vonneke schreef:
Daarom rijd ik op concour ook met slof los, zien ze meteen dat ik er geen flikker van kan
You go girl!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

vonneke schreef:
Daarom rijd ik op concour ook met slof los, zien ze meteen dat ik er geen flikker van kan

vonneke schreef:Ik weet waarom ze met dubbele teugel rijd.....
ze vind zichzelf zo goed, dat ze met dubbele teugel gaat rijden zodat de kleine kinderen op concour denken dat ze met stang en trens rijd en haar gaan aanbidden....denk ik serieus
Margon schreef:@ djennkeNederland is een land van vrije meningsuiting

sophie_kurk schreef:vonneke schreef:Ik weet waarom ze met dubbele teugel rijd.....
ze vind zichzelf zo goed, dat ze met dubbele teugel gaat rijden zodat de kleine kinderen op concour denken dat ze met stang en trens rijd en haar gaan aanbidden....denk ik serieus
whahahahaha
denk je dit serieus.. Waarom zou ze dat in godsnaam willen dat iemand dat denkt? Je ziet het nauwelijks, behalve bij lange teugel! Verder weet iemand die maar een beetje verstand van paarden dat dat geen stang en trens is !!
SplashIsLief schreef:Ik vraag me af wat we hier nou aan het doen zijn?
Een groep mensen die vraagt waarom Shanna met dubbele teugel rijd en vind dat Shanna arrogant is door haar antwoord tegen een groep die achter Shanna staat. Iedereen loopt elkaar belachelijk te maken, wat heeft het voor zin? Kom op jongens we zijn toch slimmer mag ik hopen
vonneke schreef:Margon schreef:@ djennkeNederland is een land van vrije meningsuiting
Precies, en heb laatst geleerd te zeggen wat ik denk. Bevalt me erg goed

Marije1984 schreef:Het spijt me zeer maar SLOTJE GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!
sophie_kurk schreef:[naam] schreef:Ik weet waarom ze met dubbele teugel rijd.....
whahahahaha
denk je dit serieus.. Waarom zou ze dat in godsnaam willen dat iemand dat denkt? Je ziet het nauwelijks, behalve bij lange teugel! Verder weet iemand die maar een beetje verstand van paarden dat dat geen stang en trens is !!
stalleke schreef:Marije1984 schreef:Het spijt me zeer maar SLOTJE GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!
ojee er is een mod online....
stalleke schreef:Marije1984 schreef:Het spijt me zeer maar SLOTJE GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!
ojee er is een mod online....