dagje @ shetlander smoowlina

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rosecroft6

Re: dagje @ shetlander smoowlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:08

Wat zeiken jullie haar af zeg niet normaal meer.
Hoe zouden jullie je voelen als je zoveel gezeik krijgt?
En doen jullie niets met je paard als het lekker warm is?
Die van mij moet ook gewoon werken hoor niks zielig ut is pas zielig als je hem laat staan.
En hoe weten jullie nou hoe lang zij gelongeerd heeft en hoelang zij gereden heeft dat weet je niet.
Mensen die wedstrijden hebben of dravers die koersen lopen zijn die allemaal zielig dan?
En zijn die mensen dan slecht voor de paarden nou volgens mij zijn jullie allemaal aanstellers.
Hier wil ik wel eens antwoord op hebben

Mickey

Re: dagje @ shetlander smoowlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:23

Ik neem aan dat de boodschap van Bokkend Nederland inmiddels luid en duidelijk is over gekomen.

Nogmaals wanneer er foto's op HAW geplaatst worden, vraag je om kritiek op je foto's. Dat kan positief zijn, maar zeker ook negatief.
Trek uit alle dingen die gezegd worden in zo'n topic de conclusies die je er uit wil trekken. Vergeet alleen niet dat ook al wordt er iets negatiefs gezegd het best kan zijn dat de bokker toch het beste met je en je pony voor heeft.

Verder heeft het totaal geen toegevoegde waarde om elkaar uit te maken voor vanalles en nog wat. Als je als volwassene aangesproken wil worden, moet je je ook zo gedragen.