Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:25

Margon moet de boel weer verzieken hoor Lips are sealed

Maar ik vind het heel fijn om ernaar te kijken, de oren staan de hele tijd naar voren! Nou, dat moet toch voldoende zeggen lijkt mij??
Gewoon doorspringen hoor, trek je maar niks aan van sommige vervelende mensen hier Lips are sealed

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:12

Laten we Margon hier dan maar op de negeerstand zetten Lachen

Moet even kwijt, ik heb nog NOOIT een Shet gezien die zo netjes in zijn vachtje zat! Leuk paardje, en keep on going!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:26

Ik vind het heel flauw van iedereen dat ze nu Margon hier af gaan zeiken! Er zijn zat mensen waarschijnlijk die hetzelfde denken als haar, maar zij uit haar mening gewoon! en we wonen in Nederland dus daar heeft ze ook alle recht op Tong uitsteken
beetje flauw van iedereen om zich nu op Margon kwaad te worden!

MinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:43

Het is niet dat "iedereen" nu direct "kwaad" op Margon is, we vinden alleen dat ze haar mening toch wel "iets" anders duidelijk had mogen maken. Ik vind ook dat een grote meid op een kleine pony er niet ewcht netjes uitziet, maar ja, dat moet ik zeggen, ik rijdt zelf ook mijn shetje. Ik heb nou eenmaal geen pony die "wel normaal bij me past" En ik vind het dan erg gemeen van haar om maar te zeggen dat rijden op een shetje er per definitie niet uitziet.
Ik vind dat, zolang de pony er geen last van heeft, je best op een pony kan rijden, ookal ben je voor het mooi "te groot" Het "plaatje" is dan misschien neit mooi, maar ja, als we alles op plaatjes gingen doen, dan zou ik net zo goed mijn paard in de krul kunnen trekken, want voor het "plaatje" loopt ie dan aan de teugel.
Ik ben dus geheel niet kwaad op Margon, ik ken haar niet eens, dus wie ben ik om haar te veroordelen op een reactie die ze plaatst? Maar ik vind wel dat ze misschien iets beter had moeten nadenken over a)hoe ze de reactie zou verwoorden en b) dat niet iedereen de middelen heeft om een grotere pony te kopen. En tja, dat je dan gewoon blij bent dát je al een pony hebt!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:07

Hoi iedereen
Ik wil even iets zeggen,Jezus wat zijn jullie kinderachtig!!!!!
(Sorry hoor)
Wat voor nut heeft het nu om cloverdale de grond in te nagelen.Oké ze is misschien een beetje te groot voor haar pony,en het zal wss niet zo mooi staan als jullie op je sjieke dure paardjes.Maar zolang zij en flame er zin in hebben waarom zou ze dan niet verder mogen rijden?
Ik word echt ziek van jullie,als jullie het geen zicht vinden ok,er zijn er veel die dat denken maar hou dan aub je klep dicht,want hiermee is niemand verder gekomen.Ik snap echt niet hoe ziekelijk jullie kunnen zijn.
Stel je voor,jij zet een topic,en ik begin te zeggen van o hoe zielig sta jij op je pony,en je moet hem verkopen dat is dierenmishandeling.
Nou hoe zou jij je voelen? jij zou er toch ook niet mee kunnen lachen toch?
Het ergste van al is dan nog dat cloverdale nog had gezegt dat ze alleen kritiek wou op haar HOUDING.
En als jullie echt niks beters te zeggen hebben,klik dan gewoon weg oké?
sommige mensen Boos!

Cloverdale..kvind je echt leuk staan op flame hoor.Ik had het al gezegt op msn,maar het mag wel meer gezegt worden he Tong uitsteken
Ik vind dat je lekker door mag rijden,want je pony heeft er evenveel plezier in als jij.Lekker de oortjes naar voren,heerlijk toch?
En vooral niet luisteren naar die zeikende verwende nesten
have fun OK dan!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:09

Cloverdale schreef:
die bokker was trouwens Hoffieeeh ...
die er bovendien ook zelf nog even op heeft gereden Lachen

Hihi ja, daarvan kon je dus echt zeggen dat het er NIET uitzag! Haha! Flame loopt bij jou netjes, dan stoor ik me dr al niet eens meer aan dat je voeten onder dr buikje komen, bij mij liep ze op stront (duh) Haha!

En Sting zei het btw ook! Lachen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 13:56

Hoffieeeh"]
[quote="Cloverdale schreef:
die bokker was trouwens Hoffieeeh ...
die er bovendien ook zelf nog even op heeft gereden Lachen

Hihi ja, daarvan kon je dus echt zeggen dat het er NIET uitzag! Haha! Flame loopt bij jou netjes, dan stoor ik me dr al niet eens meer aan dat je voeten onder dr buikje komen, bij mij liep ze op stront (duh) Haha!

En Sting zei het btw ook! Lachen
[/quote]
hoezp op stront ? Schijnheilig

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:20

stalleke schreef:
Ik vind het heel flauw van iedereen dat ze nu Margon hier af gaan zeiken! Er zijn zat mensen waarschijnlijk die hetzelfde denken als haar, maar zij uit haar mening gewoon! en we wonen in Nederland dus daar heeft ze ook alle recht op Tong uitsteken

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:31

loez"]
[quote="stalleke schreef:

[/quote]

ja ik vind ook wel dat nu iedereen niet op margon moet beginnen zeiken,Maar.. ik kan ook best geloven WAAROM dat ze dat doen.Er zijn nog bokkers die hun mening hebben gegeven en daar hebben ze alle recht toe.Maar zoals margon dat heeft gedaan kan ook niet.Ze was grof en onbeschoft,ze had het ook op een andere manier kunne doen,dus ik snap sommige bokkers ook wel

sissieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:21

Ik vind het er leuk uit zien! Ze hebben allebei reuezelol! De houding, daar kan nog aan gewerkt worden, maar tijd genoeg toch? Dat moet niet op 1-2-3 veranderen he! Zolang je haar (of hem?) niet stoort is het goed, en dat doe je duidelijk niet!

Verder wil ik nog even aan alle zeikerds zeggen: als je het er niet uit vindt zien, reageer dan toch gewoon niet! De TS heeft er nix aan, en jijzelf nog minder! Kan mij er zo kwaad in maken he Boos! ! Niemand vindt het leuk dat zijn of haar foto's afgekraakt worden he!
Margon, sorry dat ik het zeg, maar bij ons in België noemt jouw soort 'strekenwijven en jaarkonten', tis maar dat je 't weet. Je bent een enorme zaag, laat mensen plezier hebben en amuseer jezelf met je o-zo-geweldige-superpony en kijk alleen naar de professionele dressuur- of springtopics, ga de mensen daar wat afbreken

@ Cloverdale: Ik ben jaloers! Echt waar, ik wil ook een shet Lachen , het plezier druipt eraf!
Trek je niks aan van die mensen die denken dat ze alles zijn he!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:34

Kunnen we het misschien ook gezellig houden in een topic Schijnheilig

Wanneer ik na mijn post nog gezeur tegen elkaar zie, sluit ik het topic af.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 19:35

sissie schreef:
@ Cloverdale: Ik ben jaloers! Echt waar, ik wil ook een shet Lachen , het plezier druipt eraf!
Trek je niks aan van die mensen die denken dat ze alles zijn he!

haha ja plezier hebben we zeker Haha!
en whaha Haha! bedankt Tong uitsteken
er gaat niets boven een leuke shet Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:06

stalleke schreef:

Ik reageer hier even op. Ik ben dus een van die mensen.... Maar laten we eerlijk zijn: Als zij niet zo bot was geweest, had ik niet zo gereageerd. Op actie komt reactie. Ik reageer hier verder niet meer op, omdat het gewoon wel een gezellig topic moet blijven. Maar waarom is dit flauw? Is ze zelf wel aardig geweest dan? Dan moet ze maar eens nadenken voordat ze wat zegt.

Maargoed, dit topic moet gezellig blijven Haha!.

toscafreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:12

WenckeLover schreef:
(....)
En ook in de regels van [HAW] staat :
Citaat:
Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet.

PUNT. Boos!

Die regel word idd vaak vergeten.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 22:25

siets"]
[quote="stalleke schreef:

Ik reageer hier even op. Ik ben dus een van die mensen.... Maar laten we eerlijk zijn: Als zij niet zo bot was geweest, had ik niet zo gereageerd. Op actie komt reactie. Ik reageer hier verder niet meer op, omdat het gewoon wel een gezellig topic moet blijven. Maar waarom is dit flauw? Is ze zelf wel aardig geweest dan? Dan moet ze maar eens nadenken voordat ze wat zegt.

Maargoed, dit topic moet gezellig blijven Haha!.
[/quote]

hmmm sorry stalleke maar ik geef siets wel gelijk...
sommige mensen moeten eerst nadenken voor ze wat zeggen...
blijkbaar is dat voor sommigen moeilijk, maar ach iedereen moet alles een keer leren toch Knipoog ?

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:39

Margon schreef:
Nee ik ben niet zo erg hoor!
Ik heb tenminste een maat pony waar het er gewoon normaal uitziet!

Get a Life!!!

ontopic Meid jullie zijn een leuke combi!! Ik ben zelf ook met 1.88 te groot voor me sjorssie (e-pony) van 1.53. Maar ze vind het nog super, en het gaat ook super!!
Afbeelding

En nee ik schaam me niet ofzoow ik kon ff geen foto vinden met hoofd *LOL*

Edit: aangepast was iets te mijn opmerking Schijnheilig edit

toscafreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:58

claudia23"]
[quote="Margon schreef:
Nee ik ben niet zo erg hoor!
Ik heb tenminste een maat pony waar het er gewoon normaal uitziet!

Get a Life!!!
(...)

[/quote]

Amen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 08:34

claudia13>>ik vind het er bij jou helemaal niet erg uitzien ofzo....
vind het nog best wel normaal...
leuk paardje trouwens....

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 10:48

haha claudia! Leuk zo die "neus"van je Knipoog
Ik vind het er niet zo erg bij jou uitzien hoor, bij mij ziet het er ook ong zo uit Schijnheilig

En ik ben het met de rest eens, zolang de pony er geen last van heeft en plezier heeft moet het gewoon kunnen!
Leuk dat dat beestje zo springt OK dan!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 10:56

nee, bij jullie vind ik het er ook niet erg uitzien hoor claudia!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 13:23

dank u dank u dank u Bloos

Ik moet zeggen op deze foto valt het inderdaad wel mee ja...Bij mij op stal krijg ik namelijk wel vaak te horen dat het geen gezicht is. Het valt wel mee volgens mij aangezien Sjors een stevige bouw heeft... Maar goed kwa leeftijd passen we wel bij elkaar (allebeide 23 Haha! )

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 14:22

wow word hier nou nog over gezeurt?!
naja... ik heb vandaag ff op flame in het bos gereden, en als ik erop zit ziet het er dus ECHT NIET uit Bloos ... ik ben ook nog eens een kop groter als steph, en men benen steken er meters onderuit! Nou en! flame had er echt geen last van hoor! jesus wat gaat dat beest hard Bloos! en dan die oortjes naarvoren en ze is niet meer te stoppen.... nou dan heb ik echt niet het idee dat ze er last van heeft hoor! het ziet er niet zo mooi uit nee, maar als zij er toch plezier in hebben?
ga zo door steph!
doeg

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 16:06

PePpeRL0vE schreef:
wow word hier nou nog over gezeurt?!
naja... ik heb vandaag ff op flame in het bos gereden, en als ik erop zit ziet het er dus ECHT NIET uit Bloos ... ik ben ook nog eens een kop groter als steph, en men benen steken er meters onderuit! Nou en! flame had er echt geen last van hoor! jesus wat gaat dat beest hard Bloos! en dan die oortjes naarvoren en ze is niet meer te stoppen.... nou dan heb ik echt niet het idee dat ze er last van heeft hoor! het ziet er niet zo mooi uit nee, maar als zij er toch plezier in hebben?
ga zo door steph!
doeg

haha daarover gesproken Tong uitsteken je kon haar niet stil krijgen hea Haha!
Schijnheilig Grote Sterke Flame Schijnheilig

Stoppen doe ik ook zeke rniet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:10

Ik vind ten eerste even dat margon inderdaad gewoon mag zeggen wat ze ervan vind, anders kan je beter neerzetten: alleen compplimentjes a.u.b. Maar goed, je kan beter je tenen wat meer naar binnen houden en vooral wat meer recht gaan zitten.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:13

Fellor schreef:
Ik vind ten eerste even dat margon inderdaad gewoon mag zeggen wat ze ervan vind, anders kan je beter neerzetten: alleen compplimentjes a.u.b. Maar goed, je kan beter je tenen wat meer naar binnen houden en vooral wat meer recht gaan zitten.

op en aanmerkingen mogen, maar alleen zeggen: het ziet er niet uit slaat natuurlijk nergens op