Aimee schreef:Nu hopen dat zich dat werk van het afgelopen jaar ook in de ring gaat bewijzen.
Met Levy gaat dat zeker goedkomen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aimee schreef:Nu hopen dat zich dat werk van het afgelopen jaar ook in de ring gaat bewijzen.

, maar we hopen er het beste van.
springlady schreef:Mooi Mooi super mooi!
he, maar Uuhmm wat voer jij dat beest?![]()
![]()
). Aimee schreef:Ah joh, dat hoeft toch helemaal niet. Gewoon goed je doelen stellen van te voren en niet willen overhaasten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. En anders kom ik je wel bijstaan, voor de sfeer.... net als bij Sall... die gaat ook lachend de proef door (hoewel ik niet het idee heb dat dat door mij komt).
sarabande schreef:Dat is de bedoeling, maar we hopen er het beste van.
Enne niemand hoeft te bellen hoor als er winstpunten zijn zullen die gepubliceerd worden![]()
![]()
sarabande schreef:MissJ schreef:Zo, late reactie, maar ik ben een paar dagen niet online geweest.![]()
Fantastische foto's!
Het is zo'n prachtig gezicht om Saar steeds maar weer verder te zien ontwikkelen.
Het is een schitterend plaatje.
Mijn complimenten Levy, je verricht fantastisch werk met haar.
En tenslotte voor mens Sarabande.![]()
Je hebt toch maar een fijne merrie gefokt meid.
Wat een lieve reactie, zo heel anders dan we gewend waren![]()
En jij durft er zonder zadel op
Tarah5 schreef:Hey,
Ik weet natuurlijk niet hoe t er eerst uitzag maar ziet er netjes uit, let wel op dan sarabande niet weg kruipt achter de hand!!! Niet te kort laten worden in zn nek heh!!!
Wel lkkr swumg vol paardje hij straalt plezier uit!
(K)(K)(K)
Sall schreef:Het is natuurlijk wel een merrie, met een onwijs mannelijke naam..

Lydiia schreef:Sall schreef:Het is natuurlijk wel een merrie, met een onwijs mannelijke naam..
Ik dacht eerst ook dat jij een ruin had.......
ik wil ze zien
Zoro schreef:ik zie geen foto'sik wil ze zien