Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Myra1 schreef:Als ik heel eerlijk ben vind ik je wel te groot ja, maar dat zijn verder mijn zaken niet en moet je zelf weten.
Je zegt dat je de pony ontspannen wilt laten lopen. Volgens mij focus jij teveel op de voorkant. Kijk NIET naar het koppie, NIET naar het krulletje. Dat komt allemaal wel. Eerst voorwaarts. Veel overgangen rijden. Niet één overgang per 2 bakrondjes, nee 8 overgangen per rondje. Verder veel stelling oefenen en voltes doen. Daar krijg je ontspanning van, niet van het ophouden van voren.

nu moet ze het zelf nog gaan inzien
Ramona_lief schreef:Waarom zou het wel bij een kwpn'er mogen en niet bij een shet
Dat zijn per defenitie nou niet de ruitsers die verstandig om kunnen gaan met een slof, zie foto... zegt genoeg denk ik.
als je maar lol hebt en je pony niet in de weg zit! zodra je merkt dat het niet meer gaat gewoon stoppen, jij bent de genne die dat het beste aanvoelt succes! 
omaxje schreef:(''MIJN'') CONCLUSIE: zelf vind ik shetlanders hele lieve en leuke gezelligheids pony's, en leuk voor kleine kindjes op er (recreatief) mee te rijden, of om eventueel voor een karretje te spannen (het zijn goeie trekkers!)
--> maar om hiermee hogere/zwaardere oefeningen dan L mee te rijden (wel of niet op wedstrijden dat vind ik niet uit maken), en dat je benen over de grond slepen, dat vind ik echt misdadig
! en zeker als je dan ook nog wilt gaan verzamelen, en je shetlandertje aan te teugel wilt laten lopen, echt ZIELIG
!!!!!!!!!!!!
. Cadish schreef:omaxje schreef:(''MIJN'') CONCLUSIE: zelf vind ik shetlanders hele lieve en leuke gezelligheids pony's, en leuk voor kleine kindjes op er (recreatief) mee te rijden, of om eventueel voor een karretje te spannen (het zijn goeie trekkers!)
--> maar om hiermee hogere/zwaardere oefeningen dan L mee te rijden (wel of niet op wedstrijden dat vind ik niet uit maken), en dat je benen over de grond slepen, dat vind ik echt misdadig
! en zeker als je dan ook nog wilt gaan verzamelen, en je shetlandertje aan te teugel wilt laten lopen, echt ZIELIG
!!!!!!!!!!!!
Ooh, dus Cloverdale hier op Bokt is een dierenmishandelaar?
Zij heeft een shet die L2 loopt. Leuk voor haar om te horen dat ze een dierenmishandelaar is.
celintjuh schreef:Curly85 : Best wel mee eens!! Maar weleen beetje hard op de feiten gedrukt..
MAar het is wel waar!!!

daarom zat ik zo naar voren )
Niet doen dus!!! en anders gewoon iemand zoeken die er gezellig mee rond hobbelt.. vindt het beestje heus niet erg.. en ze hoeven ZEKER NIET door de hals te lopen!!!
Sorry hoor, maar dat vind ik wel zielig. En ik weet dt je hier geen commentaar over wilt, maar ik vind je echt te groot
Niet aanvallend bedoelt hoor