Pegasus @ hoge dressuur *buiten*filmpjes*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Pegasus @ hoge dressuur *buiten*filmpjes*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:41

Purmerburger schreef:
Jolliegirl schreef:
Tijd voor een slotje..? Haha!

ja lekker makkelijk niet?

Sja vecht het uit per PB ofzo Knipoog
heetf niet iedereen er last van en kan je niemand onnodig beschuldigen

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:42

Tijd voor een nieuw forum:

www.BOT.nl

en nu maar gauw een slotje hahahh

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:43

Citaat:

Sja vecht het uit per PB ofzo Knipoog
heetf niet iedereen er last van en kan je niemand onnodig beschuldigen

je bent niet verplicht dit te lezen hoor....

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:44

Laat maar Purmerburger, Griebels heeft oogkleppen op, of heeft te lang in het bokt gemeenschap rondgehangen om nog te weten wat normale reacties zijn op fora.

Griebels, een tip: sign hier off, ga op een redelijk klein forum moderaten en je trekt wel weer bij. Het is nog niet te laat!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:44

Mijn excuses, dacht dat het een tweetal pagina's terug was...

Ik wil niet modden, ben ook geen mod. Maar vind het erg jammer dat er op zo'n manier topics verziekt worden. En iedereen kan daar een eind aan maken door op de tem-knop te klikken...

Reageer gewoon rustig op commentaar, vaak heb je er wel wat aan.
Laat je dochter gewoon weer terug komen, er is nu meer duidelijk als in pagina 1... Dus tips zal ze nu meer krijgen als commentaar...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:47

Phenomenom schreef:
Laat maar Purmerburger, Griebels heeft oogkleppen op, of heeft te lang in het bokt gemeenschap rondgehangen om nog te weten wat normale reacties zijn op fora.

Griebels, een tip: sign hier off, ga op een redelijk klein forum moderaten en je trekt wel weer bij. Het is nog niet te laat!

Ik kan me dus totaal niet voorstellen dat je ook maar iets hebt meegekregen van wat er nu besproken is...
Ga ff ergens anders kind wezen en de boel verzieken...

En normale reacties Verward
Kijk eens naar die van jou en naar die van mij Ja
Mag jij mij vertellen welke er vriendelijker overkomen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:49

Ik ben het niet verplicht, maar volg het vanaf het begin, en stoor me eraan!

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:51

Nou ik ben wel mod en site admin, en geweest op behoorlijk grote fora (niet zo groot als bokt maar toch) en ik weet hoe het wel hoort en niet. Hoe sommige mensen reageerden tegen een 14-jarig meisje is uit ten boze. Maar goed, bokt word ook niet goed gemoderate, daar is het te groot voor.

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:53

Jolliegirl schreef:
Ik ben het niet verplicht, maar volg het vanaf het begin, en stoor me eraan!

net als op de TV zit er een afmeld knop op bokt en zelfs op de pc dus zo moeilijk kan het nbiet zijn om een topic tegaan volgen waar je wel plezier in hebt.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:54

Dan ben ik blij dat wij in elk geval nog onpartijde mods hebben...
En dat je mod bent Verward Ze zullen niet dol op je zijn als je altijd zo lekker kan bekvechten.
Zo en nu stop ik ermee want ik wil me niet verlagen tot jouw nivo...

BTW: ik ben tot aan jou toe gewoon aardig en netjes geweest en toch commentaar kunnen geven...
Neem een voorbeeld zou ik zeggen...

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:57

griebels schreef:

Laat je dochter gewoon weer terug komen, er is nu meer duidelijk als in pagina 1... Dus tips zal ze nu meer krijgen als commentaar...

dat wil ze dus niet meer, ze is zich rot geschrokken.
kijk, ze weet dat ze aardig rijdt voor zo'n jong iemand met weinig ervaring maar dit zware geschut had ze dus niet verwacht, ze is een zachtaardig meisje met heel veel liefde juist voor dat paard...en dan is het behoorlijk onfris om verdacht te worden van praktijken als dierenmishandeling...jammer hoor

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:57

griebels schreef:
Phenomenom schreef:

Ik kan me dus totaal niet voorstellen dat je ook maar iets hebt meegekregen van wat er nu besproken is...
Ga ff ergens anders kind wezen en de boel verzieken...

En normale reacties Verward
Kijk eens naar die van jou en naar die van mij Ja
Mag jij mij vertellen welke er vriendelijker overkomen.

Ik geloof ook niet dat er uberhaupt iets is dat jij je kan voorstellen. Er is al meerdere malen gezegd dat dit om een familielid gaat die hier op een rotte manier behandeld word en ja dan krijg je dit. Als je dat niet snapt, dan is jou hele instelling verkeerd. Maar goed, zweef vooral verder op je wolk.

BTW, het gaat me in dit geval niet om vriendelijk over komen, het gaat me erom dat men niet zo debiel reageerd op mn zusjes post.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:01

Purmerburger schreef:
griebels schreef:

dat wil ze dus niet meer, ze is zich rot geschrokken.
kijk, ze weet dat ze aardig rijdt voor zo'n jong iemand met weinig ervaring maar dit zware geschut had ze dus niet verwacht, ze is een zachtaardig meisje met heel veel liefde juist voor dat paard...en dan is het behoorlijk onfris om verdacht te worden van praktijken als dierenmishandeling...jammer hoor

Stiekem toch nog een berichtje...
Dierenmishandeling is ook ver gezocht, maar het paard liep in de eerste filmpjes niet zuiver... Ben ik met de rest eens. Maar die reactie sloeg ook nergens op, alleen is je dochter daar niet over aangevallen, het is immers haar paard niet.

Ik vind in elk geval dat ze netjes rijdt en dat ze het zeker niet moet opgeven, wat harder optreden mag ze wel doen...

En je andere dochter, mag wat beter met haar taalgebruik omgaan.
Daar blijf ik bij...
Want iemand voor debiel uitmaken heeft niemand hier nog gedaan

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:02

Woh wat is het gezellig hier!! Hoezo zo'n gezeur over de mod's van bokt, die zijn toch prima!? En dat een volwassen vrouw van 44 zich zo druk kan maken om zoiets, je laat je toch niet zo opjennen door 15/16 jarige, zoals jullie het noemen?
Laatst bijgewerkt door Ro0sj op 02-04-05 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:03

_Roosje_ schreef:
Tancreda4 schreef:
Het galop chanchement (weet ik veel hoe je het schrijft) vind ik niet echt een fijn filmpje, oko heel veel verzet. Lijkt net of het totaal niet de bedoeling was om over te springen, maar dat hij het zelf doet tijdens zijn fratsen...
Ik zou eerst hem rustig proberen te krijgen, voor het weer te proberen. Eerst rustig, dan galopje tot je die rustig over kunt rijden, en dan pas het omspringen naar de andere. Iig, zo zou ik het aanpakken... (al denk ik dat ik nooit zo ver zal komen met m'n enkel recreatief hobbelen Nagelbijten / Gniffelen)

Ik weet niet of je het hele topic heb gelezen, maar als je dat doet Haha! , dan legt ze het ook uit. Het was niet de bedoeling een changement te rijden, maar het paardje deed het vanzelf.. inderdaad uit schrikken!

Aha Haha! Ik had geen zin om de paginas te lezen. veel pagina's betekend altijd wel dat er flink wat mensen gaan zeiken. Dat heb ik toch geen zin om te lezen hoe iemand door vele in de grond wordt gestampt en op de vingers wordt gekeken Haha! Geef liever een reactie gewoon van de fotos af Knipoog

Maar zoiets dacht ik al, dat het niet de bedoeling was. (en toch moest ik zonodig een wijsneus reactie geven Nagelbijten / Gniffelen). Iig zo ziet dat er ook uit. Soms hebben paarden vage acties als ze behoorlijk fris zijn Haha!

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:04

Zal ik maar ff beginnen met reageren op het "topic" Knipoog

Leuk paard met veel humor Haha! Heb je vast flink wat werk van om van een bang manegepaard iets leuks te maken Ja Gaat vast wel lukken, trek je niet te veel aan van de reacties hier, en is tenslotte maar een forum Lachen

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:05

Ik ben het trouwens helemaal met Griebels eens.

Ik vind dat er inderdaad heel wat overdreven reacties zijn gekomen, ik kon wel lachen om die filmpjes, maar begreep het ook niet helemaal als je niet tegen commentaar kunt, wat heel erg te verwachten is bij deze filmpjes, dan plaats je zoiets toch niet?

En er zijn toch ook heel veel aardige en leuke reacties gekomen?
Laatst bijgewerkt door Ro0sj op 02-04-05 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:06

griebels schreef:
Dan ben ik blij dat wij in elk geval nog onpartijde mods hebben...
En dat je mod bent Verward Ze zullen niet dol op je zijn als je altijd zo lekker kan bekvechten.
Zo en nu stop ik ermee want ik wil me niet verlagen tot jouw nivo...

BTW: ik ben tot aan jou toe gewoon aardig en netjes geweest en toch commentaar kunnen geven...
Neem een voorbeeld zou ik zeggen...

in dit geval ben ik zeer zeker partijdig ja.

Ja gelukkig hebben we hier onpartijdige mods, geweldig, beetje jammer dat ze er niet zijn he? Lekkere mods. Maar goed, wat weet jij er van? Tis duidelijk dat je er niks van weet aangezien je geloof ik onder de veronderstelling bent dat moderaten alleen gaat over het verwijderen van messages en topics waarin gescholden word of ruzie is. Think again, Sam.

Zo, nu maak je toch een blunder van hier tot tokio... loop je de hele tijd te blaten dat je zelf zo volwassen reageert, zeg je net in je post (ga ik stoppen omdat je je niet naar mijn nivo wilt verlagen)...LOL je zou maar zoveel geluk hebben....

Je bent minstens zo infantiel als ik. Alleen ben ik dan niet te beroerd om het eventueel toe te geven. Of omhooggevallen natuurlijk.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:07

*zucht*

Sommige mensen leren het nooit denk ik dan als ik jouw posts lees

Je moeder is in elk geval toch wijzer...

Je weet gewoon niet van ophouden lijkt wel...
Laatst bijgewerkt door griebels op 02-04-05 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:12

Mijn moeder heeft gewoon geen zin om door te gaan. Ik heb echter meer dan genoeg zin.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:14

Nog een laatste dan maar om je stof tot nadenken te geven....

Wat denk je ermee te bereiken dan, met het doorgaan?
En doorgaan met wat? Zou ik ook graag willen weten, want waar ben je nu eigenlijk mee bezig?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:15

Hihihihi, het nivo bevindt zich weer eens onder het nulpunt Clown

@ TS @ fam.: geen filmpjes of foto's posten als je geen commentaar wenst. Ik ben het met het merendeel van de clan eens: paard loopt gewoon beroerd Ja

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:18

Slapen jongens, get a life. 7 pagina's vol gebanketstaaft alleen omdat mensen hun mening hier 10x willen uiten, kom op. Stop nou gewoon, het is ook niet leuk voor de TS dat haar totale topic verpest word(oke is)

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:20

griebels schreef:
Nog een laatste dan maar om je stof tot nadenken te geven....

Wat denk je ermee te bereiken dan, met het doorgaan?
En doorgaan met wat? Zou ik ook graag willen weten, want waar ben je nu eigenlijk mee bezig?

Doorgaan met wat? HAHAHAHA je hebt wel veel gereageerd op iets waarvan je niet weet wat het is he?

DIT DUS

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:24

Quellian schreef:
Hihihihi, het nivo bevindt zich weer eens onder het nulpunt Clown

@ TS @ fam.: geen filmpjes of foto's posten als je geen commentaar wenst. Ik ben het met het merendeel van de clan eens: paard loopt gewoon beroerd Ja

Ja ben ik het helemaal mee eens.

En ook met het tweede gedeelte, dat geld eigenlijk voor alles. Bijvoorbeeld: Je moet niet te hard rijden als je geen bekeuring wenst.
En toch begint vrijwel iedereen gelijk te bitchen en te schelden wanneer ze er een ontvangen, en iedereen vind het normaal?
Raar toch hoe mensen reageren op het zelfde principe alleen in andere situaties...