Ook de leider in de kudde vlucht mee bij groot gevaar
En ik heb ook genoeg geoefend, maar hou me ook geen dingen voor die niet zo zijn...
maar goed, ik vind het wel weer erg frapant dat de leeftijden en antwoorden met elkaar instemmen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
.
!!!!gijsenkim schreef:iedereen die zegt een echt op hol paard netjes te kunnen stoppen.......... heeft nog nooit op een echt op hol paard gezeten..............
Ook de NH goeroes kunnen dat niet.......... maarja DAT gaan ze natuurlijk niet vertellen
Ben geen meeloper, maar het is gewoon ontegenzeggelijk waar!!!!
Citaat:Ruiter weet niet wat te doen, vind het toch wat eng en kan de rem niet gelijk vinden. Besluit zich dan maar van het paard te laten vallen
smurf schreef:die wandelaars wisten blijkbaar niets van paarden, maar hadden dergelijke verhalen van vroeger gehoord![]()
Als een paard echt op hol is, zal ie gewoon over iemand met zwaaiende armpjes heen denderen hoor, of scherp uitwijken, dat is ook leuk, want dan ligt de ruiter mooi op de grond......
je hebt al een hoop meegemaakt in je jonge leventje Phara.....

ben blij dat ik nog nooit op een paard heb gezeten dat echt in blinde paniek weg raast. Want ik denk dat ik dan niet meer snel buiten ga 
(of ik kan gewoon niet rijden das ook een optie
) dus ik ben het helemaal met je eens
)... Paard schrok zich werkelijk helemaal wezenloos en schiet ervandoor. Niet meer te bereiken, wat hem betreft zat ik er niet meer op, hij wilde alleen maar WEG! 

) en kwam uiteindelijk totaal uitgeput tot stilstand op een stukje gras.
(ik ga het echt niet helemaal opnieuw typen in mijn eigen woorden): Ik zit liever op een paard dan ernaast, als ze er tussenuit peren en lief vragen niet helpt wordt het eisen of desnoods ondersteboven hangen, als ze echt op hol zijn kan je ze niet tot zelden stoppen(als ze tegen een betonnen muur lopen staan ze wel stil
,kan ook wel erg pijnlijk zijn vermoed ik ) enz.
. runningkawa schreef:Idd minder kans, geen nihile kans
Ook de leider in de kudde vlucht mee bij groot gevaar![]()
En ik heb ook genoeg geoefend, maar hou me ook geen dingen voor die niet zo zijn...
maar goed, ik vind het wel weer erg frapant dat de leeftijden en antwoorden met elkaar instemmen![]()
)
lotjuhh schreef:ik zou niet gaan trekken als ik jou was, want als jij gaat trekken, dan trekken de meeste paarden terug en gaan daardoor sneller lopen, misschien kun je hooo zeggen dat hij door dat comando vanzelf gaat draven.
veel suc6
lotjuhh schreef:ik zou niet gaan trekken als ik jou was, want als jij gaat trekken, dan trekken de meeste paarden terug en gaan daardoor sneller lopen, misschien kun je hooo zeggen dat hij door dat comando vanzelf gaat draven.
veel suc6