Maar ik kan me dus goed voorstellen dat ook Lowara moet roeien met de riemen die ze heeft. Voor een paard of pony in de verkoop ga je nu eenmaal geen dure nieuwe spullen kopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Robijntjah schreef:Jep... heeft mij ontzettend veel pijn gedaan om erachter te komen dat hij zo *$^T%% behandeld was!
Dus waag het maar niet om nog een keer te zeggen dat er geen gevolgen aan zitten... wil je wel ff de rekeningen opsturen?!
ilovelucky schreef:Wat een gezeik hier... Ik vindt dat iedereen het zelf moet weten...

tessyke schreef:Bramblerose schreef:@tessyke: de mensen die het met ts eens zijn...
dus omdat ik de TS gelijk geef rijd ik ineens mijn paarden in op 2.5jaar
Bramblerose schreef:@tessyke: de mensen die het met ts eens zijn...
@Robijntjah:
yep bekende problemen... en nee, daar hoef je echt niet altijd een paar uur voor te gaan rijden...*gaat nu echt poging doen de compu uit te zetten*

BlazingBoots schreef:@tessyke: En dat is het natuurlijk allemaal prima om die gok te nemen....*zucht*

Renske20 schreef:leuk beestje! en van wat longeren op 2,5 jarige leeftijd vallen ze echt niet dood neer hoor
mijn 2,5 jarige heeft er afgelopen week ook voor het eerst aan moeten geloven, incl hoofdstel, dekje+dekensingeltje en wisje was er totaal niet van onder de indruk
vind het dan ook wat ver om het kinderarbeid te gaan noemen en overdonderen lukt je bij die van mij iig ook niet, die is nergens van onder de indruk
kijk als ze er nu op ging zitten en 5x per week ging rijden was het wat anders, maar een 2,5 jarige kan best een keer eventjes gelongeerd worden
tessyke schreef:BlazingBoots schreef:@tessyke: En dat is het natuurlijk allemaal prima om die gok te nemen....*zucht*
mijn paard is ook op haar 2.5 jaar opgeleerd
ik heb ze nu 5 maanden en ik heb haar gekocht toen ze 3 was.
in juli begin ik met rijden en ik moet je zeggen dat mijn paard er nog altijd gezond uitziet

Maxielover schreef:En wat betreft wanneer je begint met inrijden / longeren / wennen aan het zadel : Dat is de keus aan de eigenaar, die kan zelf het beste inzien wanneer de pony er klaar voor is. Maar eerder dan 3 jaar zou ik er zelf niet op gaan.

WildWings schreef:Waarom willen mensen niet gewoon nog dat ene halve jaartje extra wachten, waarom moet alles eerder? Waarom kan je niet gewoon je pony nog even jong laten zijn en gewoon op zijn derde pas beginnen met
zadelmak
maken, ipv dat je er op z'n 2,5ste meteen mee begint en er op z'n derde op zit?
caat_eve schreef:Ik vindt dat er nu wel overdreven wordt!
-Ze heeft duidelijk gemaakt waarom ze geen passend zadel er op heeft liggen» Haar keuze
-Zij wil haar pony ongeren met 2,5 ik ben er ook niet voor maar het is haar keuze!!!
haffie_lover schreef:zoals ik al eerder zei, asl lowara haar paar wil irijden/longeren of wat dan ook op 2.5 jarige leeftijd, dan doet ze dat, ze hoeft zich niets aan te trekken van een paar bokkers...