Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi man
Sani schreef:Typisch Bokt weer
Een meisje is leuk aan het rijden met der pony, probeert het op jockey-gebied, plaatst foto's terwijl ze nog niet zolang bezig is en meteen wordt ze afgezeken op der houding en nog wel meer.
Meid, veel plezier met die pony!
Succes verder!
hahaha 
yulan schreef:Tja, ik sluit me aan bij de rest... ZIet er echt niet uit.
Hier nog de laatste foto

Albertine_N schreef:Of het meisje nou mooi zit of niet, ze moet het ergens op leren..
Maar waar ik me echt aan stoor is aan mensen die rensport dierenkwelling vinden. Het is de meest natuurlijke tak van paardensport: het dier wordt niet in een bepaalde houding gedwongen en mag doen waar het voor geboren is: rennen.
en als je ziet hoe ze verzorgd worden: daar kan menig dressuurmuts-met-paard-in-pensionstalling nog een puntje aan zuigen
TE zielig gewoon, en er gebeuren toch echt HEEL veel ongelukken mee hoor... 

je moet het toch ergens lerem ? Laat haar gewoon lekker rijden met haar pony! Die pony heeft de hele tijd zijn oortjes naar voren dus diepony heeft last ervan (denk ik )
luxket schreef:hahahah dan gaan wij ook mee koersen he marhahaha
Die kan ook lekker hard. Heerlijk is het wel. Ik denk dat als er gestaan had dat ze 'lol met de knol had' dat ze niet zon k*tcommentaar gekregen had, maar asjeblieft zeg, jockeytraining?
Dat kan ik niet serieus nemen. 
? pharagirlke schreef:Mag ik ook mee met mijn welsh?Die kan ook lekker hard. Heerlijk is het wel.
maar met mijn kleine a tussen die paarden
Zal die hard mogen racen
Ik wil de binnenste baan!!! 
Maar dat kan de pret niet drukken
Hij gaat er nite minder hard om
pharagirlke schreef:noedel: jahmaar met mijn kleine a tussen die paarden
Zal die hard mogen racen
Ik wil de binnenste baan!!!
Ik rijd ook zonder zadel btwMaar dat kan de pret niet drukken
Hij gaat er nite minder hard om