Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
natasja50 schreef:Citaat:nou ik geloof um wel ja mijn ouders weten het ja, en ik zou allang een paard krijgen maar tot gister zag ik nog niks staan. Dan wil ik die hebben en mag dat, tijdje later nee mag niet. Dan wordt het weer die, mag het niet vraag ik het nog eens en dan mag het opeens wel maarja kheb er nu een en dalijk MISSCHIEN 2.
Stand van zaken:
1. Je kunt niet rijden (hebt waarschijnlijk heel summier les gehad: waarschijnlijk alleen op ponykamp ) Ga daar dus eerst aan werken!!
2. Je hebt geen materiaal zoals zadel etc. (dit materiaal wat je hebt zou je zo niet mogen gebruiken)
3. Je hebt geen plaats waar je je paard kunt stallen of weiden.
4. Je hebt geen geld en geloof me een paard kost nogal wat.
5. Je ouders hebben nog minder verstand van paarden dan jij want dan lieten ze je niet zo onbeschermd rondhobbelen.
6. En dat boertje? Daar zijn we het met z'n allen over eens...... Je krijgt dat paardje nooit !!
En dat is misschien ook maar beter zo........

alleen heb ik er nog een bijpassend sjabrak bij
esmir schreef:ik vind het jammer dat het op de foto's zo lijkt dat je niets meer met de tips doet die ik je gegeven heb..
Nu ze de teugels gewoon in de grote ring van de pessoa heeft, loopt hij veel minder opgekropt, en neem hij het bit beter aan. 
.. Manuutje1990 schreef:esmir schreef:ik vind het jammer dat het op de foto's zo lijkt dat je niets meer met de tips doet die ik je gegeven heb..
Ik vind het toch wel een verbetering.Nu ze de teugels gewoon in de grote ring van de pessoa heeft, loopt hij veel minder opgekropt, en neem hij het bit beter aan.
EEFIETJE schreef:Manuutje1990 schreef:Ik vind het toch wel een verbetering.Nu ze de teugels gewoon in de grote ring van de pessoa heeft, loopt hij veel minder opgekropt, en neem hij het bit beter aan.
ja dit vind ik ook maar alsnog vind ik zo'n bit GROTE ONZIN
vooral als je ziet dat de TS niet ZZ rijd ofzo (geen belediging dat rij ik ook niet) maar als je heel goed bent OKE dan kan je zo'n bit overwegen .. met een groot oog op je pony
maar in deze situatie![]()
hopeloos
soms krijg ik echt woedeaanvallen van dit soort dingen
?
. Het is ook al wel heel lang geleden hoor! Ik denk zeker wel 6/8 jaar.
ik kan mijn beugels niet uitdoen want dan rent ie ervandoor omdat hij het eng vindt. En mijn benen voor het zadel leggen
daar zullen we maar helemaal niet aan beginnen. Ja dat klopt

ik vind ze echt fijn, zo loopt hij wat minder gaten op
ja wil ik ook (
maar bokt weer he....
)
beetje? 
KimJenda schreef:Ik heb zelf op mijn 13 ook mijn verzorgpaard gekregen van haar eigenaar. Nu ben ik 25 en heb haar nog steeds!! Dus het kan best wel, dat iemand een paard gratis weggeeft. Het is wel belangrijk dat je je realiseert dat er nog veel kosten aan zitten. Ik heb toen alles besloten in overeenstemming met mijn ouders, die ook hebben geholpen met het stalgeld te betalen.
Maar er zijn echt wel boertjes, die een paard weggeven!! (die van mij is een draver die niet goed functioneerde voor de sulky)
ChingYi schreef:
bliksemluver: bedankt ja daar was ik al heeeeeeel lang achter
er staat toch al zo vaak dat ik een nieuw bit zoekEen zadel gaat echt niet meteen lukken hoor. Niet alles is in 1 keer mogelijk, denk daar maar eens aan. Dat paard is nog niet voor 100% van mij, zodra dat wel zo is is een nieuw zadel enzzz enzzz wel zo mogelijk.
En het kaartje is eraf, dat ik het merkje dat op het klittenband genaaid is, maar het is gewoon onderdeel van de peesjes
.
(gelukkig) Citaat:ok velen bokkers kennen hem al, maar hij is nu van mij (en ook nog van de eigenaar)Mijn erfstuk is een pony en wel MARCUS!!!
Ik ben zo blij!!! vandaag dus met de eigenaar gepraat toen ik aan het rijden was. Komt ie opeen aan met dat ik hem als hij met vakantie is helemaal mocht verzorgen en zei mijn vriendin zo, ja je hebt een eigen pony. Dus Mans zo ja je MOET hem overnemen als ik uhmmmm R.I.P ga.
En ik zo ja maar nu is hij ook van mij? Knikt ie ook nog gewoon ja. En ik voor de grap nog van alles uitbraken en toen heel serieus gevraagt en ja hoor hij is van mij
) en ze probeerd zoveel mogelijk goede dingen voor hem te doen..
)