Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miss_monty schreef:jezus.. wat je ontspannen noemtzo kan zelfs de slechtste ruiter met het slechtste paard nog zijn paard in de krul krijgen...
Dustinlover schreef:Pfft weer bokkertjes weer us...
Oke ik begrijp ook wel dat het niet deugd blablabla maar zeg het dan één keer en nokt er dan mee.
Want je ziet ook gewoon steeds dezelfde mensen die er 6x ingooien ja zit te strak ja hij zit te strak klaar...
Als ik mijn slof gebruik wanneer ik een tijd niet op men pony heb gereden zit de mijne ook ooit wel eens strak(daarvoor gebruik ik de mijne ivm men rug).
En ik geloof van de mensen die wel eens met slof rijden hem ook wel eens te strak hebben gehad hoor al was het maar een keer en was het niet de bedoeling....
Hier ff bewijsje dat haar moeder wel op hoog niveau rijd:
Dit is geloof ik uit 2004 ofzo
LIEMPDE -
Young Rider Wendy Fokker bracht afgelopen weekend haar paard O'Benjamin aan de start in twee ZZ-Licht rubrieken in het Brabantse Liempde. Ze wist beide proeven winnend af te sluiten met respectievelijk 64,22% en 63,39%. Nicole Brouwer wist met Noran (v.Balzflug) een tweede en derde prijs te winnen. Vai Bruntink reed Mimosa II in de eerste proef naar het rode lint en in de andere proef ging de derde plek naar Jenny Pullen met Presley (v.Jet-Set D).JH.
(overname niet toegestaan
missmiekie schreef:tja, om nou te zeggen dat dit erg vriendelijk is?! Maar ja, verder vind ik het wel een leuke pony. Het probleem waar ik over struikel is dat als ze concours hebben, ze haar handjes netjes voor haar houdt en met een stil handje een proefje doorstuurd... Waarom kan dat dan thuis niet ook zo??
behalve die slof
maja ik bemoei me er niet mee
maar de foto's zijn wel goed gelukt
Elena schreef:paardje2005 schreef:waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. zal haar het een zorg zijn dat die pony elke dag spierpijn heeft en over een paar jaar zijn hoofd niet eens meer normaal recht op kan doen, toeminste als ze elke dag zo rijdt!
en omdat ze 8 jaar is mag ze haar pony zo behandelen?zet dan niet je kind op een pony als ze nog geen krecht genoeg heeft om hem normaal te rijden.een kind van 8 jaar met sporen zweep en slof.belachelijk!iemand zou die moeder eens een rotschop moeten verkopen
oke, nu maak je kinderen van 8 jaar heel erg belachelijk!![]()
mijn zusje reed ook al heel hoog toen ze 8 jaar was, het zijn heus geen peuters!
en kinderen van 8 jaar, de meeste die ik ken, zorgen goed voor hun pony, poetsen eten geven enz. hun pony word niet klaargemaakt en hup kind erop en rijden. ze geven ook echt om hun pony, het gaat niet alleen om het rijden!![]()
en ja, ik weet dat er al getemd is, maar vind dat er nu echt onderhand een slotje op moet komen.
'' maar aan tips heeft dit meisje véél meer.
Elena schreef:missmiekie schreef:tja, om nou te zeggen dat dit erg vriendelijk is?! Maar ja, verder vind ik het wel een leuke pony. Het probleem waar ik over struikel is dat als ze concours hebben, ze haar handjes netjes voor haar houdt en met een stil handje een proefje doorstuurd... Waarom kan dat dan thuis niet ook zo??
het gebeurd misschien wel niet ALTIJD zo maar was dit gewoon 1 x
is hij nog maar een halve dag open?
Hahaha dat is echt heel grappig..
Volgens mij mag jij in 't guiness book of records, voor de meeste reacties in de korste tijd 

Noujah nogmaals veel plezier!
Over de pony, ik vind het een heel leuk en knap diertje
maar die slof mag wel wat losser, hij word nu in de houding gedwongen. Verder vind ik het een mooie combinatie

Jolliegirl schreef:ten eerste... : reageer niet op een slof als je er zelf nooit mee gereden hebt!!
Op die andere topic lijkt hij veel kleiner, verder rijd ze mooi, maar als hij nooit met slof gereden wordt, waarom dat de eerste keer gelijk zo strak? 't hoor eigenlijk nooit strak maar toch
Jus_dOrange schreef:Jolliegirl schreef:ten eerste... : reageer niet op een slof als je er zelf nooit mee gereden hebt!!
Ik heb er nog nooit mee gereden, maar ik heb wel bedacht (en gezegd!) dat een slof in handen van goede ruiters een prima hulpmiddel is. Maar zoals je op de foto's kan zien kan het paard z'n hoofd alleen maar achter de loodlijn houden, dat noem ik geen goed gebruik.
Ik ken meerdere bokkers die een slof prima gebruiken.
Citaat:Je hebt er dan geen hol over te zeggen of t paard wel/niet ontspannen is, foto's zeggen niet alles