mijn mama @ Springwork @ CH EINDHOVEN

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dyyy

Re: mijn mama @ Springwork @ CH EINDHOVEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:11

Bah die tweede foto.. Dat lijkt me echt schrikken omdat te zien. Gelukkig hebben ze er beide niks aan over gehouden..

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:15

Is dat jou moeder ?? egt en als het jou moeder is heus ga je toch daar op lachen en egt zielig ..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:16

Haha! gezellig topic Clown

1.
Zowel paard en ruiter hebben NIETS overgehouden aan het spektakel.
Dit wil zeggen, dat als het paard zijn nek gebroken zou hebben, of de moeder van Rockey in een rolstoel zat, ze heus niet de foto's had geplaast. Kort samengevat wat iedereen wel eens doet en zou moeten doen, kunnen lachen na het ongeluk.

2.
Vorige maand nog reed ik in een gewone bak in een gewoon arbeidsgalopje. Ik reed rechtuit, totdat mijn paard plots een verkeerde pas zette en op haar bek ging. Moraal van het verhaal: Niet alleen in de jumping komen ongelukken voor, zelfs als je een gewoon buitenritje zou maken kan je nog eens uitglijden. Het is nu toevallig dat er op dit moment een foto is gemaakt, de kans is groot dat het er in het echt stukken minder erg uitzag, omdat de tijdsduur van het ongeval niet lang zal zijn geweest.

3.
De moeder van Rockey zat naast haar toen ze dit topic plaatste. Zij is ervan op de hoogt, kan er zelf om lachen(Rockey maakt haar moeder niet belachelijk, ze moeten er samen om lachen wat er toen gebeurd is)

Dus alles op een rijtje: Paard en ruiter zijn/waren nog heel, dit is niet zielig maar een ongeval dat iedereen wel eens kan overkomen, en moedertje is op de hoogt van de foto's

wat is dan het probleem? Vork

Spectaculaire foto's trouwens Clown

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 14:47

xKatleentjex schreef:
:D gezellig topic Clown

1.
Zowel paard en ruiter hebben NIETS overgehouden aan het spektakel.
Dit wil zeggen, dat als het paard zijn nek gebroken zou hebben, of de moeder van Rockey in een rolstoel zat, ze heus niet de foto's had geplaast. Kort samengevat wat iedereen wel eens doet en zou moeten doen, kunnen lachen na het ongeluk.

2.
Vorige maand nog reed ik in een gewone bak in een gewoon arbeidsgalopje. Ik reed rechtuit, totdat mijn paard plots een verkeerde pas zette en op haar bek ging. Moraal van het verhaal: Niet alleen in de jumping komen ongelukken voor, zelfs als je een gewoon buitenritje zou maken kan je nog eens uitglijden. Het is nu toevallig dat er op dit moment een foto is gemaakt, de kans is groot dat het er in het echt stukken minder erg uitzag, omdat de tijdsduur van het ongeval niet lang zal zijn geweest.

3.
De moeder van Rockey zat naast haar toen ze dit topic plaatste. Zij is ervan op de hoogt, kan er zelf om lachen(Rockey maakt haar moeder niet belachelijk, ze moeten er samen om lachen wat er toen gebeurd is)

Dus alles op een rijtje: Paard en ruiter zijn/waren nog heel, dit is niet zielig maar een ongeval dat iedereen wel eens kan overkomen, en moedertje is op de hoogt van de foto's

wat is dan het probleem? Vork

Spectaculaire foto's trouwens Clown

sooowww wat een gezellige boel hier.. Vork

tja meiden dit soort dingen kunnen gebeuren als je probeert een topsport te bedrijven, gelukkig zien wij dit soort dingen naderhand met een knipoog. als je dit soort risico's wilt vermijden, moet je lekker je paard of pony gaan longeren, eigenlijk zou ik er dan nog voor kiezen om je paard helemaal niet uit zijn stal te halen, dat is dan ook het minst zielige voor de paardjes, krijgen ze ook geen last van hun benen of rug en ben je risico vrij van vallen....

Clown

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:10

rockey schreef:
sooowww wat een gezellige boel hier.. Vork

tja meiden dit soort dingen kunnen gebeuren als je probeert een topsport te bedrijven, gelukkig zien wij dit soort dingen naderhand met een knipoog. als je dit soort risico's wilt vermijden, moet je lekker je paard of pony gaan longeren, eigenlijk zou ik er dan nog voor kiezen om je paard helemaal niet uit zijn stal te halen, dat is dan ook het minst zielige voor de paardjes, krijgen ze ook geen last van hun benen of rug en ben je risico vrij van vallen....

Clown

justem Haha!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:34

Ach jah, wat kan je dr van zeggen.......
Ik schrok wel even hardop van die tweede foto !!
Maar gelukkig is het goed afgelopen Ja. En het is wel "leuk" dat je die foto's hebt.

_babette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:12

ooh een lelijke val voor het paard en je moeder.
hoe was het afgelopen ???

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:14

_babette_ schreef:
ooh een lelijke val voor het paard en je moeder.
hoe was het afgelopen ???

lees maar even terug...

maar waag het niet om te lachen, want deze foto's zijn alles behalve grappig!!!! Slapen

_babette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:16

sorry had ik niet gezien maar ik schrok me rot en het is fijn om te weten dat het goed is afgelopen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:28

Doe maar een slotje, het gaat nergens meer over. Natuurlijk heeft TS op het moment zelf ok niet gelachen, maar bijna 30 jaar later mag ze dat toch zelf weten. Ik vind ook fotos terug van ons mam na een brommerongeluk en lach ook hartelijk: want ze zit nog gewoon naast me mee te lachen.. Dus maak je niet zo druk alsjeblieft! TS: mooie fotos, zeker voor die tijd! En is je moeder dr gekke streken nog niet verleerd nu?

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:29

Wow, heftige foto's!! Gelukkig maar dat er verder niks gebeurd is.

En zwaaar overdreven reacties. Als haar moeder er ook zo over had gedacht, dat je er NIET om kan lachen, dan had de TS de foto's ook zeker niet geplaatst neem ik aan Knipoog

En die reacties.. komen volgens mij allemaal van penny's af.. (Want dit paard is zóóó zielig.. moet gelijk bij de mensen weggehaald worden om vervolgens naar een meisje te gaan die er véél beter voor kan zorgen Rolleyes)
Kom op zeg, het is al gebeurd. Niks meer aan te doen.

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:01

Wo0w dat is erg! Maare alles is gelukkig goed gekomen he Knipoog

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:47

Nettie schreef:
Oh wat een erge foto's Bloos! Goede timing, maar inderdaad níet om te lachen. Iedereen doet nou wel zo van: ach er is toch niks gebeurd? Maar dat arme paard smakte op zijn hóófd! Voor hetzelfde geld had hij zijn nek gebroken of iets dergelijks. Dan piep je wel anders hoor. En over wat er met de ruiter had kunnen gebeuren wil ik al helemaal niet beginnen! Als je op straat iemand bijna overreden ziet worden, ga je er achteraf toch ook niet om lachen?

okee misschien had ik mijn reactie beter zo kunnen brengen Bloos
sorry dat ik zo uitviel.. maar toch vind ik 't nog steeds raar Verward
maar goed.. hier ben ik het dus helemaal mee eens!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:47

love_sander schreef:
parouscha schreef:
Jeetje!
Dit is waarom ik de springsport echt haat Boos!
Verschrikkelijk krijg er de rillingen van...

Hoe is alles afgelopen?

Zie het net Haha!

Met dressuur kunnen paarden ook hun pees ofzo verrekken. Bij een meisje dat ik ken is dat gebeurd, toen moesten ze die pony laten inslapen. Deze vallen gebeuren vaak bij springen of eventing. Meestal loopt het goed af, maar niet altijd!

Ik vind het ook niet zo aardig van je dat je zegt dat je moeder niet goed is, en dat je gaat lachen om die foto's. Waaschijnlijk had je toen niet gelachen, en zij ook niet!

over die reactie, mijn moeder zat naast me toen ik die plaatste Lachen
[/quote]

Okee Knipoog Maar ik vind dat het hoofd van het paard op foto2 eng licht Ach gut
[/quote]

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:00

EngelAngela schreef:
Doe maar een slotje, het gaat nergens meer over.

Waarom? Er zijn zat mensen die hier wel even op willen reageren!

De TS zal zelf wel voor een slotje zorgen (wat ik overgins niet denk Clown ), als ze dat wil, dat hoeven anderen voor haar niet te doen!

Ik blijf het een mooie reportage vinden! Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:12

Zo zeg Zielughhhhh! Koe Clown Tjonge jonge, 25 jaar geleden was het dus ook al: "Geen gel*l, trek hem in de krul! " ( doel op de 2e foto ) Haha!

Formidabele foto's! Wie kan er nou zeggen dat hij/zij zulke foto's van een val heeft van zichzelf ? Ik wilde dat ik foto's had van sommige maffe duikelingen die ik met paarden gemaakt heb ( vooral die ene fjord die na de sprong zn voorbenen niet meer uitklapte, dus op zn knieën tegen de grond stortte, daarna over mij heen rolde en vervolgens me stond aan te gapen wat ik op de grond deed Knipoog )

Geef je moeder de complimenten van me, prachtige sprong.. euh... val Haha!

[Edit] stomme typo
Laatst bijgewerkt door SANEX op 20-04-05 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:18

was inderdaad de voorloper van ldrkinopdeborstmethode Haha! Haha! Haha!

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:41

Bizarre foto's, maar gelukkig is het goed afgelopen. Ook ik vind dat als het goed afgelopen is, dat je er dan wel om kan lachen.
Die tweede foto, een pony van ons stormde de wei in maar tilde niet genoeg zijn benen op en struikelde, ging dus over de kop (hij maakte een soort koprol). Dat was wel even schrikken, maar achteraf kan ik er wel om lachen, omdat hij er niks aan overgehouden heeft.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 21:02

nog een foto uit de oude doos Sigaar

Afbeelding

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:05

Jouw moeder, dat was nog eens een sensatie ruiter. Dat is weer eens wat anders dan elke dag saai rondjes door de bak hobbelen Lachen

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:06

Zo die ziet er ook niet zo best uit.. Daar ook alles goedgekomen?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 21:08

talented schreef:
Jouw moeder, dat was nog eens een sensatie ruiter. Dat is weer eens wat anders dan elke dag saai rondjes door de bak hobbelen Lachen

Je moet toch ergens in uitblinken om in de schijnwerpers te staan ? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:08

't was er zeker goed warm, omdat het paardje zweetbandjes draagt Tong uitsteken

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:09

rockey schreef:
talented schreef:

Je moet toch ergens in uitblinken om in de schijnwerpers te staan ? Haha!

Je bedoelt dus: "mijn moeder kan er trots op gaan"?? In dit geval ben ik het wel met je eens, niet elke ruiter heeft zulke leuke foto's van zijn paardrij-carriere!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 21:12

LuckyandMiej schreef:
Zo die ziet er ook niet zo best uit.. Daar ook alles goedgekomen?

hoooooooooooooooooooow oliebol helemaal vergeten erbij te zetten, óók hier alles goed gekomen!! voordat ik weer heel bokt over me heen krijg, met mama ook hoor Ach gut