Voor de liefhebber

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

Re: Voor de liefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:58

ik vind dit echt een geweldig dier... meer kan ik er niet over zeggen denk ik

ene om terug te komen op rare namen voor je paard... ik noem gipsy altijd ouwe of oliebol en orisse noem ik heel vaak marie omdat ze n merrie is denk ik anders zou k het ook niet weten... maarja tenslotte wou ik mijn paard ook pino noemen... hahaha da's pas raar

wel gek trouwens.. bij ons is er een meisje, en haar paard heet ook unique en die noemt ze ook altijd varken da's wel toevallig...

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:10

Ach, die van mij heeft als bijnaam Dikkie Dik, omdat hij o.a. er op het moment weer bijloopt zoals op de foto's in mijn profiel (lees: enorme grasbuik) Voelen ze niets van hoor...

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:12

Leuke foto's Frans!
Ik moet ff zeggen dat Unique idd wel heeel hectisch was die zondag, je bent ook echt gruwelijk lang met m bezig geweest (toen begonnen wij al aan de 2e ronde rijden). Stilstaan was er al helemaal niet meer bij haha.

fransheijs schreef:
ja vind ik wel!

Ja op die eerste foto's kwam ik net de bak in waar
nog twee leuke kleine merrie's
en een klophengst liep!

Hahah was meteen stuiteren!

Staan die toevallig ook nog op de foto:?

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 16:23

Nee die staan er niet op! alleen Webster staat er nog op!! maar ik krijg nog foto's van Tessa dus misschien komen we die ook nog wel tegen ----> die twee leuke kleine merrie's!

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 16:26

En het is ook gewoon een zwart mormel! Van het weekend hing ie nog in mijn arm! Ach ja je moet er iets voor over hebben, weer een litteken erbij ---> is weer een goed verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:42

nou zoals ik al eerder zei! ik vidn het een geweldig beest! ik vidn dat hengstachtige toch altijd wel wat hebben! mits ie handelbaar blijft!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:42

kimmie1 schreef:
Zal nu wel half bokt over me heen gaan krijgen maar zou zelf graag wat meer lengte zien. Vind het paard erg opgericht en bij elkaar/verzameld gereden worden.

Het verzamelen en hogerop is erg mooi, maar ik zou zeggen dat ie nog een beetje jong is om m helemaal in de krul te trekken. Kan soms vette problemen opleveren als je er te vroeg mee begint. Maar ik weet verder ook niet hoe hij te rijden is enz. Waarschijnlijk zal ie t wel allemaal snel oppikken enz en geen last hebben. Ik vind hem wel stoer lopen hoor. Pff ik zou m ook wel graag willen rijden

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:04

PolosportJ schreef:
Het verzamelen en hogerop is erg mooi, maar ik zou zeggen dat ie nog een beetje jong is om m helemaal in de krul te
trekken
. Kan soms vette problemen opleveren als je er te vroeg mee begint. Maar ik weet verder ook niet hoe hij te rijden is enz. Waarschijnlijk zal ie t wel allemaal snel oppikken enz en geen last hebben. Ik vind hem wel stoer lopen hoor. Pff ik zou m ook wel graag willen rijden

Heui, heui daar beginnen we niet aan! haha ik probeerde hem juist naar voren te rijden uit de krul! als ie hard moet werken zakt ie vaak richting borst! Maar ziet het er echt zo uit dat ik hem in de krul trek! vind ik zelf namelijk van niet! Maar ik intepreteer de foto's natuurlijk ook anders dan jullie doen!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:08

Je mag z'n manen wel eens trekken joh

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:13

Echt een geweldig paard om te zien.
Kan zo te zien ook geweldig mooi lopen. Ik zou ook liever zien dat het neusje er wat meer uitgereden word, maar dat is denk ik al gezegt in die 7 pagina's.

Edit; Had nog niet gelezen dat je daar juist mee bezig was.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:32

Bettine schreef:
Je mag z'n manen wel eens trekken joh

Idd, wordt ie nog knapper!

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:44

Ach jah als ie mee moet voor het echte werk, dan zal ie zeker getoiletteerd zijn! Voor nu: laat hem maar ff lekker ruig! haha

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:48

fransheijs schreef:
PolosportJ schreef:
Het verzamelen en hogerop is erg mooi, maar ik zou zeggen dat ie nog een beetje jong is om m helemaal in de krul te

trekken
. Kan soms vette problemen opleveren als je er te vroeg mee begint. Maar ik weet verder ook niet hoe hij te rijden is enz. Waarschijnlijk zal ie t wel allemaal snel oppikken enz en geen last hebben. Ik vind hem wel stoer lopen hoor. Pff ik zou m ook wel graag willen rijden

Heui, heui daar beginnen we niet aan! haha ik probeerde hem juist naar voren te rijden uit de krul! als ie hard moet werken zakt ie vaak richting borst! Maar ziet het er echt zo uit dat ik hem in de krul trek! vind ik zelf namelijk van niet! Maar ik intepreteer de foto's natuurlijk ook anders dan jullie doen!

ahum die streep onder trekken heb ik helemaal niet gedaan! Sorry... vind niet dat je m in de kruk trekt.. jeetje lijkt wel of ik die eerste zin helemaal niet heb getypt Haha ik heb last van boktspoken :S Nogmaals sorry.. Ik bedoelde gewoon dat het vaak niet goed is om jonge paarden kort te rijden enz maar ik zei al dat ik niet weet hoe hij is in de trainingen natuurlijk, maar hij krult zichzelf dus op. Dus vandaar dat ik ook niks er over kon zeggen omdat ik niet weet heo ie is maar reageerde op iemand anders en zei gewoon iets algemeens. Sorry nogmaals..

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 21:19

haha het is je al vergeven! vind "in de krul trekken" meteen zo'n definitief bestempelende uitdrukking! Of dat ligt aan mij! dat kan ook!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:36

fransheijs schreef:
haha het is je al vergeven! vind "in de krul trekken" meteen zo'n definitief bestempelende uitdrukking! Of dat ligt aan mij! dat kan ook!

Als een paard in de krul getrokken word, dan strekt tie echt z'n benen niet zo fantastisch naar voren.

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 06:56

Owh en wat betreft die streep, dat was ik die dat heb gedaan! om even goed aan te geven waar het over ging!
@manuutje, daar heb je ook wel gelijk in! Als ie zijn rug eruit drukt dan blijft ie veel vlakker en starrer!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 07:18

fransheijs schreef:

ja dat klopt bedoelde het ook niet zo direct. Had het ook rond en hoogop ofzo kunnen noemen, dat had ik waarschijnlijk beter kunnen doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 07:21

Een woord: GEWELDIG!!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 07:31

supergaaf beestje!!

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 07:45

PolosportJ schreef:
ja dat klopt bedoelde het ook niet zo direct. Had het ook rond en hoogop ofzo kunnen noemen, dat had ik waarschijnlijk beter kunnen doen

Je mag het gerust direct zeggen hoor! Als ik iets vind dan zeg ik dat ook meestal direct! Je hebt er niets aan om daar dan omheen te draaien! Maar doe dat meestal wel pas als ik het zeker weet ! Maar als je dan op kritiek stuit.....dan is dat toch niet erg!
Kijk als jij vind dat ik hem in de krul trek, dan ben ik het daar niet mee eens. Maar so be it! No hard feelings van mij kant hoor! haha Maar ik probeer wel altijd mijn gelijk te halen, maar kan ook goed tegen mijn verlies hoor!

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:41

echt een COOl paard!!! vooral bij die laatste foto --> daar heeft 'ie echt z'n achterhand er ook super mooi onder!!!

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 08:54

haha daar waren de meningen over verdeeld --->over die achterhand

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:07

wat een reactie krijg jij zeg! als ik een foto's plaats is het hooguit 2 pagina's
maja, je bent goed of je bent het nie he

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:14

Super mooi dier !

Maar niet zijn manen trekken, dat is zonde, zo is ie veel stoerder

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 09:18

Haha als ie op wedstrijd gaat dan gaan die manen er echt af! En wat dat goed betreft, ach jah daar is al genoeg over gezegd whahaha