Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dus gewoon even wat langer wachten, misschien komen we er dan ooit nog achter!!
Needje schreef:Dat je iets niet via internet kan leren ok, maar de basishulpen kunnen toch uitgelegd worden. Zie t probleem niet. Daar is dit forum toch ook voor?! Als je de juiste hulpen weet, is t verder een kwestie van oefenen. En het is idd beter als er iemand bij staat die je kan begeleiden. Maar of de hulpen nou mondeling worden verteld, of via internet (of boek what so ever) maakt geen zak uit!
Dus las iemand mij die hulpen van de koprol nog ff kan geven......
!', maar in werkelijkheid twee keer per week op een verzorgpony rijden die volledig op de voorhand en uit elkaar galoppeerd, en dan vanalles forceren om toch maar een piruette eruit te krijgen want dat is stoer en ze hebben zelf niet door dat ze er eigenlijk niet aan toe zijn. Voor mij maakt het dan niet uit als ze zegt "ik rij Z" of "ik rij B", maar ik vind het wel beter als ze bv kan zeggen "Kijk, ik heb een pony, ik oefen er dressuur mee, de galop gaat heel goed, ze loop fijn verzameld en goed op haar achterhand, ik zou graag eens een piruette leren, kan ik hier tips voor krijgen?"