Romeo en eventuele (Deense) kopers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Romeo en eventuele (Deense) kopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:42

Wat een leuke foto'!

Meraki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:43

Jaa is er al nieuws?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:58

Mijn pony (Z springen, L SGw en L2 dressuur) is naar Finland gegaan, ondertussen zo'n 2 jaar terug.
Ik heb alleen nooit contact gehad met die mensen, m'n moeder zou bellen voor het adres en dat heeft ze gewoon niet gedaan Daar ben ik ook nog steeds heel boos om.
Ze is ook voor flink minder dan de vraagprijs weggegaan. Ik was het er niet mee eens, maar ze moest van mijn zus ondertussen echt weg. Omdat ze het anders toch wel aan eten/stalling zou kosten... Ben daar ook nog steeds heel boos om eigenlijk, ik wou der helemaal niet verkopen. Maar ik moest kiezen tussen 2. Goldie of een paard *die zou m'n zus eerst gaan rijden maar ze is iets aan de grote kant voor het paardje* en ik heb toen toch gekozen voor het paard omdat daar meer toekomst in zat... Achteraf blijken paard en ik geen goede combi te zijn, we zijn allebei van die heethoofden Het gaat ondertussen wel beter, maar ermee springen blijft voor mij waarschijnlijk onmogelijk, m'n zus heeft der handen al vol.
Ik zou graag weer willen springen, dat mis ik best wel
Ik heb een foto van Goldie uit laten vergroten, ik heb alleen nog steeds moeite om er naar te kijken. Zit nu ook weer te huilen... Ik zou gewoon zo graag willen weten waar ze nu is en hoe het met haar gaat enz.

Ik hoop voor jou dat hij of wat dichter bij blijft of dat je iig contact houdt met die Denen

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 22:02

Goldie schreef:
Mijn pony (Z springen, L SGw en L2 dressuur) is naar Finland gegaan, ondertussen zo'n 2 jaar terug.
Ik heb alleen nooit contact gehad met die mensen, m'n moeder zou bellen voor het adres en dat heeft ze gewoon niet gedaan Daar ben ik ook nog steeds heel boos om.
Ze is ook voor flink minder dan de vraagprijs weggegaan. Ik was het er niet mee eens, maar ze moest van mijn zus ondertussen echt weg. Omdat ze het anders toch wel aan eten/stalling zou kosten... Ben daar ook nog steeds heel boos om eigenlijk, ik wou der helemaal niet verkopen. Maar ik moest kiezen tussen 2. Goldie of een paard *die zou m'n zus eerst gaan rijden maar ze is iets aan de grote kant voor het paardje* en ik heb toen toch gekozen voor het paard omdat daar meer toekomst in zat... Achteraf blijken paard en ik geen goede combi te zijn, we zijn allebei van die heethoofden Het gaat ondertussen wel beter, maar ermee springen blijft voor mij waarschijnlijk onmogelijk, m'n zus heeft der handen al vol.
Ik zou graag weer willen springen, dat mis ik best wel
Ik heb een foto van Goldie uit laten vergroten, ik heb alleen nog steeds moeite om er naar te kijken. Zit nu ook weer te huilen... Ik zou gewoon zo graag willen weten waar ze nu is en hoe het met haar gaat enz.

Ik hoop voor jou dat hij of wat dichter bij blijft of dat je iig contact houdt met die Denen

Issie bij stamboek? dan kun je miss vragen bij finse stamboek of ze iets weten? want is idd echt niet leuk

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 22:02

vConcorde schreef:
Jaa is er al nieuws?

De laatste update staat op blz 6, en meer weten we momenteel nog niet.

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:20

Ooh jeetje Maartje! Spannend allemaal..
Ik hoop echt voor je dat Romeo in Nederland blijft

Die Denen weten niet echt wat ze willen he?
Ze praten zichzelf wel steeds tegen..

Denica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:28

Echt spannend zeg!
Ik hoop ook met je mee dat de Nederlanders Romeo willen.
Hopelijk volgt er snel een update

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 22:47

update time

(deze foto's *click* ) Had deze site met foto's gister snel even in elkaar geflanst. Ze wilde foto's, en ik heb bij elke foto gewoon beetje verhaal erbij gezet, wat er achter die foto zit..
Vond ze ergggg leuk, en ze zei "zoals ik de foto's heb gezien, en onderschriften heb gelezen, is hij zo goed als verkocht"

Ik ga er zaterdag morgen snel heen (de denen mailen we dus gewoon pas zaterdag avond, hopelijk dat ze dat accepteren)... Ze hebben daar cross terrein, dus misschien mag ik even rondje maken *aaah ik kijk zo uit, om weer even te crossen, is al weer half jaar geleden*

enne dan gaat dat meisje er weer op, even kijken hoe alles gaat.. Misschien nog buitenritje, dan gaat dat meisje op Romeo, en ik op een makkelijk paardje van haar

Aaah, ik heb zin erin.. Ben benieuwd naar hun, hun terrein, stallen, alles eigelijk..

spannend dus, maar zoals het er nu uit ziet is het goed

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:50

Wat leuk Maartjuh!
Blijf ons maar op de hoogte houden!
Hoop echt dat het meisje goed met Romeo op kan schieten

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:53

Het is wel een leuk stel.. Ziet er leuk uit die twee.. Ze moest natuurlijk ook even wennen.. Ik vind het er oke uitzien.. =)

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 23:07

viefdepief schreef:
Wat leuk Maartjuh!
Blijf ons maar op de hoogte houden!
Hoop echt dat het meisje goed met Romeo op kan schieten

Ik was er dus niet bij toen dat meisje er was, maar het mijn zus zei dat ze hele tijd aan het frutten was.. Water pakken, in romeo's voorpluk doen, en die dan recht omhoog zetten... Dat soort dingen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:52

he leuk nieuws Maartje!! nou hopen dat het doorgaat, maar niet al te veel hopen hoor, anders valt het straks zo tegen...

heel veel succes in ieder geval

wat die Denen betreft... tja het is wat vaag!
ik kreeg toen een half duits/nederlands mailtje, ik dacht het dat een kind het had getypt!! maar was erg serieus, het waren mensen uit Duitsland die zelfs helemaal zijn komen kijken...(en ik woonde in de kop van NH )

Goldie: was bij Tobias ook zo, zij belde vanuit de vrachtwagen dat ze hem wel wilde maar voor een lagere prijs. ik zat te twijfelen, maar heb het toch gedaan. zeker omdat ze in de vrachtwagen zaten en dus weer richting Denemarken gingen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:58

Jah idd, weet je nu nog waar tobias is of ook niet?

@Maartjuh: het was een papierloze schommelkont Dus ze was nite ingeschreven bij een stamboek. Of bedoel je via paspoort?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 00:50

Goldie schreef:
Jah idd, weet je nu nog waar tobias is of ook niet?

@Maartjuh: het was een papierloze schommelkont Dus ze was nite ingeschreven bij een stamboek. Of bedoel je via paspoort?

Stamboek bedoelde ik idd..

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 08:34

Krijg net te horen van Rob (= cross instructeur. Nederlanders kennen Rob heel goed, en andersom) dat ze heel erg zakelijk zijn, dus ik niet op teveel moet rekenen...

Weetje dat haaaat ik zo aan kopers.. Ze zeggen, ja we willen hem waarschijnelijk.. En dan ben je helemaal opgelucht, dat dat weer achter de rug is.. Enne dan komen ze ineens aan "ehh we kopen hem toch niet"..

Zeggen dat je hem niet koopt, eigen keus uiteraard.. Maar ga dan niet van te voren zeggen dat je hem waarschijnelijk wel koopt

Maarja, morgen dus erheen, dus Room vandaag nog even in de bossen uit laten racen. Mijn zus maakt waarchijnelijk foto's van mij, en ik van het meisje als die aan het rijden is, dusse die staan morgen middag/avond hier

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:38

maartje ik ken het... Ik ho uhet topic in de gaten
Succes!

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:55

succes!

de 'foto's zagen er echt heel leuk uit! die val foto oei, ik zou zo schrikken. gelukkig hadden jullie niks!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:40

supergaaf beest echt heel mooi mooie kleur ook enz. kan mooi springen (zo te zien) en leuke foto's en duidelijk!
jammer dat hij weggaat

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:58

nou ik hoop voor je dat het door gaat! Ziet er in ieder geval goed uit!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:08

goldie: \tobias staat nog steeds bij die mensen, maar is na het ongeluk nooit meer uitgebracht op concours. ze wilden hem toen verkopen, maar dat lukte niet, nu rijdt er en meisje op, als ze hem verkopen ben ik de 1e die het weet, zodat ik de 1e keus heb.

Maartje: jammer dat het zakelijk is, maar dat zie je wel redelijk veel en zeker bij ponys die hoog lopen.
succes!!

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:15

Spannend hoor,

Kopers zijn idd echt VAAG soms!

Bij mn NF pony had ik de advertentie op marktplaats staan, kreeg ik een mailtje van een man uit Noord Brabant dat hij HEEL erg geiteresseert was, en dat de prijs zoiezo al goed zat. Klonk heel enthousiast. ( die man heeft een eigen springstal ) Toen mailde hij dat het dan voor amerikanen zou zijn die hij in Nederland aan een pony wou helpen. Die amerikanen waren dus klanten van hem. Maar hij wou eerst nog zelf helemaal een filmpje van mn pony komen maken voor hij de amerikanen helemaal mee nam naar mij. ( Hij woonde in noordbrabant , en ik in noordholland). Toen had ik zelf wat , niet al te prachtige los spring filmpjes van mn pony verstuurd en toen mailde hij heel snel terug dat hij heel snel met de amerikanen wou komen kijken. En nogmaals dat de prijs niks uitmaakte.

Toen kwamen ze kijken, heel vaag , ik hem voorgereden en ze waren er maar heel even. Want ze gingen die dag nog heel veel pony's bekijken. Ze hadden er op het moment dat ze bij mij kwamen al 5 gezien, en gingen nog door naar pony's in de buurt. Ze waren de hele week op pony jacht. Het is hem dus ook uiteindelijk niet geworden! Maar met die mailtjes dacht ik wel, nou dat word wel wat. Niet dus!

ben uiteindelijk wel blij want nu staat ie een half uutje bij mn huis vandaan

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:28

Ik hoop echt dat het doorgaat..!

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 15:09

Ik blijf je topic ook volgen!ben ook benieuwd hoe het afloopt...
is er dan nog niemand je pony Roos komen proberen?

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 15:45

haai,

daar ben ik weer
na al het lezen van de berichtjes
naja heb eigelijk niet veel te zeggen, maar ik hoop dat hij naar de nerlanders gaat zoals de meeste zegge

naja, ik hoor het nog wel

doeidoei

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:07

ik ben nu echt nieuwshierig....veel succes morgen!!