Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hihi als ik het zo allemaal lees is het best goed koop en ik doe dan dress en springen door elkaar heen waneer ik wil
trisca schreef:pantarhei schreef:De ene ga ik naar toe, met binnenbak of 20/60 buitenbaan kost E 20 voor half uur, loopt soms uit naar 45 min voor zelfde geld.
Ander komt bij ons thuis en kost E 15 per half uur (minimaal twee na elkaar)
Beide volledig gediplomeerd ORUN (derde fase dressuur+derde fase dressuur en springen)
De eerste rijdt zelf lichte tour en de andere alleen basissport, maar richt veel paarden af tot en met z2 niveau.
Ze sluiten goed op elkaar aan. af en toe nog clinic
Ik ben ook volledig gediplomeerd ORUN (derde fase dressuur) en vraag 10 euro per half uur!! Zijn zij een beetje duur? Of ben ik zo goedkoop

mij hoor je niet klagen! chalotje schreef:Aqua8horse schreef:Ik krijg € 55.00 per uur. De mensen betalen dat omdat hun problemen na de les zijn opgelost. Daarna kunnen ze dus weer heerlijk zonder problemen verder trainen. En dat hebben ze er graag voor over. Wij trainen dan een uur en oefenen vaak de proef. Dat is erg intensief voor zowel ruiter en paard. Ik streef erna dat we elke les weer een verbetering kunnen aanbrengen, al is die verbetering nog zo klein. Pas dan kan je met voldoening afsluiten. Dat is voor mij erg belangrijk.
Op wat voor niveau rijdt jij dan?