Purmerburger schreef:Jolliegirl schreef:Tijd voor een slotje..?
ja lekker makkelijk niet?
Sja vecht het uit per PB ofzo

heetf niet iedereen er last van en kan je niemand onnodig beschuldigen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Purmerburger schreef:Jolliegirl schreef:Tijd voor een slotje..?
ja lekker makkelijk niet?

Citaat:
Sja vecht het uit per PB ofzo
heetf niet iedereen er last van en kan je niemand onnodig beschuldigen
Phenomenom schreef:Laat maar Purmerburger, Griebels heeft oogkleppen op, of heeft te lang in het bokt gemeenschap rondgehangen om nog te weten wat normale reacties zijn op fora.
Griebels, een tip: sign hier off, ga op een redelijk klein forum moderaten en je trekt wel weer bij. Het is nog niet te laat!

Jolliegirl schreef:Ik ben het niet verplicht, maar volg het vanaf het begin, en stoor me eraan!
Ze zullen niet dol op je zijn als je altijd zo lekker kan bekvechten.
griebels schreef:
Laat je dochter gewoon weer terug komen, er is nu meer duidelijk als in pagina 1... Dus tips zal ze nu meer krijgen als commentaar...
griebels schreef:Phenomenom schreef:Laat maar Purmerburger, Griebels heeft oogkleppen op, of heeft te lang in het bokt gemeenschap rondgehangen om nog te weten wat normale reacties zijn op fora.
Griebels, een tip: sign hier off, ga op een redelijk klein forum moderaten en je trekt wel weer bij. Het is nog niet te laat!
Ik kan me dus totaal niet voorstellen dat je ook maar iets hebt meegekregen van wat er nu besproken is...
Ga ff ergens anders kind wezen en de boel verzieken...
En normale reacties![]()
Kijk eens naar die van jou en naar die van mij
Mag jij mij vertellen welke er vriendelijker overkomen.
Purmerburger schreef:griebels schreef:
Laat je dochter gewoon weer terug komen, er is nu meer duidelijk als in pagina 1... Dus tips zal ze nu meer krijgen als commentaar...
dat wil ze dus niet meer, ze is zich rot geschrokken.
kijk, ze weet dat ze aardig rijdt voor zo'n jong iemand met weinig ervaring maar dit zware geschut had ze dus niet verwacht, ze is een zachtaardig meisje met heel veel liefde juist voor dat paard...en dan is het behoorlijk onfris om verdacht te worden van praktijken als dierenmishandeling...jammer hoor
_Roosje_ schreef:Tancreda4 schreef:Het galop chanchement (weet ik veel hoe je het schrijft) vind ik niet echt een fijn filmpje, oko heel veel verzet. Lijkt net of het totaal niet de bedoeling was om over te springen, maar dat hij het zelf doet tijdens zijn fratsen...
Ik zou eerst hem rustig proberen te krijgen, voor het weer te proberen. Eerst rustig, dan galopje tot je die rustig over kunt rijden, en dan pas het omspringen naar de andere. Iig, zo zou ik het aanpakken... (al denk ik dat ik nooit zo ver zal komen met m'n enkel recreatief hobbelen)
Ik weet niet of je het hele topic heb gelezen, maar als je dat doet, dan legt ze het ook uit. Het was niet de bedoeling een changement te rijden, maar het paardje deed het vanzelf.. inderdaad uit schrikken!
Ik had geen zin om de paginas te lezen. veel pagina's betekend altijd wel dat er flink wat mensen gaan zeiken. Dat heb ik toch geen zin om te lezen hoe iemand door vele in de grond wordt gestampt en op de vingers wordt gekeken
Geef liever een reactie gewoon van de fotos af
). Iig zo ziet dat er ook uit. Soms hebben paarden vage acties als ze behoorlijk fris zijn

Heb je vast flink wat werk van om van een bang manegepaard iets leuks te maken
Gaat vast wel lukken, trek je niet te veel aan van de reacties hier, en is tenslotte maar een forum
griebels schreef:Dan ben ik blij dat wij in elk geval nog onpartijde mods hebben...
En dat je mod bentZe zullen niet dol op je zijn als je altijd zo lekker kan bekvechten.
Zo en nu stop ik ermee want ik wil me niet verlagen tot jouw nivo...
BTW: ik ben tot aan jou toe gewoon aardig en netjes geweest en toch commentaar kunnen geven...
Neem een voorbeeld zou ik zeggen...

jongens, get a life. 7 pagina's vol gebanketstaaft alleen omdat mensen hun mening hier 10x willen uiten, kom op. Stop nou gewoon, het is ook niet leuk voor de TS dat haar totale topic verpest word(oke is) griebels schreef:Nog een laatste dan maar om je stof tot nadenken te geven....
Wat denk je ermee te bereiken dan, met het doorgaan?
En doorgaan met wat? Zou ik ook graag willen weten, want waar ben je nu eigenlijk mee bezig?
Quellian schreef:Hihihihi, het nivo bevindt zich weer eens onder het nulpunt
@ TS @ fam.: geen filmpjes of foto's posten als je geen commentaar wenst. Ik ben het met het merendeel van de clan eens: paard loopt gewoon beroerd