Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissSisa schreef:Hoe heet dat toppaard dan???
? heel knap allemaal maar dus niet, ik heb dus ook voor verschillende stallen gereden en weet dat het er heel anders aan toe gaat (zie stukje navidad).
moes schreef:ppppppppppppffffffffffffff
Hier word ik zo moe van: mensen die over dingen praten maar er eigegenlijk niks van weten, voorordelen heet dat!!
Wat nou springstallen belasten hun jonge paarden, wat nou paarden van 3 lopen z? heel knap allemaal maar dus niet, ik heb dus ook voor verschillende stallen gereden en weet dat het er heel anders aan toe gaat (zie stukje navidad).
Ik vind dit zon belachelijk gezeur een jong paard krijgt niks van heel afentoe sprongetje maken je moet het gewoon niet te gek maken.....
Ik vind het zo belachelijk dat hier altijd alles zielig en slecht en dat mensen dingen gaan roepen waar ze geen snars van wete, verdiep je in iets of hou je mond....
Ach laat maar het zal wel weer verspilde moeite zijn en ik krijg dalijk dus toch allemaal bl bla en nonsens over me heen....
Maar ik vind je paardje een lekker ding om te zien je mag blij zijn met zon bloedlijn!!
Brechtje schreef:Ik wil hier echt geen ruzie mee hebben. Maar ik heb dit vaak en zat gehoord dat dit echt niet goed is. Zo jong springen ookal maak die zelf al enkele sprongen. Maar laten dwingen om te springen (er achter hollen) en dan nog best hoog voor een anderhalf jarige. Ik wil er echt niet mee bemoeien maar je verziekt heel zijn benen. Je moet gewoon lekker in de wei laten spelen of lekker wandelen en poetsen. Maar springen? hooo!
Je moet het zelf weten, er zal vast niemand met me eens zijn maar dit is MIJN mening en dat kan NIEMAND veranderen. Vind dit gewoon zielig`!
ezeltje schreef:is ze niet te jong om nu al te springen
zielig hoor
ik ga ook niet zo achter aan jagen om ze te laten springen
en zeker niet zo jong
laat ze leker hun zelf zijn
Mickey schreef:Houden we het nog wel een beetje "gezellig" in dit topic?
Zorg er voor dat het geen welles nietus spelletje wordt wie er nu gelijk heeft.
Katja schreef:Dit was al tig pagina's terug.
Als er mensen zijn die een discussie willen voeren over het vrijspringen op jonge leeftijd dan kan daar een topic voor geopend worden.
Zijn er mensen die problemen met elkaar hebben kunnen ze dat via pb uitvechten.
Hier graag reacties op de foto's.
Kel2004 schreef:Volgens mij moet je ezeltje niet serieus nemen, das gewoon iemand die loopt te zieken, verder vraag ik me af waarom mensen altijd zo moeten drammen in een topic.
Punt een, vrijspringen op deze leeftijd hoeft helemaal niet slecht te zijn voor een jong paard
punt twee, sielug en dierenmishandeling en blablabla: weet je wat zielig is? Mensen die een topic verzieken van iemand anders (met onzinnig gel*l)
Ik vind het een leuk diertje. En hij heeft een hele leuke techniek!
Veel plezier ermee enne...laat ze lekker l*llen!