Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

gezellig topic 

xKatleentjex schreef::D gezellig topic
1.
Zowel paard en ruiter hebben NIETS overgehouden aan het spektakel.
Dit wil zeggen, dat als het paard zijn nek gebroken zou hebben, of de moeder van Rockey in een rolstoel zat, ze heus niet de foto's had geplaast. Kort samengevat wat iedereen wel eens doet en zou moeten doen, kunnen lachen na het ongeluk.
2.
Vorige maand nog reed ik in een gewone bak in een gewoon arbeidsgalopje. Ik reed rechtuit, totdat mijn paard plots een verkeerde pas zette en op haar bek ging. Moraal van het verhaal: Niet alleen in de jumping komen ongelukken voor, zelfs als je een gewoon buitenritje zou maken kan je nog eens uitglijden. Het is nu toevallig dat er op dit moment een foto is gemaakt, de kans is groot dat het er in het echt stukken minder erg uitzag, omdat de tijdsduur van het ongeval niet lang zal zijn geweest.
3.
De moeder van Rockey zat naast haar toen ze dit topic plaatste. Zij is ervan op de hoogt, kan er zelf om lachen(Rockey maakt haar moeder niet belachelijk, ze moeten er samen om lachen wat er toen gebeurd is)
Dus alles op een rijtje: Paard en ruiter zijn/waren nog heel, dit is niet zielig maar een ongeval dat iedereen wel eens kan overkomen, en moedertje is op de hoogt van de foto's
wat is dan het probleem?
Spectaculaire foto's trouwens
rockey schreef:sooowww wat een gezellige boel hier..![]()
tja meiden dit soort dingen kunnen gebeuren als je probeert een topsport te bedrijven, gelukkig zien wij dit soort dingen naderhand met een knipoog. als je dit soort risico's wilt vermijden, moet je lekker je paard of pony gaan longeren, eigenlijk zou ik er dan nog voor kiezen om je paard helemaal niet uit zijn stal te halen, dat is dan ook het minst zielige voor de paardjes, krijgen ze ook geen last van hun benen of rug en ben je risico vrij van vallen....
. En het is wel "leuk" dat je die foto's hebt. 
_babette_ schreef:ooh een lelijke val voor het paard en je moeder.
hoe was het afgelopen ???

)
Nettie schreef:Oh wat een erge foto'sGoede timing, maar inderdaad níet om te lachen. Iedereen doet nou wel zo van: ach er is toch niks gebeurd? Maar dat arme paard smakte op zijn hóófd! Voor hetzelfde geld had hij zijn nek gebroken of iets dergelijks. Dan piep je wel anders hoor. En over wat er met de ruiter had kunnen gebeuren wil ik al helemaal niet beginnen! Als je op straat iemand bijna overreden ziet worden, ga je er achteraf toch ook niet om lachen?
love_sander schreef:parouscha schreef:Jeetje!
Dit is waarom ik de springsport echt haat
Verschrikkelijk krijg er de rillingen van...
Hoe is alles afgelopen?
Zie het net
Met dressuur kunnen paarden ook hun pees ofzo verrekken. Bij een meisje dat ik ken is dat gebeurd, toen moesten ze die pony laten inslapen. Deze vallen gebeuren vaak bij springen of eventing. Meestal loopt het goed af, maar niet altijd!
Ik vind het ook niet zo aardig van je dat je zegt dat je moeder niet goed is, en dat je gaat lachen om die foto's. Waaschijnlijk had je toen niet gelachen, en zij ook niet!

Maar ik vind dat het hoofd van het paard op foto2 eng licht 
EngelAngela schreef:Doe maar een slotje, het gaat nergens meer over.
), als ze dat wil, dat hoeven anderen voor haar niet te doen!
Tjonge jonge, 25 jaar geleden was het dus ook al: "Geen gel*l, trek hem in de krul! " ( doel op de 2e foto ) 
)
talented schreef:Jouw moeder, dat was nog eens een sensatie ruiter. Dat is weer eens wat anders dan elke dag saai rondjes door de bak hobbelen
rockey schreef:talented schreef:Jouw moeder, dat was nog eens een sensatie ruiter. Dat is weer eens wat anders dan elke dag saai rondjes door de bak hobbelen
Je moet toch ergens in uitblinken om in de schijnwerpers te staan ?
LuckyandMiej schreef:Zo die ziet er ook niet zo best uit.. Daar ook alles goedgekomen?