

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:23

Anoukie schreef:
Ja ik zie het, ik had er niet op gerekend dat er zoveel mensen naar mijn foto's zouden kijken . Ik zal ze van het weekend wel elders opnieuw uploaden (ehm, denk ik ).

Ik herhaal mezelf nog even . Ze komen er weer op .

mobick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:45

Wat een gezeur zeg... slof, zonder cap, scherpe sporen... Jongens kunnen jullie nog meer vinden? Misschien heeft Anouk ook wel scherpe nagels waarmee ze lekker in zijn manenkam zit te prikken...
(dan nog maar te zwijgen over wat er achter de schermen gebeurd he?)
Sjors is toch wel het meest mishandelde beest op bokt als dit zo lees....

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 14:42

Dus nu zou ik al 2 verkiezingen winnen , die van de grootste setjesmuts en Sjors als meest mishandelde Boktpaard .

Alvast 1 van de foto's, om het setje even goed te kunnen zien :
Afbeelding

joelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:58

Geweldige kleur!
Dat jij de verkiezing "meeste setjes" gaat winnen is duidelijk. Ik heb even in je profiel gespiekt. Wow zeg, vooral dat bruine setje

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:03

Anoukie schreef:

dan zet ik het nu op slot, als ze het weer doen graag een TeM.