ik in jockey training

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

A10

Re: ik in jockey training

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:05

Of het meisje nou mooi zit of niet, ze moet het ergens op leren..

Maar waar ik me echt aan stoor is aan mensen die rensport dierenkwelling vinden. Het is de meest natuurlijke tak van paardensport: het dier wordt niet in een bepaalde houding gedwongen en mag doen waar het voor geboren is: rennen.
en als je ziet hoe ze verzorgd worden: daar kan menig dressuurmuts-met-paard-in-pensionstalling nog een puntje aan zuigen

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:07

hahahahahahahhahahahahahahahahha wat doe je????? en in wat voor houding zit jij op je paard.... hahahahahahahhahaha Mooi man

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:09

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Mijn god HAHAHAHA ik lig hier naast mijn stoel.

Net als wat talented zegt misschien moet je het de volgende keer achterste voren proberen.

HAHAHHAHAHA nou ehh wanneer is je eerste koers? Duindigt ?

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:10

Sani schreef:
Typisch Bokt weer

Een meisje is leuk aan het rijden met der pony, probeert het op jockey-gebied, plaatst foto's terwijl ze nog niet zolang bezig is en meteen wordt ze afgezeken op der houding en nog wel meer.
Meid, veel plezier met die pony!
Succes verder!

Dit kan je toch niet serieus nemen

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:10

Ehm het meisje is pas 13, en ze heeft al zes pagina's met aanmerkingen gehad

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:11

hahahah dan gaan wij ook mee koersen he mar hahaha

Dioxide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:14

Dacht dat mensen van Deurne ook dingen moesten leren Luxket? Nou, dit meisje ook. Ze neemt toch les? En zij heeft tenminste lol met dr pony!

@topicstarter: Doe lekker je ding, goed, ik vind het er ook natuurlijk niet geweldig uitzien, maar je wilt er wel aan werken! Probeer eens of je op een echt renzadeltje kan rijden, op een wat grotere pony. Dan kan jij het gevoel misschien ook wat beter krijgen

Succes en trek je niks aan van al dat commentaar hier!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:21

Goh, ik dacht dat mensen uit Deurne werd geleerd hoe je met kinderen om moest gaan en hoe je ze les moest geven

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:35

yulan schreef:
Tja, ik sluit me aan bij de rest... ZIet er echt niet uit.
Hier nog de laatste foto
Afbeelding

Deze laatste foto ziet er (sorry) echt NIET uit... Je hebt het zelfde effect als je op een shet gaat jockey- en... (vind ik)

SORRY

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:36

tjee zeg.... zit haar eens niet zo aftekraken..... denken jullie soms dat je het beter kan? en ook nog eens uitlachen.. wat heeft dat voor zin?

@ de TS.
vind het leuk dat je er zo mee bezig bent. ga gewoon door, en probeer met de goeie tips die je gekregen hebt iets mee te doen.. als je wat ouder bent, kun je misschien eens bij een echte trainer, gaan rijden.. dan leer je nog meer de kneepjes van de vak.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:37

Albertine_N schreef:
Of het meisje nou mooi zit of niet, ze moet het ergens op leren..

Maar waar ik me echt aan stoor is aan mensen die rensport dierenkwelling vinden. Het is de meest natuurlijke tak van paardensport: het dier wordt niet in een bepaalde houding gedwongen en mag doen waar het voor geboren is: rennen.
en als je ziet hoe ze verzorgd worden: daar kan menig dressuurmuts-met-paard-in-pensionstalling nog een puntje aan zuigen

Ja, en als je ziet hoe de jockey's hun zweepje gebruiken bij het laatste stuk ... TE zielig gewoon, en er gebeuren toch echt HEEL veel ongelukken mee hoor...

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:40

@ FriezuhlOver: verdiep je eerst eens ergens in voor dat je onzin gaat praten...

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:41

nou sorry hoor maar je mag je karwats(zweep) op het laatste rechte eind maar 4x gebruiken... wanneer je dit overschreit krijg je een boete

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:43

kvind het eerlijk gezegd er uit zien alsof je pony op hol is en jiji in het zadel bonst
Je hebt echt een groter paard nodig om dit te oefenen, en een goede trainer

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:46

ik vind het wel banketstaaf dat sommige van jullie haar gewoon uitlachen je moet het toch ergens lerem ? Laat haar gewoon lekker rijden met haar pony! Die pony heeft de hele tijd zijn oortjes naar voren dus diepony heeft last ervan (denk ik )

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:49

@ friezuhlover: hoe vaak zie jij een race? wil je de volgende keer goed opletten hoe vaak er echt geslagen wordt? Op de BBC laten ze altijd mooie slomo's zien van de laatste meters voor de eindstreep

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:50

luxket schreef:
hahahah dan gaan wij ook mee koersen he mar hahaha

Mag ik meedoen?
Mijn tinker kan kei hard

Nee sorry, dit is echt onmogelijk om serieus te nemen

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:53

Lindavd: Jou bericht is inderdaad enorm moeilijk te lezen: vort = voortaan vermoed ik?

Mag ik ook mee met mijn welsh? Die kan ook lekker hard. Heerlijk is het wel. Ik denk dat als er gestaan had dat ze 'lol met de knol had' dat ze niet zon k*tcommentaar gekregen had, maar asjeblieft zeg, jockeytraining?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:53

Stoer.
By the way noedel, je bent 14, zit in 4 HAVO en dan noem je jezelf student Dat kan ik niet serieus nemen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:54

Ik ben ook niet om serieus genomen te worden
Ik zit trouwens in Havo 3

Ach ja, ik ben hier niet degene die in zijn beugels staat en in de mond van zijn pony hangt ?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:57

pharagirlke schreef:
Mag ik ook mee met mijn welsh? Die kan ook lekker hard. Heerlijk is het wel.

Doen we
Gaan we met half bokt de renbaan op

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:58

noedel: jah maar met mijn kleine a tussen die paarden Zal die hard mogen racen Ik wil de binnenste baan!!!

Ik rijd ook zonder zadel btw Maar dat kan de pret niet drukken Hij gaat er nite minder hard om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:00

Ik vind het er niet uitzien. Maar zolang het kind EN haar pony er lol in hebben waarom niet...

Maar even terug komen op de dressuurmuts-met-paard-in-pensionstalling opmerking.

Een dressuurmuts rijdt haar paard niet op zijn 1e of 2e jaar al de vernieling in.
Dan maar een dressuurmuts op een pensionstalling maar wel een zuiver geweten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:01

pharagirlke schreef:
noedel: jah maar met mijn kleine a tussen die paarden Zal die hard mogen racen Ik wil de binnenste baan!!!

Ik rijd ook zonder zadel btw Maar dat kan de pret niet drukken Hij gaat er nite minder hard om

Naah, Zo snel is Paco nou ook weer niet hoor
Wij struikelen de baan eerder over

Marieke_456

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:08

Ze hebben teminste lol.. beter dan die in de krul getrokken paardjes die je hier vaak genoeg ziet hoor!