Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Murosch schreef:Bedankt hoor, ook voor de pb's! Ik had geen idee dat we door zoveel mensen werden gevolgd en het doet me onwijs goed om deze reacties te lezen. Ik denk dat ik over een tijdje, wanneer we weer goed op weg zijn, dmv een blog onze vorderingen ga bijhouden, zodat mensen die ons verder willen volgen dit kunnen blijven doen. Linkje verschijnt dan wel in mijn onderschrift.
Rindin schreef:Murosch schreef:Bedankt voor de reacties. Ze heeft zich met een lichte verdoving (ik was voorbereid) wel laten behandelen en ze is met name in het lage rug gebied gemobiliseerd. Ik heb goede tips en huiswerk gekregen. Nu eerst aan de longe een weekje en dan kijken in hoeverre er verbetering is. Vanmorgen toen ik ze naar de wei bracht merkte ik wel dat ze met veel grotere passen naast me stapte, maar goed, eerst maar even afwachten. Woensdag komt de smid ook (hoogste tijd door omstandigheden) om haar weer netjes op de voetjes te zetten. Ze heeft 1 steilere voorhoef en als ze wat langer niet bekapt is merk je dat wel een beetje.
Is natuurlijk niet helemaal het hele verhaal. Ik heb dingen behandeld die ik kon behandelen, maar ik heb ook dingen gevonden waar ik niet voor kon behandelen en het advies heb gegeven daar verder onderzoek naar te doen.
TS weet nu meer, ik heb mijn ideeën geuit en adviezen gegeven en ik hoop dat het voor paard en TS helemaal goed gaat komen
Murosch schreef:Bedankt hoor, ook voor de pb's! Ik had geen idee dat we door zoveel mensen werden gevolgd en het doet me onwijs goed om deze reacties te lezen. Ik denk dat ik over een tijdje, wanneer we weer goed op weg zijn, dmv een blog onze vorderingen ga bijhouden, zodat mensen die ons verder willen volgen dit kunnen blijven doen. Linkje verschijnt dan wel in mijn onderschrift.
Picasso schreef:Professioneel of niet: ik kan me voorstellen dat Rindin graag het volledige verhaal terug had gezien hier op Bokt. Kan me indenken dat zij anders juist gezien wordt als niet professioneel en straks beticht wordt van 'half werk' leveren door bokkers die hun eigen draai eraan gaan geven. Ik wens je succes Murosch! Hoop dat je vindt wat je zoekt!
ruitje schreef:Picasso schreef:Professioneel of niet: ik kan me voorstellen dat Rindin graag het volledige verhaal terug had gezien hier op Bokt. Kan me indenken dat zij anders juist gezien wordt als niet professioneel en straks beticht wordt van 'half werk' leveren door bokkers die hun eigen draai eraan gaan geven. Ik wens je succes Murosch! Hoop dat je vindt wat je zoekt!
Ja, dat is all in the game. En voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren. Ik vind dit meer overkomen als 'jezelf alvast indekken'.
Je levert een dienst en wat de eigenaar daar dan mee doet is zijn of haar pakkie aan.
Tieneke schreef:Nou, ze had dan toch ook gewoon even kunnen checken op voorhand of Murosch het ok zou vinden dat ze het verhaal aanvult? Zo simpel en het voorkomt een hoop.
Babootje schreef:Tieneke schreef:Nou, ze had dan toch ook gewoon even kunnen checken op voorhand of Murosch het ok zou vinden dat ze het verhaal aanvult? Zo simpel en het voorkomt een hoop.
Ik denk dat Rindin het allemaal niet zo bedoeld heeft. Ze heeft toch niets verteld over wat ze heeft geconstateerd en wel of niet heeft behandeld? Ik snap haar reactie in de context van de eerdere discussie in dit topic over de keuze fysio of DA best.
De reactie van Murosch, maakt juist dat je er wat achter zoekt. Dat je je afvraagt waarom dat nu zo'n probleem is om het hier te delen.