RobinCera schreef:is dit een chatbox, of topic?
zoals jij nu reageert! chatbox.. je gaat lekker offtopic
jongens: back ONtopic!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

missmiekie schreef:RobinCera schreef:is dit een chatbox, of topic?
zoals jij nu reageert! chatbox.. je gaat lekker offtopic
jongens: back ONtopic!
missmiekie schreef:tummielover schreef:
ging ik tekeer?? Ik weet dat ik soms nogal: direct kan zijn. Maar ik hield mezelf heel erg in de hand vandaag *kerstgedachte*
Ik denk alleen dat je van sommige best ''kritiek''/ advies kan aannemen! Want zelfs als je Z ben, kun je nog zoveel leren!!! En ja, zelfs JIJ kan jezelf stukken verbeteren!
nee jij niet maar anderen wel
AnneB schreef:Ik ging te keer?
Boeli_Wendy schreef:Je pony rijd z1 maar jij niet.
Anders zou je wel weten dat als je gaat vanhanderanderen, je niet in de bocht al op het andere been moet gaan licht rijden ...
CocoChanel schreef:Ach, misschien zijn jullie stiekem wel jaloers op haar....
Maar als ik dat met zo'n houding zou moeten doen zou het voor mij al niet meer hoeven
tummielover schreef:nee jij niet maar anderen wel

En van een klein filmpje van een paar seconden kun je niet veel zien. Van foto's al helemaal niet.
reed op mn 14e al mn eerste wp in t zz-licht
Quellian schreef:Ding, dong, del, show me the rel
CocoChanel schreef:Wat maakt het uit of ze die pony heeft gekocht, toen hij wel of niet al een bepaald niveau had gelopen?
Als hij nog niets had gelopen is het goed dat ze het hem zelf heeft geleerd.
En als hij het al kon dan heeft ze misschien zelf wel iets van hém geleerd ( zie artikel in laatste paard & sport over pony als leermeester). En het valt niet mee om een pony aan het lopen te krijgen die al iets kan, de knopjes zitten ergens anders en laat die pony het zelf ook maar eens doen, ook al kent hij de oefeningen al. Dat valt nog niet mee ( en ik spreek uit ervaring).
En even btw, dat van dat jaloers was serieus bedoeld.
Akke schreef:Quellian schreef:Ding, dong, del, show me the rel