Kafue schreef:Jongens ik ga niet bij de pakken neer zitten. Vrijdagmiddag ga ik naar de kliniek in haaksbergen en laat ik hem nakijken. Waar de blessuure nu weer weg komt weet ik niet.
Ik wil gewoon nu duidelijkheden over wat hij heeft. Ik hb inderdaad al vaak tegenslagen gehad. moet me altijd en eeuwig verantwoorden op stal over wat ik doe en ik doe het nooit goed. Nee dat is niet zielig. Ik ben gelukkig of helaas nooit de beste uit de klas, nooit de beste op de wedstrijd altijd net naast de boot pissen bedoel ik daar mee.
Vandaag met het jonge paard ook die kan niet normaal rustig aangalloperen dan laat je hem op de dubbele longeerlijn iedere keer de overgang springen die dan dus promt uitmond is racen zelfs dan wordt je toegebeten dat je het paard verpest met dat belachelijke laten racen aan de longeerlijn, en als de hond een keer niet luistert en gromt naar mij moet ik hem maaar dood maken want hij luistert toch niet. Of dat dan grappig bedoeld is daar kan ik de lol niet van inzien.
Hetzelfde hier met bokt, als je ,mensen helpt op RT hoeft dat niet te betekenen dat ik goed kan rijden en als ik thuis voor de lol een maal een Z1 proef doorrijd ben ik blij dat ik eindelijk als die "kunstjes"kan die me altijd zo heel erg moelijk leken. dan ben ik blij dat ik verder ben gegaan met rijden, want de eerste opmerkingen bij mijn ruitersportcarriere waren die leert het nooit. Ik rijd nog steeds en de rest niet meer. Ik heb me erin vastgebeten en bij me er nu nog vaster in.
Ik kan gewoon goed rijden en krijg bijna ieder paard daar waar ik ze wil hebben lopen, ik kan bijna iedereen goed helpen. dat klinkt mischien arrogant en zo is het niet bedoeld maar daar heb ik gewoon megahard voor gewerkt. En dan mag het er mischien niet charmant uitzien, doeltreffend is mijn rijden wel.
En over de opmerkingen, er staan ook wel fotos van schrijvers in mijn topic hier op bokt waar ik ook wel van denk hmmm kan beter en antwoord ik ook niet op.
Ik weet dat ik beter rechtop moet gaan zitten en dat ik mijn tenen meer naar voren moet houden.
Die tip neem ik mee.
en nu moet ik vooraleerst wachten met rijden totdat ik weet wat mijn vriend heeft.
Saluut luitjes jullie zullen nog veel van me horen, en als ik ooit nog eens boktwaaridge foto's heb zal ik ze plaatsen.
Verder heb ik overigens niet om tips gevraagd, en ook niet om krietiek ik heb enkel de fotos geplaatst omdat ik blij was eindelijk met mijn paardje gestart te zijn en ook nog goed gedaan te hebben ook.
Ben je bij dit paard dan totaal niet veeleisend? Aan de ene kant dim je al in door een terughoudende houding aan te nemen en aan te geven dat je je wel degelijk wat aantrekt van het commentaar hier op bokt. Maar aan de andere kant kom je weer met een uitspraak die je foto's zo gigantisch tegenspreekt dat ik me echt genoodzaakt voel om er wat van te zeggen. Leer je eigen talenten kennen en probeer je bescheidenheid in stand te houden...