Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldie schreef:Mijn pony (Z springen, L SGw en L2 dressuur) is naar Finland gegaan, ondertussen zo'n 2 jaar terug.
Ik heb alleen nooit contact gehad met die mensen, m'n moeder zou bellen voor het adres en dat heeft ze gewoon niet gedaanDaar ben ik ook nog steeds heel boos om.
Ze is ook voor flink minder dan de vraagprijs weggegaan. Ik was het er niet mee eens, maar ze moest van mijn zus ondertussen echt weg. Omdat ze het anders toch wel aan eten/stalling zou kosten... Ben daar ook nog steeds heel boos om eigenlijk, ik wou der helemaal niet verkopen. Maar ik moest kiezen tussen 2. Goldie of een paard *die zou m'n zus eerst gaan rijden maar ze is iets aan de grote kant voor het paardje* en ik heb toen toch gekozen voor het paard omdat daar meer toekomst in zat... Achteraf blijken paard en ik geen goede combi te zijn, we zijn allebei van die heethoofdenHet gaat ondertussen wel beter, maar ermee springen blijft voor mij waarschijnlijk onmogelijk, m'n zus heeft der handen al vol.
Ik zou graag weer willen springen, dat mis ik best wel
Ik heb een foto van Goldie uit laten vergroten, ik heb alleen nog steeds moeite om er naar te kijken. Zit nu ook weer te huilen... Ik zou gewoon zo graag willen weten waar ze nu is en hoe het met haar gaat enz.
Ik hoop voor jou dat hij of wat dichter bij blijft of dat je iig contact houdt met die Denen
vConcorde schreef:Jaa is er al nieuws?
viefdepief schreef:Wat leuk Maartjuh!
Blijf ons maar op de hoogte houden!
Hoop echt dat het meisje goed met Romeo op kan schieten
Goldie schreef:Jah idd, weet je nu nog waar tobias is of ook niet?
@Maartjuh: het was een papierloze schommelkontDus ze was nite ingeschreven bij een stamboek. Of bedoel je via paspoort?