Hij kan ontzettend leuk bewegen, en veel mensen hebben zoiets van Wow, niet verwacht dat beloofd nog wat..
Dus we zullen zien... Ik wacht in spanning af
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

slaap verder.......vroeger werden alle paarden met 3 ingereden.....standaard.nu worden ze met 3,5 ingereden maar dat betekend niet dat je je paard niet alvast mag laten wennen aan longeren met 2,5.....
. Op de foto's lijkt het dat je zadel veel te ver naar voren ligt. Op de laatste foto zie je bijv. goed dat het zadel op de schouder ligt ipv erachter.bambi schreef:Dat is dus nog 4 maanden ,vind ik eerder nog een 2,5 jarige dan een 3 jarige. KIjk het word wel meer gedaan maar daarmee is het nog niet goed! De kans dat je er alter problemen mee gaat krijgen is gewoon veel groter. Dan als je hem gewoon uit laat groeien, dit geld ook voor sportpaarden die te jong in een te hoge klasse rijden. Alles word dan te snel belast en na een X aantal jaar is het paard in zeker mate 'beschadigd'
Wiesje schreef:Hulde aan Wjerdo!
Super meid dat jij 6 pagina's lang de moeite neemt om zo kalm en duidelijk verwoordend reageert op de positieve/negatieve reacties.
Ik wil hiermee niemand beledigen *zoekt alvast stoeptegel om onder weg te kruipen* maar ik vind het super hoe je reageert. Ik was allang uit mijn vel gesprongen! (als is ook dat niet goed natuurlijk).
Ik vind je knollie een enorm lekker bekkie hebben. Ben benieuwd volgend jaar naar de rijfoto's!
aliesje schreef:ik weet niet of jij een spoedcursus wiskunde nodig hebt maar zo ver ik weet zit het paardje dichterbij de 3 dan bij de 2,5![]()

.
MissJ schreef:aliesje schreef:ik weet niet of jij een spoedcursus wiskunde nodig hebt maar zo ver ik weet zit het paardje dichterbij de 3 dan bij de 2,5![]()
2 jaar en 8 maanden ligt 2 maanden van 2 jaar en 6 maanden.
En 4 maanden van 3 jaar.
![]()
![]()
Mensen, reageer nou eens normaal op elkaar.
Kris25 schreef:TS longeerd met twee lijnen omdat dan de druk verdeeld wordt. Als je een tussenstukje gebruikt verdeel je de druk toch ook? en dan hoeft je (ik vind toch wel te jonge) paardje niet aan twee lijnen te sjouwen...
.
aliesje schreef:@Quellian er zijn genoeg dressuurstallen die hun paarden klaarstomen en dat ze met 4 jaar alle Z oefeningen kennen.
. Anoukie schreef:Dat ze de oefeningen kennen wil nog niet zeggen dat ze ook op dat niveau lopen.
Bovendien is de minimum leeftijd voor een Z paard per 1 april 2006 opgeschroeft naar 6 jaar. Oftewel, ik vind jouw post eigenlijk kant noch wal slaan.