Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:ik kan zien welke kwaliteit dat paard als 4 jarige had obv het filmpje. Een goed gefokt paard dat beter kan bewegen. Dat + afstamming weet ik (en meer met mij obv ervaring) dat dat geen paarden zijn die voor recreatief gebruik worden verkocht. als je dat voor recreatief geld kunt kopen zit er altijd een verhaal aan.
Als je dat niet snapt dan houdt t op.
Linde99 schreef:Even een update over mijn lieve meisje: iets in mij zei dat ik toch nog even moest proberen hoe ze loopt als er iemand zonder zadel op zit. Dus hup mijn verzorgster erop voor 5 minuutjes. En wat gebeurde er![]()
ze loopt netjes ontspannen, wel wat uit elkaar maar niet meer die gekke neus in de lucht! Mijn verzorgster is niet een hele goede ruiter en vindt de aanleuning nog een lastig ding maar ze liep gewoon bijna in de aanleuning! En dat terwijl het 5 minuutjes was, ze was nog niet eens losgereden. Ben zo trots
Na 5 minuten er gelijk weer af met dit warme weer, maar ben toch blij dat ik het even heb geprobeerd. Ben benieuwd hoe dat gaat als de zadelmaker is geweest
Linde99 schreef:Dorine92 dat is inderdaad ook de bedoeling, als de osteopaat en de zadelmaker niet blijkt te helpendan neem ik contact op met een DA en dan kan de DA bepalen wat nodig is.
Inderdaad ik denk dat bij zo veel paarden bemerkingen te vinden zijn op foto's enz. Als je een sportpaard koopt waar je echt de (hoge) sport mee in wilt vind ik het toch anders, maar mijn merrie is puur voor recreatie.