shetter moow @ longeren & SPRINGEN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Re: shetter moow @ longeren & SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:32

@ Loveramona, wíl jij wel dat Mogli minder eigenwijs word ? Wíl je wel naar al deze goede tips uit het topic luisteren ?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:40

veraA schreef:
@ Loveramona, wíl jij wel dat Mogli minder eigenwijs word ? Wíl je wel naar al deze goede tips uit het topic luisteren ?

Ja vroeg ik me ook al af,
maar daar had mevrouw blijkbaar geen antwoord op en werd dus ook niet op gereageerd.
Misselijkmakend gewoon dit Misselijk

ze wil toch niet luisteren, dus waarom staat dit topic nog open?!
ze spreekt zichzelf alleen maar tegen en werkt zichzelf alleen nog maar meer in haar eigen verhalen tot ze niet meer weet hoe ze zich eruit moet redden.... net als in al haar andere topics....

ze zal toch wel doorgaan met waar ze mee bezig is en het paardje verzieken... tot de eigenaar een keer ziet wat er gebeurt en haar het erf afschopt, want je maakt mij niet wijs dat die dit allemaal goed vind, wat ze wel beweerd, want dan zal het wel een heel blind mens zijn....

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 19:43

abigaillover schreef:
Oké ik houd verder mijn mond hoor.. maar nog een vraagje Nagelbijten / Gniffelen

Heb je ook foto's van die pony van haar? En hoe ze daar op rijdt? Wil ik wel eens zien..

jahoor,,,,

foto's:
hier reed ze nog met bijzet, ze rijd nu al een hele tijd zonder maar geen foto's daarvan
ook stond er die dag wat wind waardoor hij ietwat gespannen was
Afbeelding
stilstaan
Afbeelding
stap
Afbeelding
stap
Afbeelding
lief Lovers
Afbeelding
iris der mond Tong uitsteken
Afbeelding
longeren
Afbeelding
galop
Afbeelding
draf
Afbeelding
galopje
Afbeelding
lief

ook had hij veel energie omdat ze alleen zachtjes mochten draven geen galop en veel stap en sam heeft nogal veel energie Knipoog

filmpje: (stap)
http://www.zippyvideos.com/49451223257395.html

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 19:44

Ilkkah schreef:
veraA schreef:

Ja vroeg ik me ook al af,
maar daar had mevrouw blijkbaar geen antwoord op en werd dus ook niet op gereageerd.
Misselijkmakend gewoon dit Misselijk

ze wil toch niet luisteren, dus waarom staat dit topic nog open?!
ze spreekt zichzelf alleen maar tegen en werkt zichzelf alleen nog maar meer in haar eigen verhalen tot ze niet meer weet hoe ze zich eruit moet redden.... net als in al haar andere topics....

ze zal toch wel doorgaan met waar ze mee bezig is en het paardje verzieken... tot de eigenaar een keer ziet wat er gebeurt en haar het erf afschopt, want je maakt mij niet wijs dat die dit allemaal goed vind, wat ze wel beweerd, want dan zal het wel een heel blind mens zijn....

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

okee sorry wat een zielige vraag wat denk je zelf ???

(jullie zullen vast wel NEE zeggen maar het is JA) en net was ik even bezig met foto's dussuuuhh en op sommige nutteloze vragen reageer ik niet

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:49

Okee, dat meisje kán dus wel rijden.. maar waarom doet ze het dan niet op Mogli zo?

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:51

Ik vind het geen nutteloze vraag van mezelf Tong uitsteken
Jij spreekt jezelf tegen, je beschuldigd vriendinnen en je pony, maar zelf doe je niks fout..
Iedereen geeft je tips om het beter te doen, maar daar reageer je niet op. Daarom mijn vraag..

Ik stond net te doesse, en ik dacht, als je nou echt wil dat het beter gaat. Maak dan van elke keer dat je rijd foto's en filmpjes. (ook details, zoals bijvoorbeeld hoe je je handen houd ), en plaats deze op bokt. Dan kunnen we commentaar geven en misschien steek je er wat van op. Maaaaaar, dit kan alleen als je je eigen fouten ook durft te zien.. en dat durf jij geloof ik nog niet helemaal..

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 19:52

veraA schreef:
Ik vind het geen nutteloze vraag van mezelf Tong uitsteken
Jij spreekt jezelf tegen, je beschuldigd vriendinnen en je pony, maar zelf doe je niks fout..
Iedereen geeft je tips om het beter te doen, maar daar reageer je niet op. Daarom mijn vraag..

Ik stond net te doesse, en ik dacht, als je nou echt wil dat het beter gaat. Maak dan van elke keer dat je rijd foto's en filmpjes. (ook details, zoals bijvoorbeeld hoe je je handen houd ), en plaats deze op bokt. Dan kunnen we commentaar geven en misschien steek je er wat van op. Maaaaaar, dit kan alleen als je je eigen fouten ook durft te zien.. en dat durf jij geloof ik nog niet helemaal..

ik vind het gewoon een megalullige vraag........en niet altijd gaat er iemand mee naar mogli en dan kan je moeilijk foto's en filmpjes maken van hoe ik rijd

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:00

Als je maar 1 of 2 keer in de week rijd kan er toch wel iemand mee ?
En maak anders alleen foto's/filmpjes als er iemand mee is..

En ik vind het niet megalullig, want als jij normaal had gedaan had ik die vraag niet hoeven stellen

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 20:10

veraA schreef:

En ik vind het niet megalullig, want als jij normaal had gedaan had ik die vraag niet hoeven stellen

ja, sommige kinderen hebben het een keer gevraagt maar die waren 8 en hadden nog nooit gereden en ik heb zelf vaak geen tijd om doordeweeks naar mogli te gaan omdat stomme school te druk is Knipoog
en ik maak toch ook foto's / filmpjes als er iemand meegaat, die vraag vat ik niet??? (tjaa... ben dan ook (donker)blond)) en dat meisje wou alleen komen om buiten te rijden zei ze en ik had gezegt vraag maar aan de eigenaar en die hadden gelijk NEE gezegt en ook wou ik liever niet dat ze hem zou gaan verzrogen maar het is mijn pony niet...ook wonen er hier in het dorp haast geen paardenmensen, iris is de enige waar ik goed mee opschieT (die ook met paarden omgaat) de dijk waar je alleen maar over kan in het begin als je gaat buitenrijden is nogal druk en heel smal dus daarom had ik ook liever niet dat ze dat zou gaan doen....... en de dag nadat zij het had gevraagt was ik naar mogli gegaan en toen zei de eigenaar: ja, er was een meisje langsgeweest die vroeg of ze mogli mocht verzorgen blablabla ik zei ja ze was langsgweest en toen zei hij: JA, IK HEB NEE GEZEGT OMDAT IK MOGLI NOG NOOIT ZO LIEF HEB MEEGEMAAKT SINDS JIJ HEM VERZORGT EN VAAK ALS IK JULLIE SAMEN ZIE WORD IK EEN SOORT VAN BLIJ OMDAT JE DIE PONY GEWOON ZIET GENIETEN .... en als de eigenaar dat zegt dat moet toch wel iets beteken

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:12

loveramona schreef:
veraA schreef:

ja, sommige kinderen hebben het een keer gevraagt maar die waren 8 en hadden nog nooit gereden en ik heb zelf vaak geen tijd om doordeweeks naar mogli te gaan omdat stomme school te druk is Knipoog
en ik maak toch ook foto's / filmpjes als er iemand meegaat, die vraag vat ik niet??? (tjaa... ben dan ook (donker)blond)) en dat meisje wou alleen komen om buiten te rijden zei ze en ik had gezegt vraag maar aan de eigenaar en die hadden gelijk NEE gezegt en ook wou ik liever niet dat ze hem zou gaan verzrogen maar het is mijn pony niet...ook wonen er hier in het dorp haast geen paardenmensen, iris is de enige waar ik goed mee opschieT (die ook met paarden omgaat) de dijk waar je alleen maar over kan in het begin als je gaat buitenrijden is nogal druk en heel smal dus daarom had ik ook liever niet dat ze dat zou gaan doen....... en de dag nadat zij het had gevraagt was ik naar mogli gegaan en toen zei de eigenaar: ja, er was een meisje langsgeweest die vroeg of ze mogli mocht verzorgen blablabla ik zei ja ze was langsgweest en toen zei hij: JA, IK HEB NEE GEZEGT OMDAT IK MOGLI NOG NOOIT ZO LIEF HEB MEEGEMAAKT SINDS JIJ HEM VERZORGT EN VAAK ALS IK JULLIE SAMEN ZIE WORD IK EEN SOORT VAN BLIJ OMDAT JE DIE PONY GEWOON ZIET GENIETEN .... en als de eigenaar dat zegt dat moet toch wel iets beteken

*proest*
whahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
echt wel, waarom doet ie dan zo vervelend? Haha! Haha! Haha! Haha!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:14

ik vind wel dat dat iets betekend ja...lijkt me niet dat iemand dat zomaar zecht.
mun verzorgpony's vertrouwens mij nog meer dan die eigenaren zelf...
lijkt me dat mogli dat ook bij jou heeft/doet zegmaar Clown
pony kan altijd wel eens wat doen...maar ik weet het niet Bloos ik ken mogli niet he Knipoog

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:18

Zullen we voor de verandering maar weer een slotje doen?