bart bles springt over auto!!!!!!!met een 5jarige

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:57

Ach Bartje lukt dat wel hoor Knipoog Ken hem niet persoonlijk maar hij rijdt voor onze vereniging. Heb hem flink aantal keer zien springen, en geloof mij dat dat wel goed komt Knipoog

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:12

nou ik doe hem niet na, maar ik heb wel eens met een show over mijn fjord gesprongen en dan lag deze ook nog eens plat op de grond, dus rudy sprong ongeveer 60 cm hoog en 40 cm breed.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:22

runningkawa schreef:
Verder
genoeg 5 jarige in de M
Dat ligt 120, barage 130
Dus hoezo zou heel bokt zeuren als je met een 5 jarige 130 springt?

Iemand zei dat er gezeurd werd tegen iemand die met een 5-jarige L wilde springen, en daar reageerde ik even op, ik heb dat hele voorval verder zelf niet meegekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:23

Dat voorval heb ik dus ook niet meegekregen Lachen
Maar was is er mis met een 5 jarige in de L?
Dus wie kan me ff verwijzen naar betrefende topic Haha!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:29

Dat was gezeik met my. Ze vonden dat ik niet met een 5 jarige de L in kon ivbm dat ik het paardje dan kapot sprong Lachen Maar dat is kant en klare onzin. Ik ken bart persoonlijk, of jullie het gevaarlijk vinden of niet. kan mij niks schelen en hem ook niet. Tis zijn paard toch. Dus ook zijn probleem. Verder zet ik me daar helemaal bij af, Want heb het niet gezien of wat. Maar wat denken jullie bij een cross ofwat. Is net zo gevaarlijk Lachen Nou ik vind dat bart het super doet. ook op concour hier bij ons Lachen