Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:Tjees, het is niet eens haar eigen paard............. Ik hoop dat de eigenaar hier niet achter komt, want van mij had je een ticket to the never come back line gekregen
en echt anoniem ben ik ook niet, als je een klein beetje moeite doet heb je zo mijn telefoonnummer
Heb ik een heel leuk verhaaltje daar over..
) stopte ik liet ik hem achterstappen en op 't moment dat ik dacht dat dit zijn laatste stap was gooide ik hem iets van voren los en liet ik hem weer door razen..
vónd;) xxpinoxx schreef:even naar beloved:
doe is normaal, je kan ook op een normale manier zeggen wat je ervan vindt ipv iemand helemaal af te zeiken. Je doet je naam niet echt eer aan zo.
Jannie
BeLoVeD schreef:Weet je wat ik pas gezeik vind? Dat je hier niet eens meer je eigen mening mag hebben!

mensen, jullie zijn gewoon ontzettend GRAPPIG!!! ik heb gewoon LOL om jullie

Sunshine1 schreef:sommige mensen hebben echt het idee dat het paard zwaar mishandeld word, en sommige gaan echt overdreven tegen elkaar in ALSOF DIT EEN RECHTZAAK IS!!!???? dat vind ik zo grappig, omdat het net lijkt alsof het allemaal gespeeld is
![]()
BlazingBoots schreef:*zucht*![]()
kuchkuchSLOTJEkuchkuch