Van zwart en fijn naar rood en klein (kijk maar!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Van zwart en fijn naar rood en klein (kijk maar!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:54

ik wou even terug komen over het in de mond trekken
een foto is en blijft een momentopname en als het paard op dat moment aan jou trekt ...dus probeert de teugels uit je handen te trekken dan heb je al gauw zo´n effect....

goed voorbeeld:
Afbeelding
hier trekt het paard om het moment van de foto aan de teugels en ik probeer zijn hoofd voor de foto omhoog te houden.....lekker naar effect dus maar het is maar een momentopname

voor de rest...leuke shet...als je maar lol gehad hebt....shet leeft nog en heeft geen hernia dus boeiend....
tis alleen geen gezicht Tong uitsteken die lange beentjes Haha!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 16:17

naadje24 schreef:
ik wou even terug komen over het in de mond trekken
een foto is en blijft een momentopname en als het paard op dat moment aan jou trekt ...dus probeert de teugels uit je handen te trekken dan heb je al gauw zo´n effect....

goed voorbeeld:
Afbeelding
hier trekt het paard om het moment van de foto aan de teugels en ik probeer zijn hoofd voor de foto omhoog te houden.....lekker naar effect dus maar het is maar een momentopname

voor de rest...leuke shet...als je maar lol gehad hebt....shet leeft nog en heeft geen hernia dus boeiend....
tis alleen geen gezicht Tong uitsteken die lange beentjes Haha!

ja, jij hebt helemaal gelijk een foto zegt helemaal niks over het rijden Knipoog

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:25

OMG ik heb geen zin om alle pagina's terug te lezen maar je gaat me toch niet vertellen dat mensen hebben gezeken over die foto 'dat je hem in zijn mond trekt??' pfffffffff

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:28

Wat een leuke pony !
Jullie zijn leuk samen !!!

SooffJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:30

Leuke Shet! Ik rij nu ook op een Shetje, ik ben ook veel te groot, net als jij, maar qua gewicht kan het nog makkelijk Haha! Het ziet er een beetje raar uit, maar zolang de pony er geen last van heeft is het toch heerlijk om af en toe ff op zo'n ukkie te rijden? Lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 13:00

wemkelover schreef:
zo en waarneer ga je anky verslaan ????????
Leuk ponytje hoor, ziet er wel lief uit. groetjes

Hihi ik zie het al voor me. Anky gaat de ring uit en dan komt er zo'n kleine wolliebollie de ring in haha. sorrie heb ene binnenpretje Knipoog

wel onwisj leuke foto's, enne als ik zo dun was, dan zou ik ook op zo'n shetje geklommen zijn

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:02

haffie_lover schreef:
wemkelover schreef:
zo en waarneer ga je anky verslaan ????????
Leuk ponytje hoor, ziet er wel lief uit. groetjes

Hihi ik zie het al voor me. Anky gaat de ring uit en dan komt er zo'n kleine wolliebollie de ring in haha. sorrie heb ene binnenpretje Knipoog

wel onwisj leuke foto's, enne als ik zo dun was, dan zou ik ook op zo'n shetje geklommen zijn

haha ja, lijkt me ook wel grappig Tong uitsteken

jamieayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:14

wat een raar commentaar op milkaatjuhh!!!
ik dacht ook dat je het meende en volgens mij deed je het ook alleen toen er commentaar over kwma heb je je leugen ingetrokken!!!
je bent egt te groot en dan trek je ook nog eens in de mond, je trekt als je groter en wat dat betreft sterker bent snel in de mond en dat is egt zielig, sorry maar ga maar op zoek naar een ander rijpaardje!!!

met je shetje kan je ook nog andere leuke dingen doen hoorz, bijvoorbeeld voor het karretje!!! denk er maar over na want dit is egt zielig.

groetjes jamie ps. maby banketstaaf ma er word toch al raar gereageerd op iemand mening

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:22

jamieayla schreef:
wat een raar commentaar op milkaatjuhh!!!
ik dacht ook dat je het meende en volgens mij deed je het ook alleen toen er commentaar over kwma heb je je leugen ingetrokken!!!
je bent egt te groot en dan trek je ook nog eens in de mond, je trekt als je groter en wat dat betreft sterker bent snel in de mond en dat is egt zielig, sorry maar ga maar op zoek naar een ander rijpaardje!!!

met je shetje kan je ook nog andere leuke dingen doen hoorz, bijvoorbeeld voor het karretje!!! denk er maar over na want dit is egt zielig.

groetjes jamie ps. maby banketstaaf ma er word toch al raar gereageerd op iemand mening

er was al gezegt dat ze dr verder bijna nooit op rijd en de vorige x een jaar geleden was.. dus dat s echt geen probleem..
verder, je bent licht genoeg en n shet kan echt wel wat houden, dus dit gaat echt nog wel! en met dat in de mond trekken, momentopname misschien? knabbelen op t bit misschien? niet meteen zulke vooroordelen enz,... nergens voor nodig.
super leuke shet trouwens, mooie manen! Ja

jamieayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:23

sorry mensjes ik las nu pas door tot en met pagina 7 en wil dus niets opstoken!!!
pardon!!! kusje jamie en jah ik ben blond:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

jen_iis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:59

mesastamp schreef:
nou ik kan hier niets posi's over zgegen vind het ronduit belachelijk op zo een kleine pony

aardig Haha!