Maar ik vind het heel fijn om ernaar te kijken, de oren staan de hele tijd naar voren! Nou, dat moet toch voldoende zeggen lijkt mij??
Gewoon doorspringen hoor, trek je maar niks aan van sommige vervelende mensen hier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cloverdale schreef:die bokker was trouwens Hoffieeeh ...
die er bovendien ook zelf nog even op heeft gereden
Flame loopt bij jou netjes, dan stoor ik me dr al niet eens meer aan dat je voeten onder dr buikje komen, bij mij liep ze op stront (duh) 
Hoffieeeh"]
[quote="Cloverdale schreef:die bokker was trouwens Hoffieeeh ...
die er bovendien ook zelf nog even op heeft gereden
Flame loopt bij jou netjes, dan stoor ik me dr al niet eens meer aan dat je voeten onder dr buikje komen, bij mij liep ze op stront (duh) 

stalleke schreef:Ik vind het heel flauw van iedereen dat ze nu Margon hier af gaan zeiken! Er zijn zat mensen waarschijnlijk die hetzelfde denken als haar, maar zij uit haar mening gewoon! en we wonen in Nederland dus daar heeft ze ook alle recht op
beetje flauw van iedereen om zich nu op Margon kwaad te worden!
loez"]
[quote="stalleke schreef:Ik vind het heel flauw van iedereen dat ze nu Margon hier af gaan zeiken! Er zijn zat mensen waarschijnlijk die hetzelfde denken als haar, maar zij uit haar mening gewoon! en we wonen in Nederland dus daar heeft ze ook alle recht op

! Niemand vindt het leuk dat zijn of haar foto's afgekraakt worden he!
, het plezier druipt eraf!stalleke schreef:Ik vind het heel flauw van iedereen dat ze nu Margon hier af gaan zeiken! Er zijn zat mensen waarschijnlijk die hetzelfde denken als haar, maar zij uit haar mening gewoon! en we wonen in Nederland dus daar heeft ze ook alle recht op
. siets"]
[quote="stalleke schreef:Ik vind het heel flauw van iedereen dat ze nu Margon hier af gaan zeiken! Er zijn zat mensen waarschijnlijk die hetzelfde denken als haar, maar zij uit haar mening gewoon! en we wonen in Nederland dus daar heeft ze ook alle recht op
.
? 
Margon schreef:Nee ik ben niet zo erg hoor!
Ik heb tenminste een maat pony waar het er gewoon normaal uitziet!

edit 

... ik ben ook nog eens een kop groter als steph, en men benen steken er meters onderuit! Nou en! flame had er echt geen last van hoor! jesus wat gaat dat beest hard
en dan die oortjes naarvoren en ze is niet meer te stoppen.... nou dan heb ik echt niet het idee dat ze er last van heeft hoor! het ziet er niet zo mooi uit nee, maar als zij er toch plezier in hebben? PePpeRL0vE schreef:wow word hier nou nog over gezeurt?!
naja... ik heb vandaag ff op flame in het bos gereden, en als ik erop zit ziet het er dus ECHT NIET uit... ik ben ook nog eens een kop groter als steph, en men benen steken er meters onderuit! Nou en! flame had er echt geen last van hoor! jesus wat gaat dat beest hard
en dan die oortjes naarvoren en ze is niet meer te stoppen.... nou dan heb ik echt niet het idee dat ze er last van heeft hoor! het ziet er niet zo mooi uit nee, maar als zij er toch plezier in hebben?
ga zo door steph!
doeg
je kon haar niet stil krijgen hea 
Grote Sterke Flame
Fellor schreef:Ik vind ten eerste even dat margon inderdaad gewoon mag zeggen wat ze ervan vind, anders kan je beter neerzetten: alleen compplimentjes a.u.b. Maar goed, je kan beter je tenen wat meer naar binnen houden en vooral wat meer recht gaan zitten.