Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nina62 schreef:Kun je dit ook in gewoon Nederlands? Ik heb het 3 keer gelezen en snap nog niet wat er staat.

, zag het pas na mijn reactie...
Lielle schreef:Ziet er fijn en tevreden uit, ik zou alleen voor het Z graag wat meer oprichting zien.
Ramona_lief schreef:Ook dat naar beneden kijken & kapstokvoetjes vind ik jammer, zeker omdat je over Z1 spreekt.
IK vind dat je dan onderhand wel zonder te kijken je paard/pony nageefelijk kan rijden.![]()
Ik leer van mijn instructrice dat ik op gevoel moet rijden bij nageefelijk rijden dus echt niet kijken! Misschien kan jij daar ook wat mee want het helpt wel bij mij![]()
Dat playboy paardje vind ik gaaf![]()
Veel sucses verder! Jullie komen er wel!

Marijke82 schreef:Ramona_lief schreef:Ook dat naar beneden kijken & kapstokvoetjes vind ik jammer, zeker omdat je over Z1 spreekt.
IK vind dat je dan onderhand wel zonder te kijken je paard/pony nageefelijk kan rijden.![]()
Ik leer van mijn instructrice dat ik op gevoel moet rijden bij nageefelijk rijden dus echt niet kijken! Misschien kan jij daar ook wat mee want het helpt wel bij mij![]()
Dat playboy paardje vind ik gaaf![]()
Veel sucses verder! Jullie komen er wel!
Ik denk dat Kelly niet kijkt of Taco nageeflijk loopt, als je niet op gevoel rijdt wordt je geen Z1 en zeker niet met een fjord
Ik denk dat het meer een houding is, de een heeft pianohandjes de ander heeft kapstokken de ander trekt zn been op ect ect.
Ramona_lief schreef:Daar ben ik het ook mee eens![]()
Ook dat naar beneden kijken & kapstokvoetjes vind ik jammer, zeker omdat je over Z1 spreekt.

vooral die bunny.Je rijd ook super trouwens, echt ontspannen!
Patos en ik zijn ook Z, maar wij blijven altijd op veel minder steken. Zal door die lekker kop van Taco komen!patos schreef:Hoe krijg je het trouwens steeds weer voor elkaar om van die enorme topics te creeërenPatos en ik zijn ook Z, maar wij blijven altijd op veel minder steken. Zal door die lekker kop van Taco komen!
En ik vind je bunny's dus erg ordinair, maar vind het wel heel knap dat je ze zo precies hebt kunnen uitscheren!

Lielle schreef:Moes, ook jouw bericht vind ik niet een schoolvoorbeeld van normale communicatie. Zo zou je in ieder geval gebruik kunnen maken van hoofdletters en leestekens, dat maakt het al een stuk leesbaarder.

Easterlover schreef:Hmm en ik zie geen fotos
Marijke82 schreef:
Ik denk dat Kelly niet kijkt of Taco nageeflijk loopt, als je niet op gevoel rijdt wordt je geen Z1 en zeker niet met een fjord
Ik denk dat het meer een houding is, de een heeft pianohandjes de ander heeft kapstokken de ander trekt zn been op ect ect.